Prowadzenie ewidencji instruktorów oraz wydawanie legitymacji instruktorom
Miejsce załatwienia sprawy
Starostwo Powiatowe w Łomży
Wydział Komunikacji
ul. Szosa Zambrowska 1/27, pok. nr 101A
Tel. 215 69 16
Godziny przyjęć interesantów:
Poniedziałek – Piątek godz. 8.00-15.00
Wydział Komunikacji
ul. Szosa Zambrowska 1/27, pok. nr 101A
Tel. 215 69 16
Godziny przyjęć interesantów:
Poniedziałek – Piątek godz. 8.00-15.00
Wymagane dokumenty
- wniosek skierowany przez komisję powołaną przez wojewodę po zdanym egzaminie
- dowód uiszczenia opłaty za wydanie legitymacji instruktora,
- dowód osobisty do wglądu
- dowód uiszczenia opłaty za wydanie legitymacji instruktora,
- dowód osobisty do wglądu
Opłaty:
Nie podlega opłacie administracyjnej.
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
niezwłocznie
Tryb odwoławczy:
Odwołanie od decyzji w sprawie wpisania na listę ewidencji instruktorów na podstawie art.127 § 2 i art. 129 Kodeksu Postępowania Administracyjnego służy stronom do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży, ul. Nowa 2, w terminie czternastu dni od dnia doręczenia decyzji stronie, a gdy decyzja została ogłoszona ustnie - od dnia jej ogłoszenia stronie.
Podstawa prawna:
Art. 33 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2023 r., poz.622 ).
Data sporządzenia
wtorek, 15 lip 2003 11:08
Data zatwierdzenia
wtorek, 15 lip 2003 11:11