BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

ZAPYTANIE  OFERTOWE na aktualizację ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych: Czarnocin i Kisielnica, jednostka ewidencyjna Piątnica

Postępowanie ofertowe prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym  w Łomży o wartości nie przekraczającej 130 000,00 zł stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 10/2023 Starosty Łomżyńskiego z dnia 2 maja 2023 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych  w Starostwie Powiatowym  w Łomży, o wartości nie przekraczającej  130 000,00.

OR.271.3.2024                                                                                       Łomża,  24 maja  2024 r.                                              

                                       ZAPYTANIE  OFERTOWE

na aktualizację ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych:

Czarnocin i Kisielnica, jednostka ewidencyjna Piątnica

 1. Nazwa i adres Zamawiającego:

POWIAT ŁOMŻYŃSKI

Szosa Zambrowska 1/27

18-400 Łomża

Tel. (086) 215-69-00

NIP:  718 196 82 22

e-mail: starostwo@powiatlomzynski.pl

 2. Tryb udzielania zamówienia:

Postępowanie ofertowe prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym  w Łomży o wartości nie przekraczającej 130 000,00 zł stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 10/2023 Starosty Łomżyńskiego z dnia 2 maja 2023 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych  w Starostwie Powiatowym   w Łomży, o wartości nie przekraczającej  130 000,00.

3. Opis przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki  nr 4 do zapytania ofertowego.

a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych: Czarnocin i Kisielnica, jednostka ewidencyjna Piątnica,

b) pomiar w terenie budynków, dla których brak jest dokumentacji w PZGiK (wykonanej w państwowym układzie współrzędnych,

c) pomiar zmienionych w sposób trwały użytków gruntowych, obliczenie powierzchni działek oraz rozliczenie użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych zgodnie z przepisami § 41 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w  sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 poz. 219),

d)przygotowanie w uzgodnieniu z zamawiającym projektu decyzji dla wybranych działek:

* dla działek, których powierzchnia w aktualnej bazie jest do ara,

* dla działek, w których nastąpiła zmiana użytków gruntowych.

e) Prace geodezyjne należy sporządzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2023 poz.  1752 z późn.zm.), a także rozporządzeń wydanych na jego podstawie, w tym w szczególności  rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w  sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 poz. 219),

f) Wykonawca zobowiązany jest do zebrania we własnym zakresie i na własny koszt dokumentacji niezbędnej do wykonania prac geodezyjnych stanowiących przedmiot Umowy,

g) Zamawiający udostępni Wykonawcy wszystkie materiały PZGiK niezbędne do wykonania aktualizacji EGiB w postaci elektronicznej,

h)Prace będące przedmiotem Umowy podlegać będą przyjęciu do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

Kody CPV : 71355000 -  Usługi pomiarowe

 4,. Termin realizacji zamówienia: do 30 listopada 2024 roku.

 5.Kryteria oceny ofert:

przy wyborze zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert: cena (brutto) -  100 %

Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem  przedmiotu zamówienia.

Zamawiający informuje jednocześnie, że zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.

6. Zmiana treści zapytania ofertowego:

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego. Treść zmiany zostanie przekazana niezwłocznie Wykonawcom oraz zamieszczona na stronie internetowej https://www.bip.powiatlomzynski.pl

7. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego:

Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie później niż do dnia 29 maja  2024 r.

Ewentualne pytania należy kierować na adres e-mail: bożena.kadłubowska@powiatlomzynski.pl

8. Sposób przygotowania oferty:

a) ofertę należy sporządzić w formie pisemnej - w języku polskim na adres: Starostwo Powiatowe w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża (decyduje data wpływu do tut. urzędu) do dnia 4 czerwca 2024 r.  do godz. 11:00  z opisem na kopercie: ,,Zapytanie ofertowe  na aktualizację ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych: Czarnocin i Kisielnica, jednostka ewidencyjna Piątnica”,

b) oferta musi być podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty albo upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, jeśli nie będzie ono wynikało z innych dokumentów załączonych do oferty. Należy je dołączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

c) ofertę należy złożyć w formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

d) do oferty należy dołączyć komplet wymaganych dokumentów.

e) każdy Oferent może złożyć tylko jedna ofertę.

f) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty – Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

g) Zamawiający nie uwzględni ofert, które zostaną złożone po terminie.

9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

10.Termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty podpisania umowy.

 11.Wynik postępowania po wyborze oferty najkorzystniejszej:

Zamawiający prześle zawiadomienie o wyniku postępowania Wykonawcom którzy złożyli oferty     w przedmiotowym postępowaniu oraz umieści informację na stronie internetowej.

Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający umieści informację na stronie internetowej https://powiatlomzynski.pl/bip/

12.Termin związania z ofertą: 30 dni od dnia otrzymania oferty.

 13.Istotne warunki umowy:

Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości wydłużenia terminu realizacji zamówienia.

14.Termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 4 czerwca 2024 r. o godz. 11.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27 (pokój 222),

 18-400 Łomża.

15.Warunki płatności:

a) zapłata za zamówienie nastąpi na podstawie faktury Vat wystawionej na:

Nabywca - Powiat Łomżyński

Odbiorca - Starostwo Powiatowe w Łomży,

ul. Szosa Zambrowska 1/27,

18-400 Łomża, 

NIP 718-196-82-22.

b) podstawą wystawienia faktury będzie „Protokół  odbioru końcowego” z oceną pozytywną.

c) w przypadku nie dotrzymania przez Zamawiającego terminu zapłaty faktury, Wykonawcy przysługuje prawo naliczenia odsetek ustawowych za każdy dzień zwłoki.

 16. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:

W przypadku pytań technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt pod  nr tel.:

86 215 69 34 – Pani Bożena Kadłubowska  - Zastępca Naczelnika Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru  i Gospodarki Nieruchomościami,

86 215 69 26 – Pan Adam Elster  – Główny Specjalista Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru   i Gospodarki Nieruchomościami,

86 215 69 05 – Pani Beata Korwek - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych

i Spraw Gospodarczo-Administracyjnych  w Wydziale Organizacyjnym

 UWAGA :

1) Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

2) Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).

17.Informacja o formalnościach, jakie powinny zastać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.

  1. Wybrany Wykonawca ma obowiązek w terminie 3 dni od momentu powiadomienia go   o wybraniu oferty uzgodnić z Zamawiającym kwestie konieczne do sprawnego zawarcia umowy.
  2. Umowa zostanie zawarta zgodnie z załącznikiem nr 2 do Zapytania ofertowego.
  3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do złożenia informacji o osobach umocowanych do zawarcia umowy, jeżeli nie będzie to wynikało z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego.
  5. Niespełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów powoduje odrzucenie oferty.
  6. .Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych.

18. Załączniki[1]:

1) formularz ofertowy – załącznik nr 1,

2) projekt umowy – załącznik nr 2,

3) klauzula RODO – załącznik nr 3,

4) Opis przedmiotu zamówienia - załaczniki nr 4

                                                                                                       Starosta

                                                                                         Lech Marek Szabłowski                                                                       

                                                          

[1]) wymienić załączniki przekazywane wykonawcom

Data powstania: piątek, 24 maj 2024 14:40
Data opublikowania: piątek, 24 maj 2024 14:58
Data edycji: poniedziałek, 27 maj 2024 11:01
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 340 razy
Ilość edycji: 2