BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zapytanie o cenę na dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych

Starostwo Powiatowe w Łomży działając na podstawie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010, Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009r. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.)
oraz Zarządzenia nr 78/09 Starosty Łomżyńskiego
z dnia 29 grudnia 2009r. dotyczącego Regulaminu udzielania przez Starostwo Powiatowe w Łomży zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 14.000 Euro, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych.

Oferty należy składać listownie, e-mailem, faksem lub osobiście w Starostwie Powiatowym w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, pok. 304 do dnia 11 stycznia 2013 r.

Wykonawca powinien sporządzić jedną ofertę cenową zgodnie z Załącznikiem 1.

Oferent powinien także przedstawić informację o:

1). Szybkości realizacji zamówienia.
2). Możliwości bezpośredniej dostawy do zleceniodawcy.

Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny oraz szybkością realizacji zamówienia z możliwością dostawy do zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kilku oferentów oraz prawo zmiany ilości zamawianych materiałów zachowując wysokość ceny jednostkowej podanej w ofercie (proszę o podawanie cen brutto i netto). Zamawiający nie jest również zobowiązany do zamówienia wszystkich pozycji wymienionych w ofercie.

Kontakt:
Adam Urbanowski - tel: (86)215-69-04; fax:(86)215-69-04, e-mail: aurbanowski@powiatlomzynski.pl
Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 7 sty 2013 10:18
Data opublikowania: poniedziałek, 7 sty 2013 10:20
Data przejścia do archiwum: środa, 26 lis 2014 13:59
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 2382 razy