Nabór na stanowisko specjalisty do Komisji oceny dokumentów rekrutacyjnych do projektu ,,Spółdzielnia socjalna – szansą na lepsze jutro”
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Starostwo Powiatowe w Łomży ogłasza nabór na stanowisko specjalisty do Komisji oceny dokumentów rekrutacyjnych do projektu ,,Spółdzielnia socjalna – szansą na lepsze jutro” w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie
Przewidywany okres realizacji usługi: 23.01.2012 – 30.04.2012
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, socjologia, psychologia, pedagogika),
• doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE i/lub doświadczenie w realizacji podobnych zadań,
• dyspozycyjność,
• znajomość Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
• niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Specjalista Komisji oceny dokumentów rekrutacyjnych:
• udział w Komisji oceny dokumentów rekrutacyjnych (ocena formalna i merytoryczna) – ocena dokumentów złożonych przez osoby ubiegające się o uczestnictwo w projekcie zgodnie z kryteriami zawartymi w dokumentacji projektu oraz selekcja i kwalifikacja osób do uczestnictwa w projekcie.
Wymagane dokumenty:
• życiorys zawodowy/CV,
• kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających ukończenie studiów, kursów i szkoleń.
Przy wyborze osoby na w/w stanowisko Zleceniodawca będzie kierował się posiadanym przez nią wykształceniem, doświadczeniem i innymi dodatkowymi kwalifikacjami, gwarantującymi prawidłową realizację projektu. Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów na adres:
Starostwo Powiatowe w Łomży
ul. Szosa Zambrowska 1/27
18-400 Łomża
Kancelaria
z dopiskiem: Specjalista Komisji oceny dokumentów rekrutacyjnych
w terminie do 23.01.2012, do godz. 14:00 (data i godzina wpływu)
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Łomży po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów i instytucji spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży, na stronie internetowej www.powiatlomzynski.pl/bip
Do wymaganych dokumentów proszę dołączyć następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Przewidywany okres realizacji usługi: 23.01.2012 – 30.04.2012
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, socjologia, psychologia, pedagogika),
• doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE i/lub doświadczenie w realizacji podobnych zadań,
• dyspozycyjność,
• znajomość Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
• niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Specjalista Komisji oceny dokumentów rekrutacyjnych:
• udział w Komisji oceny dokumentów rekrutacyjnych (ocena formalna i merytoryczna) – ocena dokumentów złożonych przez osoby ubiegające się o uczestnictwo w projekcie zgodnie z kryteriami zawartymi w dokumentacji projektu oraz selekcja i kwalifikacja osób do uczestnictwa w projekcie.
Wymagane dokumenty:
• życiorys zawodowy/CV,
• kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających ukończenie studiów, kursów i szkoleń.
Przy wyborze osoby na w/w stanowisko Zleceniodawca będzie kierował się posiadanym przez nią wykształceniem, doświadczeniem i innymi dodatkowymi kwalifikacjami, gwarantującymi prawidłową realizację projektu. Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów na adres:
Starostwo Powiatowe w Łomży
ul. Szosa Zambrowska 1/27
18-400 Łomża
Kancelaria
z dopiskiem: Specjalista Komisji oceny dokumentów rekrutacyjnych
w terminie do 23.01.2012, do godz. 14:00 (data i godzina wpływu)
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Łomży po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów i instytucji spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży, na stronie internetowej www.powiatlomzynski.pl/bip
Do wymaganych dokumentów proszę dołączyć następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).