Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
Zarząd Powiatu Łomżyńskiego na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1526) w związku z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) ogłasza nabór na wolne stanowisko: Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
I. Nazwa i adres jednostki:
Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży
ul. Poligonowa 30
18- 400 Łomża
II. Stanowisko objęte konkursem:
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
III. Wymagania kwalifikacyjne niezbędne :
- wykształcenie wyższe techniczne;
- minimum 5 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym, w tym łącznie co najmniej 3-letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;
- znajomość zagadnień i problematyki związanych z organizacją i zarządzaniem drogami publicznymi;
- wiedza oraz doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków dyrektora;
- znajomość przepisów: ustawy o drogach publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym oraz aktów wykonawczych do w/w ustaw.
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia.
Preferowane wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie: wyższe o specjalności budownictwo drogowe;
- posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji procesów inwestycyjnych;
- posiadanie doświadczenia w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków finansowych oraz realizacji projektów z udziałem środków zewnętrznych;
- umiejętność zarządzania i kierowania zespołem ludzkim;
- odporność na stres i umiejętność przeciwdziałania oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych;
- odpowiedzialność, zaangażowanie, wysoka kultura osobista, zdolność negocjowania.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Kierowanie Zarządem Dróg Powiatowych w Łomży oraz realizacja zadań ustawowych Powiatu w zakresie zarządzania drogami powiatowymi, a w szczególności:
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży;
- planowanie, nadzorowanie i koordynacja zadań finansowych i gospodarczych, w tym dysponowanie środkami finansowymi zgodnie z planem finansowym jednostki;
- planowanie, prowadzenie i nadzór nad realizowanymi inwestycjami;
- pełnienie funkcji pracodawcy wobec zatrudnionych w jednostce pracowników i wykonywanie wszelkich czynności z zakresu prawa pracy;
- realizacja zadań z zakresu budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg powiatowych;
- opracowywanie projektów planów rozwoju sieci drogowej i jej modernizacji;
- podejmowanie działań w celu pozyskiwania i wykorzystania środków, w tym finansowanych ze środków zewnętrznych;
- kontrolowanie stanu technicznego dróg powiatowych, prowadzenie badań stanu nawierzchni i urządzeń drogowych;
- planowanie i realizacja budżetu oraz przygotowywanie sprawozdań z działalności jednostki;
- przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów w ramach ustawy Prawo zamówień publicznych;
- przygotowywanie projektów uchwał pod obrady Zarządu i Rady Powiatu dotyczących dróg powiatowych;
- zawieranie umów oraz porozumień w ramach posiadanych uprawnień;
- koordynacja działań Powiatu w dziedzinie dróg, we współpracy z pozostałymi jednostkami administracji samorządowej i rządowej;
- wykonywanie zadań wynikających z uchwał Rady Powiatu Łomżyńskiego i Zarządu Powiatu Łomżyńskiego dotyczących zakresu działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży;
- uczestnictwo i reprezentacja w obradach Zarządu Powiatu, Rady Powiatu oraz w posiedzeniach Komisji Rady Powiatu;
- reprezentowanie Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży na zewnątrz.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- curriculum vitae (cv) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska;
- inne dokumenty, które kandydat uzna za niezbędne dla potwierdzenia spełnienia warunków konkursu w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata;
- program realizacji zadań w zakresie bieżącego funkcjonowania i rozwoju Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży;
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego złożone na druku udostępnionym w pliku znajdującym się pod ogłoszeniem konkursu;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z naborem złożone na druku udostępnionym w pliku znajdującym się pod ogłoszeniem konkursu;
Dokumenty, o których mowa w pkt 3,4 powinny być własnoręcznie potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Na prośbę komisji konkursowej lub Zarządu Powiatu Łomżyńskiego kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów. Pozostałe dokumenty powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
VI. Informacja o warunkach pracy obowiązujących na danym stanowisku:
- miejsce wykonywania pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża;
- stanowisko mieści się na parterze budynku;
- pełny wymiar czasu pracy;
- praca administracyjno-biurowa;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy;
- kontakt z klientem;
- w zakładzie istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy
i dostępność do budynku osobom niepełnosprawnym.
VII. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6 %.
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: :
Starostwo Powiatowe w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża (Kancelaria p.301)
Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem:
„Konkurs na Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży”
Nieprzekraczalny termin składania ofert: 14 listopada 2022 r. do godz. 15:00. - decyduje data wpływu oferty do Urzędu. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
IX. Informacje dodatkowe:
- Ocena formalna złożonych ofert zostanie przeprowadzona przez Komisję w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łomży w terminie do 7 dni od dnia upływu terminu zgłaszania kandydatur.
- O wyznaczonym terminie i miejscu przeprowadzenia testu oraz rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci, których oferty spełniły wymogi ogłoszenia zostaną poinformowani telefonicznie.
- O wynikach konkursu kandydaci biorący w nim udział, zostaną powiadomieni pisemnie w terminie 7 dni od ostatniego posiedzenia komisji konkursowej.
- Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust.1 i ust.2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych)(Dz.U.UE.L.2016.119, str. 1 zm.Dz.Urz.UE.L.2018.127, str. 2) informuje, że:
- Administratorem Danych Osobowych jest Starostwo Powiatowe w Łomży reprezentowane przez Starostę Łomżyńskiego, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża; e-mail: starostwo@powiatlomzynski.pl.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:iod@powiatlomzynski.pl;tel./ 86 2156900.
- Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach Kodeksu pracy oraz ustawie o pracownikach samorządowych będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu na podstawie zgody ( art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podanie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zostanie potraktowane jako równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie
- Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie szczególnych przepisów prawa.
- Dokumenty aplikacyjne kandydata wybranego i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych, a po ustaniu zatrudnienia będą archiwizowane przez okres określony w przepisach prawa. Dokumenty aplikacyjne kolejnych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy;
- Przysługuje Państwu prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do ich sprostowania (poprawiania), usunięcia, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ( na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podane dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
- Oświadczenie nr 1 (doc) 4 lis 2022 10:56
- Oświadczenie nr 2 (doc) 4 lis 2022 10:58