Ogłoszenie o naborze na stanowisko Inspektora w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Łomży
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 35/07 Starosty Łomżyńskiego z dnia 12 października 2007 roku
STAROSTA ŁOMŻYŃSKI
ogłasza nabór na stanowisko Inspektora
w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego
w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27
1. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe, na podbudowie średniego ekonomicznego, preferowane wyższe ekonomiczne,
2. Wiedza z zakresu rachunkowości, finansów publicznych i samorządu powiatowego,
3. Znajomość ogólnych zasad rachunkowości oraz ewidencji księgowej, w tym planu kont, umiejętność rozumienia treści ekonomicznej kont księgowych i klasyfikacji budżetowej,
4. Umiejętność współpracy z instytucjami finansowymi (ZUS, US),
5. Dobra znajomość komputera i urządzeń biurowych,
6. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
7. Znajomość zasad przyznawania i rozliczania środków z funduszy unijnych,
8. Znajomość zagadnień działalności jednostek budżetowych – audytowanie systemu finansowego.
2. Wymagania dodatkowe :
1. Umiejętność pracy w zespole.
2. Zdolności analityczne.
3. Internet, poczta elektroniczna.
4. Samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy,
5. Sumienność, odpowiedzialność, terminowość.
6. Znajomość zasad konstruowania budżetów w ramach projektów unijnych.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
1. Organizowanie i doskonalenie systemu wewnętrznej informacji ekonomicznej jednostki dostarczającej danych niezbędnych do planowania działalności oraz podejmowanie decyzji gospodarczych jak również należyta kontrola i ocena wykonywania zadań gospodarczych;
2. Przygotowanie dokumentów, faktur do sporządzanie przelewów w programie komputerowym Home Banking VideoTEL
3. Wprowadzanie dokumentów księgowych do programu „FK
4. Bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości, w tym realizacja zadań wynikających z instrukcji kontroli wewnętrznej i obiegu dokumentów;
5. Analiza i weryfikacja stanów kont
6. Sporządzanie sprawozdań finansowych miesięczny6ch, kwartalnych, półrocznych i rocznych oraz dokonywanie ich analizy.;
7. Terminowa i prawidłowa sprawozdawczość składana na zewnątrz
8. Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych oraz sprawozdań finansowych;
9. Zorganizowanie właściwego przechowywania gotówki i druków ścisłego zarachowania
10. Przedstawianie propozycji przeprowadzania inwentaryzacji składników majątkowych
11. Prawidłowe dysponowanie środkami pieniężnymi zgromadzonymi na rachunkach bankowych i prawidłowe korzystanie z kredytów budżetowych.;
12. Rozliczanie projektów realizowanych z funduszy strukturach zgodnie z przepisami krajowymi i unijnymi o rachunkowości.
4. Wymagane dokumenty :
1) list motywacyjny, curriculum vitae,
3) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności
(zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach zawodowych),
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności.
5.Termin i miejsce składania dokumentów :
Termin: do dnia 29 października 2006 r. włącznie
Miejsce składania dokumentów: Starostwo Powiatowe w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 - II piętro, pok. 309 – Wydział Organizacyjni i Kadr.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem ,,Konkurs na stanowisko ,,inspektora” w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Łomży, w pokoju nr 309 – Wydział Organizacyjny i Kadr –II piętro Starostwa Powiatowego w Łomży. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzurą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101,poz.926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2001 r. Nr 142,poz.1593 z późn.zm).
Wicestarosta
Marek Dworakowski
1. Wykształcenie wyższe, na podbudowie średniego ekonomicznego, preferowane wyższe ekonomiczne,
2. Wiedza z zakresu rachunkowości, finansów publicznych i samorządu powiatowego,
3. Znajomość ogólnych zasad rachunkowości oraz ewidencji księgowej, w tym planu kont, umiejętność rozumienia treści ekonomicznej kont księgowych i klasyfikacji budżetowej,
4. Umiejętność współpracy z instytucjami finansowymi (ZUS, US),
5. Dobra znajomość komputera i urządzeń biurowych,
6. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
7. Znajomość zasad przyznawania i rozliczania środków z funduszy unijnych,
8. Znajomość zagadnień działalności jednostek budżetowych – audytowanie systemu finansowego.
2. Wymagania dodatkowe :
1. Umiejętność pracy w zespole.
2. Zdolności analityczne.
3. Internet, poczta elektroniczna.
4. Samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy,
5. Sumienność, odpowiedzialność, terminowość.
6. Znajomość zasad konstruowania budżetów w ramach projektów unijnych.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
1. Organizowanie i doskonalenie systemu wewnętrznej informacji ekonomicznej jednostki dostarczającej danych niezbędnych do planowania działalności oraz podejmowanie decyzji gospodarczych jak również należyta kontrola i ocena wykonywania zadań gospodarczych;
2. Przygotowanie dokumentów, faktur do sporządzanie przelewów w programie komputerowym Home Banking VideoTEL
3. Wprowadzanie dokumentów księgowych do programu „FK
4. Bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości, w tym realizacja zadań wynikających z instrukcji kontroli wewnętrznej i obiegu dokumentów;
5. Analiza i weryfikacja stanów kont
6. Sporządzanie sprawozdań finansowych miesięczny6ch, kwartalnych, półrocznych i rocznych oraz dokonywanie ich analizy.;
7. Terminowa i prawidłowa sprawozdawczość składana na zewnątrz
8. Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych oraz sprawozdań finansowych;
9. Zorganizowanie właściwego przechowywania gotówki i druków ścisłego zarachowania
10. Przedstawianie propozycji przeprowadzania inwentaryzacji składników majątkowych
11. Prawidłowe dysponowanie środkami pieniężnymi zgromadzonymi na rachunkach bankowych i prawidłowe korzystanie z kredytów budżetowych.;
12. Rozliczanie projektów realizowanych z funduszy strukturach zgodnie z przepisami krajowymi i unijnymi o rachunkowości.
4. Wymagane dokumenty :
1) list motywacyjny, curriculum vitae,
3) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności
(zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach zawodowych),
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności.
5.Termin i miejsce składania dokumentów :
Termin: do dnia 29 października 2006 r. włącznie
Miejsce składania dokumentów: Starostwo Powiatowe w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 - II piętro, pok. 309 – Wydział Organizacyjni i Kadr.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem ,,Konkurs na stanowisko ,,inspektora” w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Łomży, w pokoju nr 309 – Wydział Organizacyjny i Kadr –II piętro Starostwa Powiatowego w Łomży. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzurą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101,poz.926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2001 r. Nr 142,poz.1593 z późn.zm).
Wicestarosta
Marek Dworakowski