ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapytanie ofertowe jest prowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie stanowi przedmiotu zamówienia publicznego regulowanego ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2015 r., poz. 2164 – tekst jednolity)
ZAMAWIAJĄCY:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, e-mail: pinb.lomza@wp.pl , tel. 85 2156937
NAZWA ZADANIA:
Wykonanie ekspertyzy specjalisty w dziedzinie hydrologii, hydrogeologii,stosunków wodnych lub melioracji wodnej dotyczącej zbiornika wodnego – stawu, zlokalizowanego na działce nr 1645/2 w Pniewie, gm. Łomża.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zamówienie obejmuje wykonanie ekspertyzy specjalisty w dziedzinie hydrologii, hydrogeologii,stosunków wodnych lub melioracji wodnej posiadającego stosowne uprawnienia, w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym w sprawie zbiornika wodnego – stawu, zlokalizowanego na działce nr 1645/2 w Pniewie, gm. Łomża
a) Opracowanie powinno zawierać:
- opis stanu istniejącego na gruncie,
- opis prac związanych ze zbiornikiem, wykonanych przez Inwestora po roku 2005, z ustaleniem sytuacji jaka istniała na przedmiotowej działce przed wykonaniem tych robót (w oparciu o badania, mapy archiwalne, informacje zainteresowanych stron, materiały zgromadzone w trakcie postępowania administracyjnego prowadzonego przez PINB w Łomży itp.).
- ustalenie czy roboty wykonane przez inwestora wymagały uzyskania pozwolenia wodnoprawnego,
- kwalifikację istniejącego zbiornika wodnego: czy jest on naturalnym zbiornikiem, czy też został wybudowany i stanowi urządzenie wodne.
- wnioski i zalecenia konieczne do wydania decyzji administracyjnej w sprawie przedmiotowego zbiornika. Wnioski i zalecenia powinny być konkretne, a przy ewentualnym stwierdzeniu, że zbiornik nie jest naturalnym zagłębieniem i powstał w wyniku budowy lub rozbudowy należy szczegółowo określić warunki jakie spełnić musi inwestor w przypadku nakazu likwidacji zbiornika (przywrócenia stanu poprzedniego na gruncie), aby decyzja wydana w takiej sytuacji była wykonalna, a obowiązki w niej nałożone nie zmieniły w sposób istotny stosunków wodnych na działce nr 1645/2 i działkach sąsiednich.
b) W celu realizacji zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy niezbędne materiały dotyczące prowadzonego postępowania oraz udzieli wszelkich posiadanych informacji niezbędnych do prowadzenia badań.
c) W trakcie przygotowywania ekspertyzy należy wziąć pod uwagę przepis art. 79 Kodeksu postępowania administracyjnego, zgodnie z którym strony powinny być zawiadomione o miejscu i terminie przeprowadzenia dowodu ze świadków, biegłych lub oględzin przynajmniej na siedem dni przed terminem oraz strony mają prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu, mogą zadawać pytania oraz składać wyjaśnienia.
W związku z powyższym czynności konieczne do przeprowadzenia oględzin powinny być wykonane z uwzględnieniem w/w warunków.
d) Po sporządzeniu opinii i przedstawieniu jej stronom postępowania, w przypadku złożenia przez strony uwag do opinii, Wykonawca będzie miał obowiązek ustosunkować się pisemnie do tych uwag w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
e) Wraz z podpisaniem umowy Wykonawca zostanie powołany na biegłego postanowieniem Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łomży .
TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: do 2 miesięcy od daty podpisania umowy (w przypadku wystąpienia okoliczności, które uniemożliwią wykonanie usługi w terminie, może on ulec zmianie za porozumieniem stron, na podstawie pisemnie sporządzonego aneksu do umowy).
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
WYMAGANIA JAKIE POWINIEN SPEŁNIAĆ WYKONAWCA ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ:
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy formularz cenowo - ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego (cena powinna zawierać wszelkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia)
b) dokument potwierdzający uprawnienia w zakresie hydrologii lub melioracji wodnych
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Dodatkowe informacje i materiały dotyczące wykonania zamówienia można uzyskać w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, pokój nr 319, nr tel.862156937, e-mail: pinb.lomza@wp.pl, osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: Barbara Stalewska.
TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ: – 6 miesięcy
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 25 września 2016 r. do godz. 15:00,
osobiście lub przesłać na adres Zamawiającego: Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża.
OCENA OFERT:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena 100 % (Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę).
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
a) Ocena ofert zostanie dokonana do dnia 31 września 2016 roku, a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie przekazany w formie pisemnej.
b) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
ZASTRZEŻENIA ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający zastrzega sobie w przypadku uzasadnionych przyczyn prawo unieważnienia postępowania.
- Formukarz ofertowy.docx (docx) 26 sie 2016 09:47