Świadczenie usług w zakresie ochrony, praw i interesów konsumentów.
Miejsce załatwienia sprawy
Starostwo Powiatowe w Łomży
Rzecznik Konsumentów
ul. Szosa Zambrowska 1/27, pok. nr 302, II piętro
Tel. 215 69 06
Godziny przyjęć interesantów:
Poniedziałek – Piątek godz. 7.30 -15.30
Rzecznik Konsumentów
ul. Szosa Zambrowska 1/27, pok. nr 302, II piętro
Tel. 215 69 06
Godziny przyjęć interesantów:
Poniedziałek – Piątek godz. 7.30 -15.30
Wymagane dokumenty
Nie są wymagane żadne dokumenty.
Opłaty:
Nie pobiera się żadnych opłat.
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
W sprawach poradnictwa informacje udzielane są niezwłocznie. W przypadku wymagających interwencji, wystąpienia do przedsiębiorców przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów sprawa załatwiana jest zgodnie z terminami określonymi w Kodeksie Postępowania Administracyjnego.
Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy
Podstawa prawna:
Art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U.2020 r. poz.1076).
ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r.poz.287, z 2021 r. poz.2105 )
ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r.poz.287, z 2021 r. poz.2105 )
Data sporządzenia
wtorek, 15 lip 2003 12:13
Data zatwierdzenia
wtorek, 15 lip 2003 12:15