Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Łomży
Wiadomość przeniesiona do archiwum
STAROSTA ŁOMŻYŃSKI
na podstawie art.11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2008 r. nr 223, poz.1458 z póżn.zm.) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 ŁomżaI. Określenie stanowiska urzędniczego:
Zastępca Naczelnika w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w wymiarze 1 etatu.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
I. Określenie stanowiska urzędniczego:
Zastępca Naczelnika w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki
Nieruchomościami w wymiarze 1 etatu.
II. kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:
1.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe geodezyjne oraz co najmniej 5- letni staż pracy w administracji
geodezyjnej,
2) uprawnienia geodezyjne do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji
minimum zakres 1,2,
3) znajomość przepisów i umiejętność stosowania ich w praktyce:
-Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
-Ustawy ,,Prawo geodezyjne i kartograficzne” i przepisów wykonawczych,
-Ustawy o gospodarce nieruchomościami i przepisów wykonawczych,
-Ustawy o ochronie danych osobowych,
-Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
-Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
-Ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej,.
4) minimum 1-roczny staż pracy w Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowej,
5) znajomość obsługi programów komputerowych w tym: WORD i Excel,
6) dobra znajomość teoretyczna i praktyczna systemu: EWID 2007 –wersji 8,0
7) obywatelstwo polskie,
8) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwa skarbowe,
9) umiejętność obsługi internetu oraz poczty elektronicznej,
2.Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność kierowania zespołem ludzkim,
2) umiejętność pracy w zespole,
2) umiejętność okazywania poszanowania interesanta,
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Kierowanie i organizowanie pracy w Oddziale Ewidencji Gruntów i Budynków,
w tym wydawanie decyzji administracyjnych,
2) Prowadzenie posiedzeń Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej, w tym
wydawanie opinii,
3) Nadzór nad pracą Oddziału Geodezji i Kartografii,
4) Przygotowania zamówień publicznych na dostawy sprzętu i usługi geodezyjne
zamawiane w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki
Nieruchomościami,
5) Administrowanie siecią komputerową ioprogramowaniem systemowym istniejącym
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
6) Wprowadzanie danych dotyczących spraw prowadzonych w Wydziale Geodezji,
Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami–Oddziale Ewidencji Gruntów
i Budynków i Oddziału Geodezji i Kartografii do Biuletynu Informacji Publicznej,
7) Zastępowanie Naczelnika Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki
Nieruchomościami w czasie jego nieobecności,
4.Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego,
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania określonego stanowiska lub oświadczenie kandydata,
6) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
7) oświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przez datą ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5.Termin i miejsce składania dokumentów :
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223,poz.1458)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do dnia 20 grudnia 2013 roku
do godz.15.30 – pokój 309 pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łomży
ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze –Zastępcy Naczelnika w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Łomży .
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Łomży w dniu 27 grudnia 2013 roku
o godz.10.00.
Z regulaminem naboru można się zapoznać w Starostwie Powiatowym w Łomży ul. Szosa Zambrowska1/27 (pok. 309) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 086-215-69-05.
Informacja o ilości osób startujących do naboru, w tym ilości aplikacji spełniających wymogi formalne
i dopuszczonych do II etapu zostanie ogłoszona w BIP.
Test i rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się 30 grudnia 2013 roku w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łomży- pokój nr 308 – godz. 14.00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego
w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska1/27 przez okres co najmniej trzech miesięcy od daty zakończenia procedury naboru.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze zostaną dołączone do Jego akt osobowych, zaś pozostałych kandydatów nie podlegają zwrotowi i będą przechowywane w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Starostwa Powiatowego w Łomży.
Łomża, 10.12.2013 r.
Starosta
Lech Marek Szabłowski
I. Określenie stanowiska urzędniczego:
Zastępca Naczelnika w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki
Nieruchomościami w wymiarze 1 etatu.
II. kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:
1.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe geodezyjne oraz co najmniej 5- letni staż pracy w administracji
geodezyjnej,
2) uprawnienia geodezyjne do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji
minimum zakres 1,2,
3) znajomość przepisów i umiejętność stosowania ich w praktyce:
-Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
-Ustawy ,,Prawo geodezyjne i kartograficzne” i przepisów wykonawczych,
-Ustawy o gospodarce nieruchomościami i przepisów wykonawczych,
-Ustawy o ochronie danych osobowych,
-Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
-Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
-Ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej,.
4) minimum 1-roczny staż pracy w Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowej,
5) znajomość obsługi programów komputerowych w tym: WORD i Excel,
6) dobra znajomość teoretyczna i praktyczna systemu: EWID 2007 –wersji 8,0
7) obywatelstwo polskie,
8) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwa skarbowe,
9) umiejętność obsługi internetu oraz poczty elektronicznej,
2.Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność kierowania zespołem ludzkim,
2) umiejętność pracy w zespole,
2) umiejętność okazywania poszanowania interesanta,
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Kierowanie i organizowanie pracy w Oddziale Ewidencji Gruntów i Budynków,
w tym wydawanie decyzji administracyjnych,
2) Prowadzenie posiedzeń Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej, w tym
wydawanie opinii,
3) Nadzór nad pracą Oddziału Geodezji i Kartografii,
4) Przygotowania zamówień publicznych na dostawy sprzętu i usługi geodezyjne
zamawiane w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki
Nieruchomościami,
5) Administrowanie siecią komputerową ioprogramowaniem systemowym istniejącym
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
6) Wprowadzanie danych dotyczących spraw prowadzonych w Wydziale Geodezji,
Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami–Oddziale Ewidencji Gruntów
i Budynków i Oddziału Geodezji i Kartografii do Biuletynu Informacji Publicznej,
7) Zastępowanie Naczelnika Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki
Nieruchomościami w czasie jego nieobecności,
4.Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego,
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania określonego stanowiska lub oświadczenie kandydata,
6) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
7) oświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przez datą ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5.Termin i miejsce składania dokumentów :
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223,poz.1458)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do dnia 20 grudnia 2013 roku
do godz.15.30 – pokój 309 pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łomży
ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze –Zastępcy Naczelnika w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Łomży .
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Łomży w dniu 27 grudnia 2013 roku
o godz.10.00.
Z regulaminem naboru można się zapoznać w Starostwie Powiatowym w Łomży ul. Szosa Zambrowska1/27 (pok. 309) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 086-215-69-05.
Informacja o ilości osób startujących do naboru, w tym ilości aplikacji spełniających wymogi formalne
i dopuszczonych do II etapu zostanie ogłoszona w BIP.
Test i rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się 30 grudnia 2013 roku w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łomży- pokój nr 308 – godz. 14.00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego
w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska1/27 przez okres co najmniej trzech miesięcy od daty zakończenia procedury naboru.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze zostaną dołączone do Jego akt osobowych, zaś pozostałych kandydatów nie podlegają zwrotowi i będą przechowywane w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Starostwa Powiatowego w Łomży.
Łomża, 10.12.2013 r.
Starosta
Lech Marek Szabłowski
Pliki do pobrania:
- regulamin (doc) 10 gru 2013 12:25
- zarządzenie (doc) 11 gru 2013 14:31