Nabór na kierownika projektu "Aktywna sołtyska - aktywna wieś"
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Starostwo Powiatowe w Łomży oglasza nabór na stanowisko KIEROWNIKA PROJEKTU: "Aktywna sołtyska - aktywna wieś"
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie (obejmujący okres realizacji projektu tj. 01.09.2008 – 31.12.2008)
Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomiczne, zarządzanie projektami EFS)
Wymagania dodatkowe:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów na adres:
Starostwo Powiatowe w Łomży
ul. Szosa Zambrowska 1/27
18-400 Łomża
pokój 323
z dopiskiem: Kierownik Projektu
w terminie do dnia 29 sierpnia 2008 roku (data wpływu)
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Łomży po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży, na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Łomży www.powiatlomzynski.pl.
Do wymaganych dokumentów proszę dołączyć następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926).
Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomiczne, zarządzanie projektami EFS)
- minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z pozyskiwaniem środków unijnych,
- doświadczenie w zarządzaniu i realizacji projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym funduszy unijnych co najmniej 2 lata,
- znajomość Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i związanej z nim sprawozdawczości,
- znajomość regulacji prawnych niezbędnych przy realizacji i finansowaniu projektów unijnych (szczególnie prawa zamówień publicznych i ustawy o finansach publicznych),
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- znajomość baz danych i systemów zarządzania informacjami;
- umiejętność zarządzaniami projektami;
- umiejętność zarządzania personelem
- komunikatywność, odpowiedzialność.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- nadzór nad realizacją projektu;
- koordynacja działań według harmonogramu projektu;
- kierowanie personelem na poziomie zarządzającym i zadaniowym;
- kontakty z Urzędem Marszałkowskim Województwa Podlaskiego;
- monitoring realizacji projektu;
- sprawozdawczość i raportowanie;
- rozliczanie kosztów oraz rezultatów projektu;
- zarządzanie dokumentacją projektu;
- reprezentowanie projektu na zewnątrz.
Wymagane dokumenty:
- życiorys zawodowy;
- kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających ukończenie studiów, kursów i szkoleń;
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów na adres:
Starostwo Powiatowe w Łomży
ul. Szosa Zambrowska 1/27
18-400 Łomża
pokój 323
z dopiskiem: Kierownik Projektu
w terminie do dnia 29 sierpnia 2008 roku (data wpływu)
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Łomży po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży, na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Łomży www.powiatlomzynski.pl.
Do wymaganych dokumentów proszę dołączyć następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926).