BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby projektu "Specjalizacja - motorem sukcesu zawodowego"

Zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), art. 44 ust. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U, Nr 157, poz. 1240 z późn. Zm.) oraz z Regulaminem Starosty Łomżyńskiego Nr 78/09 z dnia 29 grudnia 2009 roku, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty na zakup i dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych w związku z realizacją projektu "Specjalizacja - motorem sukcesu zawodowego" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Do siedziby Starostwa Powiatowego w Łomży wpłynęło 6 ofert, wszystkie w terminie:
1.Centrum Wspierania Biznesu ul. Kilińskiego 27A, 07-410 Ostrołęka
2.Biuro Plus, ul. Przędzalniana 8, 15-688 Białystok
3.ProCop serwis, al. Legionów 141 C, 18-400 Łomża
4.PHU Martex s.c, Al. Legionów 60 E, 18-400 Łomża
5. Mimar, ul. Małkińska 53, 07-300 Ostrów Mazowiecka
6. PHU Bawi s.a, ul. Składowa 10, 15-399 Białystok

Po analizie otrzymanych ofert , Komisja dokonała wyboru oferenta, proponującego najniższą i najkorzystniejszą cenę łączną oferty, tj. Biuro Plus, ul. Przędzalniana 8, 15-688 Białystok.

Do Wykonawcy zostanie wysłane zamówienie w terminie do 05.04.2012r., zawierające poniższe ustalenia:
1. Nie wyższa w stosunku do oferty cena za poszczególne produkty ujęte w zapytaniu
2. Niezmienny termin realizacji usługi ujętej w zamówieniu

Data powstania: poniedziałek, 2 kwi 2012 22:29
Data opublikowania: poniedziałek, 2 kwi 2012 22:33
Data przejścia do archiwum: wtorek, 10 kwi 2012 15:34
Opublikował(a): RGSP
Zaakceptował(a): RGSP
Artykuł był czytany: 1872 razy