ZAPYTANIE OFERTOWE na aktualizację ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych: Czarnocin i Kisielnica, jednostka ewidencyjna Piątnica
OR.271.3.2024 Łomża, 24 maja 2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na aktualizację ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych:
Czarnocin i Kisielnica, jednostka ewidencyjna Piątnica
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
POWIAT ŁOMŻYŃSKI
Szosa Zambrowska 1/27
18-400 Łomża
Tel. (086) 215-69-00
NIP: 718 196 82 22
e-mail: starostwo@powiatlomzynski.pl
2. Tryb udzielania zamówienia:
Postępowanie ofertowe prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Łomży o wartości nie przekraczającej 130 000,00 zł stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 10/2023 Starosty Łomżyńskiego z dnia 2 maja 2023 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Łomży, o wartości nie przekraczającej 130 000,00.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 4 do zapytania ofertowego.
a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych: Czarnocin i Kisielnica, jednostka ewidencyjna Piątnica,
b) pomiar w terenie budynków, dla których brak jest dokumentacji w PZGiK (wykonanej w państwowym układzie współrzędnych,
c) pomiar zmienionych w sposób trwały użytków gruntowych, obliczenie powierzchni działek oraz rozliczenie użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych zgodnie z przepisami § 41 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 poz. 219),
d)przygotowanie w uzgodnieniu z zamawiającym projektu decyzji dla wybranych działek:
* dla działek, których powierzchnia w aktualnej bazie jest do ara,
* dla działek, w których nastąpiła zmiana użytków gruntowych.
e) Prace geodezyjne należy sporządzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2023 poz. 1752 z późn.zm.), a także rozporządzeń wydanych na jego podstawie, w tym w szczególności rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 poz. 219),
f) Wykonawca zobowiązany jest do zebrania we własnym zakresie i na własny koszt dokumentacji niezbędnej do wykonania prac geodezyjnych stanowiących przedmiot Umowy,
g) Zamawiający udostępni Wykonawcy wszystkie materiały PZGiK niezbędne do wykonania aktualizacji EGiB w postaci elektronicznej,
h)Prace będące przedmiotem Umowy podlegać będą przyjęciu do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Kody CPV : 71355000 - Usługi pomiarowe
4,. Termin realizacji zamówienia: do 30 listopada 2024 roku.
5.Kryteria oceny ofert:
przy wyborze zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert: cena (brutto) - 100 %
Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Zamawiający informuje jednocześnie, że zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.
6. Zmiana treści zapytania ofertowego:
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego. Treść zmiany zostanie przekazana niezwłocznie Wykonawcom oraz zamieszczona na stronie internetowej https://www.bip.powiatlomzynski.pl
7. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego:
Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie później niż do dnia 29 maja 2024 r.
Ewentualne pytania należy kierować na adres e-mail: bożena.kadłubowska@powiatlomzynski.pl
8. Sposób przygotowania oferty:
a) ofertę należy sporządzić w formie pisemnej - w języku polskim na adres: Starostwo Powiatowe w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża (decyduje data wpływu do tut. urzędu) do dnia 4 czerwca 2024 r. do godz. 11:00 z opisem na kopercie: ,,Zapytanie ofertowe na aktualizację ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych: Czarnocin i Kisielnica, jednostka ewidencyjna Piątnica”,
b) oferta musi być podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty albo upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, jeśli nie będzie ono wynikało z innych dokumentów załączonych do oferty. Należy je dołączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
c) ofertę należy złożyć w formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
d) do oferty należy dołączyć komplet wymaganych dokumentów.
e) każdy Oferent może złożyć tylko jedna ofertę.
f) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty – Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
g) Zamawiający nie uwzględni ofert, które zostaną złożone po terminie.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
10.Termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty podpisania umowy.
11.Wynik postępowania po wyborze oferty najkorzystniejszej:
Zamawiający prześle zawiadomienie o wyniku postępowania Wykonawcom którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu oraz umieści informację na stronie internetowej.
Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający umieści informację na stronie internetowej https://powiatlomzynski.pl/bip/
12.Termin związania z ofertą: 30 dni od dnia otrzymania oferty.
13.Istotne warunki umowy:
Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości wydłużenia terminu realizacji zamówienia.
14.Termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 4 czerwca 2024 r. o godz. 11.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27 (pokój 222),
18-400 Łomża.
15.Warunki płatności:
a) zapłata za zamówienie nastąpi na podstawie faktury Vat wystawionej na:
Nabywca - Powiat Łomżyński
Odbiorca - Starostwo Powiatowe w Łomży,
ul. Szosa Zambrowska 1/27,
18-400 Łomża,
NIP 718-196-82-22.
b) podstawą wystawienia faktury będzie „Protokół odbioru końcowego” z oceną pozytywną.
c) w przypadku nie dotrzymania przez Zamawiającego terminu zapłaty faktury, Wykonawcy przysługuje prawo naliczenia odsetek ustawowych za każdy dzień zwłoki.
16. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
W przypadku pytań technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt pod nr tel.:
86 215 69 34 – Pani Bożena Kadłubowska - Zastępca Naczelnika Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
86 215 69 26 – Pan Adam Elster – Główny Specjalista Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
86 215 69 05 – Pani Beata Korwek - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych
i Spraw Gospodarczo-Administracyjnych w Wydziale Organizacyjnym
UWAGA :
1) Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
2) Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).
17.Informacja o formalnościach, jakie powinny zastać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
- Wybrany Wykonawca ma obowiązek w terminie 3 dni od momentu powiadomienia go o wybraniu oferty uzgodnić z Zamawiającym kwestie konieczne do sprawnego zawarcia umowy.
- Umowa zostanie zawarta zgodnie z załącznikiem nr 2 do Zapytania ofertowego.
- Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do złożenia informacji o osobach umocowanych do zawarcia umowy, jeżeli nie będzie to wynikało z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego.
- Niespełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów powoduje odrzucenie oferty.
- .Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych.
18. Załączniki[1]:
1) formularz ofertowy – załącznik nr 1,
2) projekt umowy – załącznik nr 2,
3) klauzula RODO – załącznik nr 3,
4) Opis przedmiotu zamówienia - załaczniki nr 4
Starosta
Lech Marek Szabłowski
[1]) wymienić załączniki przekazywane wykonawcom
- załacznik nr 1 -formularz ofertowy (doc) 24 maj 2024 14:55
- załącznik nr 3 - RODO (docx) 24 maj 2024 14:55
- załącznik nr 2 - wzór umowy (doc) 24 maj 2024 14:58
- załacznik nr 4 - Opis przedmiotu zamówienia Czarnocin (pdf) 27 maj 2024 11:01
- załacznik nr 4 - Opis przedmiotu zamówienia Kisielnica (pdf) 27 maj 2024 11:01