Zapytanie o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Zakład Obsługi Starostwa Powiatowego w Łomży,
ul. Szosa Zambrowska 1/27,
zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie „zapytania o cenę”, na wykonanie dokumentacji projektowej adaptacji gabinetów lekarskich, znajdujących się w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży, przy ulicy Szosa Zambrowska 1/27, pod potrzeby pomieszczeń biurowych Starostwa Powiatowego.
W ramach tego zadania należy wykonać :
- projekt architektoniczno – konstrukcyjny, związany z adaptacją pomieszczeń,
- projekty niezbędnych sieci,
- przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie.
Do wykorzystania : istniejąca dokumentacja projektu budowlanego.
Dokumentacja projektowa powinna zawierać wszystkie wymagane prawem opinie i uzgodnienia niezbędne do uzyskania decyzji o zmianie sposobu użytkowania pomieszczeń.
Termin wykonania dokumentacji - do 31.10.2003 r.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie brana pod uwagę cena /kwota brutto/ za wykonanie całości prac.
Oferty należy składać w Zakładzie Obsługi Starostwa Powiatowego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, pokój 109 w terminie do 1 października do godz. 10 00.
Postępowanie będzie prawidłowe z zastosowaniem obowiązkowych preferencji krajowych. Do oferty należy dołączyć podpisane „oświadczenia”. Ofertę proszę złożyć w zapieczętowanej kopercie, zaadresowanej do zamawiającego oraz oznaczonej: „Projekt adaptacji pomieszczeń przy ul. Szosa Zambrowska 1/27 w Łomży pod potrzeby pomieszczeń biurowych Starostwa Powiatowego”, „Nie otwierać przed 01.10.2003r godz. 11oo.”
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 1 października o godz. 11 00 w siedzibie zamawiającego.
W przetargu mogą wziąć udział dostawcy – wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) Określone w Ustawie, z dnia 10 czerwca 1994 roku o Zamówieniach Publicznych (Dz. U. z 2002 roku Nr 72, poz. 664 z późn. zm.),
2) Prowadzący działalność zgodnie z przedmiotem zamówienia,
3) Posiadający potencjał umożliwiający realizacje zamówienia w oznaczonym czasie.
Szczegółowe informacje , co do warunków zamówienia w tym:
wzór oferty , koncepcję rozmieszczenia pomieszczeń oraz wytyczne do projektowania i szczegółowy zakres opracowania można odebrać w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 8 00 –15 30 w Zakładzie Obsługi Starostwa Powiatowego w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 pokój 109. (tel. 086-2151982).
Kierownik Zakładu Obsługi
Starostwa Powiatowego
Józef Piątek
- projekt architektoniczno – konstrukcyjny, związany z adaptacją pomieszczeń,
- projekty niezbędnych sieci,
- przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie.
Do wykorzystania : istniejąca dokumentacja projektu budowlanego.
Dokumentacja projektowa powinna zawierać wszystkie wymagane prawem opinie i uzgodnienia niezbędne do uzyskania decyzji o zmianie sposobu użytkowania pomieszczeń.
Termin wykonania dokumentacji - do 31.10.2003 r.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie brana pod uwagę cena /kwota brutto/ za wykonanie całości prac.
Oferty należy składać w Zakładzie Obsługi Starostwa Powiatowego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, pokój 109 w terminie do 1 października do godz. 10 00.
Postępowanie będzie prawidłowe z zastosowaniem obowiązkowych preferencji krajowych. Do oferty należy dołączyć podpisane „oświadczenia”. Ofertę proszę złożyć w zapieczętowanej kopercie, zaadresowanej do zamawiającego oraz oznaczonej: „Projekt adaptacji pomieszczeń przy ul. Szosa Zambrowska 1/27 w Łomży pod potrzeby pomieszczeń biurowych Starostwa Powiatowego”, „Nie otwierać przed 01.10.2003r godz. 11oo.”
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 1 października o godz. 11 00 w siedzibie zamawiającego.
W przetargu mogą wziąć udział dostawcy – wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) Określone w Ustawie, z dnia 10 czerwca 1994 roku o Zamówieniach Publicznych (Dz. U. z 2002 roku Nr 72, poz. 664 z późn. zm.),
2) Prowadzący działalność zgodnie z przedmiotem zamówienia,
3) Posiadający potencjał umożliwiający realizacje zamówienia w oznaczonym czasie.
Szczegółowe informacje , co do warunków zamówienia w tym:
wzór oferty , koncepcję rozmieszczenia pomieszczeń oraz wytyczne do projektowania i szczegółowy zakres opracowania można odebrać w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 8 00 –15 30 w Zakładzie Obsługi Starostwa Powiatowego w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 pokój 109. (tel. 086-2151982).
Kierownik Zakładu Obsługi
Starostwa Powiatowego
Józef Piątek