Ogłoszenie o naborze: Sekretarz konferencji
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Starostwo Powiatowe w Łomży ogłasza nabór na stanowisko Sekretarz konferencji w ramach realizacji projektu „Przedsiębiorcza młodzież - spółdzielnie uczniowskie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 2.2.1: Poprawa jakości usług świadczonych przez instytucje wspierające rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności.
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie w zakresie zorganizowania konferencji podsumowującej realizację projektu „Przedsiębiorcza młodzież - spółdzielnie uczniowskie” (01 – 31 marzec 2012r.)
Wymagania niezbędne:
• Wykształcenie wyższe
• Staż pracy w administracji samorządowej min. 2 lata
• Doświadczenie w organizacji konferencji, spotkań
• Udokumentowana znajomość Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (np. certyfikat ukończenia szkolenia itp.)
• Udokumentowana znajomość regulacji prawnych niezbędnych przy realizacji i finansowaniu projektów unijnych (np. certyfikat ukończenia szkolenia itp.)
• Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
• Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
• Doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków publicznych.
• Komunikatywność, dyspozycyjność, sumienność,
Zakres wykonywanych zadań:
• Współpracuje w zakresie prawidłowego finansowego rozliczenia projektu z Ekspertem do spraw organizacji konferencji
• Dba o udokumentowanie wszystkich wydatków związanych z realizowanym zadaniem w zakresie:
- sprawdza pod kątem kwalifikowalności ponoszonych kosztów wszystkie faktury oraz inne równoważne dokumenty księgowe,
- sprawdza wydatkowanie środków zgodnie z zatwierdzonymi harmonogramami,
- odpowiada za prawidłowe oznaczenie wszystkich dokumentów projektowych,
• Przygotowuje wniosek o płatność - część rzeczową i finansową
• Wspiera działania promocyjne w projekcie
Wymagane dokumenty:
• Życiorys zawodowy
• Kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających ukończenie studiów, kursów i szkoleń,
• Ewentualne referencje
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów na adres:
Starostwo Powiatowe w Łomży
ul. Szosa Zambrowska 1/27
18-400 Łomża
Kancelaria
Z dopiskiem: Sekretarz konferencji
W terminie do dnia: 1 marca 2012r. do godz. 12.00
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Łomży po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży, na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Łomży www.powiatlomzynski.pl
Do wymaganych dokumentów proszę dołączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
Wymagania niezbędne:
• Wykształcenie wyższe
• Staż pracy w administracji samorządowej min. 2 lata
• Doświadczenie w organizacji konferencji, spotkań
• Udokumentowana znajomość Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (np. certyfikat ukończenia szkolenia itp.)
• Udokumentowana znajomość regulacji prawnych niezbędnych przy realizacji i finansowaniu projektów unijnych (np. certyfikat ukończenia szkolenia itp.)
• Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
• Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
• Doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków publicznych.
• Komunikatywność, dyspozycyjność, sumienność,
Zakres wykonywanych zadań:
• Współpracuje w zakresie prawidłowego finansowego rozliczenia projektu z Ekspertem do spraw organizacji konferencji
• Dba o udokumentowanie wszystkich wydatków związanych z realizowanym zadaniem w zakresie:
- sprawdza pod kątem kwalifikowalności ponoszonych kosztów wszystkie faktury oraz inne równoważne dokumenty księgowe,
- sprawdza wydatkowanie środków zgodnie z zatwierdzonymi harmonogramami,
- odpowiada za prawidłowe oznaczenie wszystkich dokumentów projektowych,
• Przygotowuje wniosek o płatność - część rzeczową i finansową
• Wspiera działania promocyjne w projekcie
Wymagane dokumenty:
• Życiorys zawodowy
• Kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających ukończenie studiów, kursów i szkoleń,
• Ewentualne referencje
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów na adres:
Starostwo Powiatowe w Łomży
ul. Szosa Zambrowska 1/27
18-400 Łomża
Kancelaria
Z dopiskiem: Sekretarz konferencji
W terminie do dnia: 1 marca 2012r. do godz. 12.00
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Łomży po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży, na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Łomży www.powiatlomzynski.pl
Do wymaganych dokumentów proszę dołączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)