Ogłoszenie o naborze na stanowisko Inspektora w Starostwie Powiatowym w Łomży
Wiadomość przeniesiona do archiwum
STAROSTA ŁOMŻYŃSKI ogłasza nabór na stanowisko Inspektora
(obsługa finansowo-księgowa)
w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego
w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27
Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 49 /07 Starosty Łomżyńskiego
z dnia 17 grudnia 2007 roku
1. Wymagania niezbędne:
1)Wykształcenie wyższe na podbudowie średniego ekonomicznego, preferowane wyższe ekonomiczne.
2)Udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy zawodowej, w tym dwuletni staż w księgowości budżetowej.
3)Wiedza z zakresu rachunkowości, finansów publicznych i samorządu powiatowego.
4)Znajomość ogólnych zasad rachunkowości oraz ewidencji księgowej, w tym planu kont, umiejętność rozumienia treści ekonomicznej kont księgowych i klasyfikacji budżetowej.
5)Umiejętność współpracy z instytucjami finansowymi (ZUS, US)
6)Dobra znajomość komputera i urządzeń biurowych.
7)Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
8)Znajomość zasad przyznawania i rozliczania środków z funduszy unijnych.
2. Wymagania dodatkowe :
1)Umiejętność pracy w zespole.
2)Zdolności analityczne.
3) Internet, poczta elektroniczna.
4)Samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy,
5)Sumienność, odpowiedzialność, terminowość.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
1)Organizowanie i doskonalenie systemu wewnętrznej informacji ekonomicznej jednostki dostarczającej danych niezbędnych do planowania działalności oraz podejmowanie decyzji gospodarczych jak również należyta kontrola i ocena wykonywania zadań gospodarczych.
2)Przygotowanie dokumentów, faktur do sporządzanie przelewów w programie komputerowym Home Banking VideoTEL.
3)Wprowadzanie dokumentów księgowych do programu „FK
4)Bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości, w tym realizacja zadań wynikających z instrukcji kontroli wewnętrznej i obiegu dokumentów;
5)Analiza i weryfikacja stanów kont.
6)Sporządzanie sprawozdań finansowych miesięczny6ch, kwartalnych, półrocznych i rocznych oraz dokonywanie ich analizy.
7)Terminowa i prawidłowa sprawozdawczość składana na zewnątrz
8)Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych oraz sprawozdań finansowych.
9)Zorganizowanie właściwego przechowywania gotówki i druków ścisłego zarachowania.
10)Przedstawianie propozycji przeprowadzania inwentaryzacji składników majątkowych.
11)Prawidłowe dysponowanie środkami pieniężnymi zgromadzonymi na rachunkach bankowych i prawidłowe korzystanie z kredytów budżetowych,
12)Rozliczanie projektów realizowanych z funduszy strukturach zgodnie z przepisami krajowymi i unijnymi o rachunkowości.
4. Wymagane dokumenty :
1) list motywacyjny, curriculum vitae,
3) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności
(zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach zawodowych),
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności.
5.Termin i miejsce składania dokumentów :
Termin: do dnia 31 grudnia 2007 r. włącznie
Miejsce składania dokumentów: Starostwo Powiatowe w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 - II piętro, pok. 309 – Wydział Organizacyjni i Kadr. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem ,,Konkurs na stanowisko ,,inspektora” w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Łomży, w pokoju nr 309 – Wydział Organizacyjny i Kadr –II piętro Starostwa Powiatowego w Łomży. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzurą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101,poz.926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2001 r. Nr 142,poz.1593 z późn.zm).
Starosta
Krzysztof Kozicki