Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Łomży -Sekretarza Powiatu
Określenie stanowiska urzędniczego: Sekretarz Powiatu Łomżyńskiego
1. Liczba lub wymiar etatu : 1
2. Miejsce wykonywania pracy: Łomża
3. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie: wyższe
2) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w niżej wymienionych jednostkach:
- urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych;
- starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych;
- urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin, gminnych jednostkach budżetowych i samorządowych zakładach budżetowych;
- biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządowych zakładów budżetowych utworzonych przez te związki;
- biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego,
w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w wyżej wymienionych jednostkach oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
3) obywatelstwo polskie,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
7) nieposzlakowana opinia
4. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość prawa samorządowego i procedur administracyjnych,
2) umiejętność planowania i organizacji pracy dużego zespołu pracowników,
3) posiadanie kompetencji kierowniczych,
4) kreatywność, samodzielność,
5) asertywność,
6) odporność na stres.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:
1) wykonywanie zadań związanych z organizacją i funkcjonowaniem Powiatu i Organów Powiatu,
2) zapewnienie sprawnego funkcjonowania Starostwa Powiatowego oraz organizacji jego pracy,
3) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy oraz obiegiem informacji pomiędzy Starostwem Powiatowym a powiatowymi jednostkami organizacyjnymi,
4) sprawowanie nadzoru w zakresie załatwiania skarg, wniosków i listów,
5) sprawowanie nadzoru nad procesem informatyzacji Starostwa Powiatowego,
6) sprawowanie nadzoru nad racjonalnym gospodarowaniem etatami i funduszem płac,
7) zapewnianie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych,
8) zapewnianie przestrzegania przepisów o tajemnicy ustawowo chronionej oraz zasad techniki prawodawczej,
9) inne zadania wynikające z obowiązujących przepisów prawa.
6. Warunki pracy:
1) Warunki dotyczące pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca odbywa się w biurze, wymaga również kontaktów i spotkań poza Starostwem.
2) Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek Starostwa Powiatowego jest wyposażony w podjazd i windę co umożliwia wjazd oraz przemieszczanie się po budynku osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.
Narzędzia i materiały pracy: komputer wyposażony w pakiet biurowy, umożliwiający przygotowywanie dokumentów.
7. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
8. Wymagane dokumenty:
1) Życiorys ( CV ),
2) List motywacyjny,
3) Kwestionariusz osobowy,
4) Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania określonego stanowiska lub oświadczenie kandydata,
7)kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
8)oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
9)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
10)oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,
11)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
9. Kopie innych dokumentów i oświadczeń:
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska1/27 (pokój 304) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Łomży, 18-400 Łomża ul. Szosa Zambrowska 1/27, z dopiskiem: ,,Dotyczy naboru na stanowisko „Sekretarza Powiatu Łomżyńskiego" w terminie do dnia 14 września 2015 r. do godz. 15.30. Decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Łomży.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.z2014r.poz.1202).
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska1/27 przez okres co najmniej trzech miesięcy od daty zakończenia procedury naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie podlegają zwrotowi i będą przechowywane w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Starostwa Powiatowego w Łomży przez okres 3 miesięcy, a w przypadku ich nieodebrania zniszczone komisyjnie.
Łomża, 04 wrzesień 2015 rok
Starosta
Elżbieta Parzych