Ogłoszenie o naborze na stanowisko Podinspektora w Wydziele Komunikacji
Wiadomość przeniesiona do archiwum
STAROSTA ŁOMŻYŃSKI
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Podinspektora
w Wydziale Komunikacji
Starostwa Powiatowego w Łomży
ul. Szosa Zambrowska 1/27
w wymiarze 1 etatu
1.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe,
2) roczne doświadczenie zawodowe w urzędach administracji publicznej,
3) znajomość obsługi programów komputerowych,
4) umiejętność obsługi internetu oraz poczty elektronicznej,
5) obsługa urządzeń kopiujących: drukarki, kserokopiarki, skanera,
6) znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym w zakresie rejestracji pojazdów w tym systemu ewidencji „POJAZD”.
2.Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów i umiejętność stosowania ich w praktyce: Ustawy prawo o ruchu drogowym oraz aktów wykonawczych do tej ustawy a także Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
2) umiejętność pracy w zespole,
3) odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność,
4) dobra organizacja pracy,
5) brak przeciwwskazań do ciągłej pracy na komputerze.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu
drogowym, w tym głównie dotyczących:
a) rejestracji i wyrejestrowywania pojazdów,
b) wydawania dowodów rejestracyjnych, tablic rejestracyjnych oraz zaświadczeń
o zarejestrowaniu pojazdu,
c) czasowego wycofania pojazdu z ruchu,
d) znoszenia zastawu rejestrowego sądu i banku w dowodzie rejestracyjnym pojazdu,
e) zmiany danych i nanoszenia adnotacji w dowodach rejestracyjnych pojazdów,
f) wydawania wtórników dowodów rejestracyjnych oraz dowodów zatrzymanych przez Policję.
4.Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego,
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania określonego stanowiska,
6) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
7) oświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przez datą ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223,poz.1458)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 28 grudnia 2009 roku do godz.15.30 – pokój 309
pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze –Podinspektora w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łomży
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Łomży w dniu 29 grudnia 2009 roku
o godz.10.00.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Starostwie Powiatowym w Łomży ul. Szosa Zambrowska1/27 (pok. 309) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 086-215-69-05.
Informacja o ilości osób startujących do naboru, w tym ilości aplikacji spełniających wymogi formalne i dopuszczonych do II etapu zostanie ogłoszona w BIP. Test i rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się 30 grudnia 2009 roku w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łomży- pokój nr 308.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska1/27 przez okres co najmniej trzech miesięcy od daty zakończenia procedury naboru.
Starosta
Krzysztof Kozicki
1) wykształcenie wyższe,
2) roczne doświadczenie zawodowe w urzędach administracji publicznej,
3) znajomość obsługi programów komputerowych,
4) umiejętność obsługi internetu oraz poczty elektronicznej,
5) obsługa urządzeń kopiujących: drukarki, kserokopiarki, skanera,
6) znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym w zakresie rejestracji pojazdów w tym systemu ewidencji „POJAZD”.
2.Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów i umiejętność stosowania ich w praktyce: Ustawy prawo o ruchu drogowym oraz aktów wykonawczych do tej ustawy a także Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
2) umiejętność pracy w zespole,
3) odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność,
4) dobra organizacja pracy,
5) brak przeciwwskazań do ciągłej pracy na komputerze.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu
drogowym, w tym głównie dotyczących:
a) rejestracji i wyrejestrowywania pojazdów,
b) wydawania dowodów rejestracyjnych, tablic rejestracyjnych oraz zaświadczeń
o zarejestrowaniu pojazdu,
c) czasowego wycofania pojazdu z ruchu,
d) znoszenia zastawu rejestrowego sądu i banku w dowodzie rejestracyjnym pojazdu,
e) zmiany danych i nanoszenia adnotacji w dowodach rejestracyjnych pojazdów,
f) wydawania wtórników dowodów rejestracyjnych oraz dowodów zatrzymanych przez Policję.
4.Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego,
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania określonego stanowiska,
6) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
7) oświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przez datą ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223,poz.1458)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 28 grudnia 2009 roku do godz.15.30 – pokój 309
pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze –Podinspektora w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łomży
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Łomży w dniu 29 grudnia 2009 roku
o godz.10.00.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Starostwie Powiatowym w Łomży ul. Szosa Zambrowska1/27 (pok. 309) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 086-215-69-05.
Informacja o ilości osób startujących do naboru, w tym ilości aplikacji spełniających wymogi formalne i dopuszczonych do II etapu zostanie ogłoszona w BIP. Test i rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się 30 grudnia 2009 roku w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łomży- pokój nr 308.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska1/27 przez okres co najmniej trzech miesięcy od daty zakończenia procedury naboru.
Starosta
Krzysztof Kozicki
Pliki do pobrania:
- Regulamin (doc) 17 gru 2009 11:38
- Zarządzenie (doc) 17 gru 2009 11:39