Ogłoszenie o naborze na Stanowisko Podinspektora w Starostwie Powiatowym w Łomży
Wiadomość przeniesiona do archiwum
STAROSTA ŁOMŻYŃSKI
ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy
Podinspektora w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Łomży
ul. Szosa Zambrowska 1/27
w wymiarze 1 etatu
1.Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne,
3) minimum 1-roczny staż pracy w urzędach administracji publicznej w tym na stanowisku
ds. budżetu,
4) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
6) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora.
2.Wymagania dodatkowe:
1) znajomość zasad rachunkowości i finansów publicznych,
2) znajomość ustawy znajomość samorządzie powiatowym,
3) umiejętność obsługi internetu oraz poczty elektronicznej,
4) nieposzlakowana opinia,
5) umiejętność pracy w zespole,
6) odpowiedzialność, dyspozycyjność, systematyczność, komunikatywność, zdolności
analityczne,
7) dobra organizacja pracy,
8) brak przeciwwskazań do ciągłej pracy na komputerze.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Przygotowywanie materiałów planistycznych i projektów uchwał oraz wymaganych uzasadnień tekstowych towarzyszących projektowi budżetu powiatu.
2. Opracowanie projektów uchwał o zmianach w budżecie.
3. Analiza sprawozdań liczbowych jednostek organizacyjnych powiatu i podejmowanie działań zmierzających do wyeliminowania stwierdzonych nieprawidłowości, opracowanie sprawozdawczości liczbowej z wykonania budżetu – miesięcznej, kwartalnej, półrocznej i rocznej oraz projektów sprawozdań przedkładanych Radzie przez Zarząd Powiatu o wykonaniu budżetu i innych planach finansowych.
4. Prowadzenie kontroli finansowo- księgowej w jednostkach organizacyjnych powiatu z wyjątkiem Starostwa.
5. Opracowywanie sprawozdań liczbowych o otrzymanej dotacji i poniesionych wydatkach na realizację zadań rządowych.
6. Współdziałanie z Regionalną Izba Obrachunkową i Wydziałem Finansowym Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego.
7. Uzupełnianie kwalifikacji zawodowych poprzez samokształcenie.
8. Przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy.
9. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Skarbnika Powiatu.
4.Wymagane dokumenty :
1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego,
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania określonego stanowiska bądź oświadczenie kandydata,
6) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
7) oświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przez datą ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223,poz.1458)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 23 grudnia 2010 roku do godz.15.30 – pokój 309
pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze –Podinspektora w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Łomży.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Łomży w dniu 27 grudnia 2010 roku
o godz.10.00.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Starostwie Powiatowym w Łomży ul. Szosa Zambrowska1/27 (pok. 309) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 086-215-69-05.
Informacja o ilości osób startujących do naboru, w tym ilości aplikacji spełniających wymogi formalne i dopuszczonych do II etapu zostanie ogłoszona w BIP. Test i rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się 29 grudnia 2010 roku w siedzibie Starostwa Powiatowego
w Łomży- pokój nr 308.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska1/27 przez okres co najmniej trzech miesięcy od daty zakończenia procedury naboru.
Starosta
Krzysztof Kozicki
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne,
3) minimum 1-roczny staż pracy w urzędach administracji publicznej w tym na stanowisku
ds. budżetu,
4) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
6) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora.
2.Wymagania dodatkowe:
1) znajomość zasad rachunkowości i finansów publicznych,
2) znajomość ustawy znajomość samorządzie powiatowym,
3) umiejętność obsługi internetu oraz poczty elektronicznej,
4) nieposzlakowana opinia,
5) umiejętność pracy w zespole,
6) odpowiedzialność, dyspozycyjność, systematyczność, komunikatywność, zdolności
analityczne,
7) dobra organizacja pracy,
8) brak przeciwwskazań do ciągłej pracy na komputerze.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Przygotowywanie materiałów planistycznych i projektów uchwał oraz wymaganych uzasadnień tekstowych towarzyszących projektowi budżetu powiatu.
2. Opracowanie projektów uchwał o zmianach w budżecie.
3. Analiza sprawozdań liczbowych jednostek organizacyjnych powiatu i podejmowanie działań zmierzających do wyeliminowania stwierdzonych nieprawidłowości, opracowanie sprawozdawczości liczbowej z wykonania budżetu – miesięcznej, kwartalnej, półrocznej i rocznej oraz projektów sprawozdań przedkładanych Radzie przez Zarząd Powiatu o wykonaniu budżetu i innych planach finansowych.
4. Prowadzenie kontroli finansowo- księgowej w jednostkach organizacyjnych powiatu z wyjątkiem Starostwa.
5. Opracowywanie sprawozdań liczbowych o otrzymanej dotacji i poniesionych wydatkach na realizację zadań rządowych.
6. Współdziałanie z Regionalną Izba Obrachunkową i Wydziałem Finansowym Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego.
7. Uzupełnianie kwalifikacji zawodowych poprzez samokształcenie.
8. Przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy.
9. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Skarbnika Powiatu.
4.Wymagane dokumenty :
1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego,
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania określonego stanowiska bądź oświadczenie kandydata,
6) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
7) oświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przez datą ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223,poz.1458)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 23 grudnia 2010 roku do godz.15.30 – pokój 309
pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze –Podinspektora w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Łomży.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Łomży w dniu 27 grudnia 2010 roku
o godz.10.00.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Starostwie Powiatowym w Łomży ul. Szosa Zambrowska1/27 (pok. 309) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 086-215-69-05.
Informacja o ilości osób startujących do naboru, w tym ilości aplikacji spełniających wymogi formalne i dopuszczonych do II etapu zostanie ogłoszona w BIP. Test i rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się 29 grudnia 2010 roku w siedzibie Starostwa Powiatowego
w Łomży- pokój nr 308.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska1/27 przez okres co najmniej trzech miesięcy od daty zakończenia procedury naboru.
Starosta
Krzysztof Kozicki
Pliki do pobrania:
- regulamin (doc) 14 gru 2010 15:28
- zarządzenie (doc) 14 gru 2010 15:28