Zapytanie o cenę na zakup kart doładowujących w związku z realizacją projektu "Specjalizacja - motorem do sukcesu zawodowego"
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Starostwo Powiatowe w Łomży działając na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 159 z późn. zm.), art. 44 ust. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm) oraz zgodnie z Zarządzeniem Starosty Łomżyńskiego Nr 78/09 z dnia 29 grudnia 2009 roku dot. Regulaminu udzielania przez Starostwo Powiatowe w Łomży zamówień na dostawy, usługi, roboty budowlane o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 14 000 EURO, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na zakup kart doładowujących w związku z realizacją projektu: „Specjalizacja – motorem sukcesu zawodowego”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Oferent powinien także przedstawić informację o:
1.Szybkości realizacji zamówienia,
2.Możliwości bezpośredniej dostawy do zleceniodacy,
3.Dacie ważności kart.
Oferty należy składać listownie, e-mailem, faksem lub osobiście w biurze projektu:
Starostwo Powiatowe w Łomży
ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża
pok. 323
do dnia 30 marca 2012 r do godziny 8:30
Wykonawca powinien sporządzić jedną ofertę cenową zgodnie z załącznikiem 1 lub 2.
Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny oraz szybkością realizacji zamówienia z możliwością dostawy do zamawiającego oraz datą ważności kart.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianych materiałów zachowując wysokość ceny jednostkowej podanej w ofercie (proszę o podawanie cen brutto).
Kontakt:
Natalia Nadolna, Katarzyna Modzelewska
Starostwo Powiatowe w Łomży, ul, Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża
tel:505 809 372, (86)2156914; fax:(86)2156904, e-mail:
n.nadolna@gmail.com, katarzyna.modzelewska@powiatlomzynski.pl
1.Szybkości realizacji zamówienia,
2.Możliwości bezpośredniej dostawy do zleceniodacy,
3.Dacie ważności kart.
Oferty należy składać listownie, e-mailem, faksem lub osobiście w biurze projektu:
Starostwo Powiatowe w Łomży
ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża
pok. 323
do dnia 30 marca 2012 r do godziny 8:30
Wykonawca powinien sporządzić jedną ofertę cenową zgodnie z załącznikiem 1 lub 2.
Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny oraz szybkością realizacji zamówienia z możliwością dostawy do zamawiającego oraz datą ważności kart.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianych materiałów zachowując wysokość ceny jednostkowej podanej w ofercie (proszę o podawanie cen brutto).
Kontakt:
Natalia Nadolna, Katarzyna Modzelewska
Starostwo Powiatowe w Łomży, ul, Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża
tel:505 809 372, (86)2156914; fax:(86)2156904, e-mail:
n.nadolna@gmail.com, katarzyna.modzelewska@powiatlomzynski.pl
Pliki do pobrania:
- Załacznik 1 (doc) 23 mar 2012 08:20
- Załącznik 2 (doc) 23 mar 2012 08:21