Zapytanie ofertowe na wymianę stolarki okiennej w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27 , 18-400 Łomża, woj. podlaskie
- Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży, Szosa Zambrowska 1/27 , 18-400 Łomża, woj. podlaskie zlokalizowanego na działce nr ewid. 11110/11,
2)Zakres wykonywanych prac:
- wykonanie oględzin planowanych prac,
- demontaż i utylizację istniejącej, zewnętrznej stolarki okiennej -zgodnie ze szkicem okien istniejących zał. nr 1 ,
- wykonanie podmurowania na 20 cm i wymurowanie 3 filarów szer. 50 cm zgodnie ze szkicem zał. nr1 i zał. nr 2 (rzut parteru),
- wyprodukowanie, dostawę i montaż w miejscu zdemontowanej, nowej stolarki okiennej zgodnie z wykazem zamieszczonym poniżej w tabelce i po pomiarach w naturze,
- demontaż istniejących i montaż w to miejsce nowych wewnętrznych parapetów z konglomeratu (gr. 4 cm),
- montaż parapetów zewnętrznych po zamontowaniu okien.
3) Rodzaj okien oraz wymagania:
Lp. |
Rodzaj |
ilość |
Cena jednostkowa netto |
Cena jednostkowa brutto |
Razem netto |
Razem brutto |
1. |
Okno aluminiowe o powierzchni ponad 2,0 m² z okuciami antywłamaniowymi RC3, szklone szyby antywłamaniowe P4, o wymiarach 230 cm x 233 cm |
2 |
|
|
|
|
2. |
Okno aluminiowe o powierzchni do 1,0 m² z okuciami antywłamaniowymi RC3, szklone szyby antywłamaniowe P4 o wymiarach 230 cm x 128 cm, |
1 |
|
|
|
|
3. |
Okno aluminiowe o powierzchni do 1,0 m² z okuciami antywłamaniowymi RC3, szklone szyby antywłamaniowe P4 o wymiarach 230 cm x 256 cm, |
1 |
|
|
|
|
4) Zamawiający zaopatrzy Wykonawcę w energię elektryczną i pobór wody potrzebne do wykonania zamówienia.
3. Termin realizacji zamówienia:
a) termin zakończenia robót ustala się na 10 tygodni od momentu powiadomienia o wybraniu oferty,
b) termin zakończenia robót budowlanych rozumiany jest jako data zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego.
4. Okres gwarancji:
1) Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi – 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego,
2) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy wynosi – 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
- Miejsce, termin złożenia oraz sposób przygotowania oferty[1]:
a) ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim na adres:
Starostwo Powiatowe w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża
(decyduje data wpływu do tut. urzędu) do dnia 15 września 2022 r. do godz. 10:00
wpisując w temacie wiadomości:
,,wymiana stolarki okiennej w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży, Szosa Zambrowska 1/27 , 18-400 Łomża, woj. podlaskie,,
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
b) oferta musi być podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty albo upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, jeśli nie będzie ono wynikało z innych dokumentów załączonych do oferty. Należy je dołączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
c) ofertę należy złożyć w sposób określony w zapytaniu ofertowym.
d) do oferty należy dołączyć komplet wymaganych dokumentów.
e) wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty – Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert[2]:
1) Cena - waga 100 %,
Zamawiający informuje jednocześnie, że zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.
7. Termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 września 2022 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, pokój nr 303.
8. Warunki płatności: Zapłata za zamówienie będzie następowała na podstawie faktury Vat wystawionej na Powiat Łomżyński – Starostwo Powiatowe w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, NIP 718-196-82-22.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Naczelnik Ewelina Wszeborowska tel. 86 215 69 00.
10) Wymagane dokumenty:
1) Oferta sporządzona w formie pisemnej w języku polskim, zakopertowana oraz opisana:
,,wymiana stolarki okiennej w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27 , 18-400 Łomża, woj. podlaskie,,
2) wzór umowy z adnotacją o zapoznaniu się z jej zapisami,
3) podpisana klauzula RODO,
- Załączniki:
1) wzór umowy – załącznik nr 1,
2) klauzula RODO – załącznik nr 2.
- Informacja o formalnościach, jakie powinny zastać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
- Wybrany Wykonawca ma obowiązek w terminie 3 dni od momentu powiadomienia go o wybraniu oferty uzgodnić z Zamawiającym kwestie konieczne do sprawnego zawarcia umowy.
- Umowa zostanie zawarta zgodnie z zapytaniem ofertowym.
- Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do złożenia informacji o osobach umocowanych do zawarcia umowy, jeżeli nie będzie to wynikało z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
UWAGA :
- Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).
[1] w przypadku wyboru oferty złożonej w formie elektronicznej nie potwierdzonej profilem zaufanym lub podpisem zaufanym uprawnionej osoby, należy w terminie 3 dni licząc od dnia następnego, dostarczyć oryginał oferty wraz z załącznikami Zamawiającemu; w przypadku uchybienia terminu oferta podlega odrzuceniu
[2] obligatoryjnym kryterium jest zawsze cena; fakultatywnie mogą być stosowane dodatkowe kryteria wyboru oferty
Starosta
Lech Marek Szabłowski
- wzór umowy (doc) 8 wrz 2022 14:52
- klauzula RODO (docx) 8 wrz 2022 14:52