BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Łomży

STAROSTA ŁOMŻYŃSKI Ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 w wymiarze 1 etatu
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

I. Wymagania niezbędne:

1) wykształcenie wyższe geodezyjne,
2) staż pracy: minimum 3 lata w administracji samorządowej,
3) znajomość przepisów i umiejętność stosowania ich w praktyce:
-Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
-Ustawy ,,Prawo geodezyjne i kartograficzne”,
- Ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- Ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg
publicznych,
- aktów wykonawczych do w/w ustaw,
4) znajomość obsługi programów komputerowych, w tym: EWID 2007, z modułem „Mienie”
5) umiejętność obsługi internetu oraz poczty elektronicznej,

II. Wymagania dodatkowe:
1) uprawnienia geodezyjne do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji
i kartografii,
2) umiejętność pracy w zespole,
3) odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, dobra organizacja pracy,
4) brak przeciwwskazań do ciągłej pracy na komputerze.
5) obsługa urządzeń kopiujących: drukarki, kserokopiarki, skanera,

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) prowadzenie postępowania wywłaszczeniowo – odszkodowawczego na wniosek jednostek uprawnionych do wnioskowania lub z urzędu ( rozdział 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami – jednolity tekst - Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603),
2) przygotowanie zezwoleń na zakładanie i przeprowadzanie na nieruchomości ciągów drenażowych, przewodów i urządzeń służących do przesyłania płynów, pary, gazów i energii elektrycznej oraz urządzeń łączności publicznej i sygnalizacji, także innych podziemnych, naziemnych i nadziemnych obiektów i urządzeń niezbędnych do korzystania z tych przewodów i urządzeń jeżeli właściciel lub użytkownik wieczysty nie wyraził na to zgody (art.124 w/w ustawy),
3) przygotowanie zezwoleń na prowadzenie działalności polegającej na poszukiwaniu, rozpoznawaniu lub wydobywaniu kopalin stanowiących własność Skarbu Państwa, jeżeli właściciel lub użytkownik wieczysty nie wyraził na to zgody ( art.125 w/w ustawy),
4) przygotowanie zezwoleń na czasowe zajęcie nieruchomości w przypadku sił wyższej lub nagłej potrzeby zapobieżenia powstawaniu znacznej szkody (art. 126 w/w ustawy),
5) prowadzenie spraw związanych ze zwrotem wywłaszczonych nieruchomości, zwrotem odszkodowania, w tym nieruchomości zamiennej oraz ustalenie terminów i formy rozliczeń z tytułu zwrotu ( rozdz. 6 w/w ustawy),
6) prowadzenie spraw związanych z tworzeniem i ewidencjonowaniem powiatowego zasobu nieruchomości oraz zasobu nieruchomości Skarbu Państwa (dział II, rozdział 2 w/w ustawy),
7) prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania zasobem nieruchomości powiatu i Skarbu Państwa (dział II rozdział 1,3,4,5 i 6 ustawy w/w),
8) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem sposobu i terminu zagospodarowania nieruchomości gruntowych (dział II rozdział 7 ustawy),
9) naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu od nieruchomości Powiatu i Skarbu Państwa ( dział II rozdz. 8 ustawy),
10) zabezpieczenie wierzytelności Skarbu Państwa przez wpisanie w księdze wieczystej hipoteki oraz wydawanie zaświadczeń o spłaceniu wierzytelności (art.141 ustawy w/w),
11) prowadzenie spraw związanych z powszechną taksacją nieruchomości (art.160 ustawy),
12) podejmowanie czynności związanych z regulacją prawną nieruchomości Skarbu Państwa będących w posiadaniu osób fizycznych i prawnych oraz jednostek organizacyjnych- przepisy w/w ustawy,
13) przygotowanie decyzji o przejściu lub wykreśleniu gruntów pokrytych powierzchniowymi wodami płynącymi do zasobu nieruchomości Skarbu Państwa do których nie stosuje się przepisów o gospodarce nieruchomościami (art.14a ust. 1 i 2 ustawy Prawo wodne Dz. U. Nr 239 poz. 2019 z 2005),
14) przygotowanie na wniosek zainteresowanego decyzji o przejściu wód stanowiących własność Skarbu Państwa lub gruntów pokrytych tymi wodami w trwały zarząd odpowiednim jednostkom (art. 217 w/w cytowanej ustawy),
15) przygotowanie na wniosek osób fizycznych decyzji o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa w prawo własności (ustawa z dn. 29 lipca 2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności nieruchomości (Dz. U. Nr.175 poz. 1459 z 2005r.),
16) prowadzenie spraw związanych z nieodpłatnym przekazaniem Polskiemu Związkowi Działkowców gruntów Skarbu Państwa przeznaczonych w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego pod pracownicze ogrody działkowe (art.8 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23.06.1995r. o zmianie ustawy o pracowniczych ogrodach działkowych – Dz. U. Nr.99 poz.486 z1995r.),
17) prowadzenie spraw związanych z przekazaniem na wniosek organu wojskowego zarządu gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa bez pierwszej opłaty ( art.2 ust. 1 ustawy z dn. 22.06.1995 o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP ( Dz. U. Nr 41 poz. 398 tekst jed. z 2005r.),
18) przygotowanie decyzji o przejęciu nieruchomości lub jej części pozostającej w zarządzie organów wojskowych, uznanej za zbędną na cele obronności i bezpieczeństwa Państwa – (art. 3 ust. 1,3,4 i 5 w/w ustawy),
19) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem na wniosek organu wojskowego decyzji o zajęciu nieruchomości Skarbu Państwa na zakwaterowanie przejściowe (art.66 pkt 1 lit. a w/w ustawy).
20) prowadzenie spraw wynikających z ustawy z dnia 7 września 2007 roku o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U.nr 191 poz 1365).
21) Wprowadzanie danych dotyczących spraw prowadzonych w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami – Oddziale Nieruchomości do BIP.
IV. Warunki pracy
1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym,
- dyspozycyjność, wyjazdy służbowe,
- reprezentacja urzędu.


2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca wykonywana w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska 1/27
- stanowisko pracy mieści się na I piętrze,
- budynek uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz spełnia wymagania dostępności również dla osób na wózkach inwalidzkich (podjazd, windy),
- na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,
- w budynku zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry, kubatura pomieszczeń, ich wysokość, szerokość drzwi, oświetlenie a także ergonomia stanowiska pracy,
- stanowisko pracy z monitorem ekranowym spełnia minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy,
- w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy są zróżnicowane, mogą nie być dostosowane do wymagań osób niepełnosprawnych.
V. Wymagane dokumenty:

1) List motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy z podaniem okresu, formy zatrudnienia i zakresu obowiązków,
5) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego (wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przez datą ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze),
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania określonego stanowiska lub oświadczenie kandydata,
8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9)oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu,
10) oświadczenie z własnoręcznie podpisaną klauzulą:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Starostwo Powiatowe w Łomży z siedzibą w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, w celu realizacji procesów rekrutacji teraz i w przyszłości. Jestem świadomy/a prawa dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawienia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Konieczne dodatkowe dane niewymagane przepisami są zgodne z art. 22¹§ 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. kodeks pracy (t.j. Dz.U. 1998r., Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).”

W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

VI. Termin i miejsce składania dokumentów:

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Starostwo Powiatowe w Łomży, Wydział Organizacyjny i Kadr p.309 ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze –Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Termin składania ofert: do dnia 24 grudnia 2012r. do godz. 12:00. - decyduje data wpływu oferty do Urzędu.



VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Łomży w dniu 27 grudnia 2012 roku
o godz. 10.00.
Z regulaminem naboru można się zapoznać w Starostwie Powiatowym w Łomży ul. Szosa Zambrowska1/27 (pok. 309) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip.
Dodatkowych informacji udziela p. Beata Korwek – Główny Specjalista ds. kadr, tel.
(086) 215 69-05
Informacja o ilości osób startujących do naboru, w tym ilości aplikacji spełniających wymogi formalne i dopuszczonych do II etapu zostanie ogłoszona w BIP.

Test i rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się 28 grudnia 2012 roku w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łomży- pokój nr 308 – godz. 13.00

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego
w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska1/27 przez okres co najmniej trzech miesięcy od daty zakończenia procedury naboru.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie podlegają zwrotowi i będą przechowywane w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Starostwa Powiatowego w Łomży.

Łomża, dnia 13 grudnia 2012 r. Starosta

Lech Marek Szabłowski
Data powstania: czwartek, 13 gru 2012 14:26
Data opublikowania: czwartek, 13 gru 2012 14:33
Data przejścia do archiwum: czwartek, 27 gru 2012 09:15
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 2489 razy