Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27
Wiadomość przeniesiona do archiwum
ogłasza przetarg ograniczony na wykonanie remontu i adaptację pomieszczeń w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Nowogrodzie dla Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży
na wykonanie remontu i adaptację pomieszczeń w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Nowogrodzie dla Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – ilość zadań -1.
Zadanie jest niepodzielne.
Zamawiający nie przewiduje możliwość składania ofert wariantowych.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych
Kopertę zawierającą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w sekretariacie ZPOZ w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/27, do dnia 10.07.2008r. do godz. 10.00.
Koperta powinna być oznaczona:
“ Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w przetargu ograniczonym –- na remont i adaptację pomieszczeń w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Nowogrodzie dla ZPOZ w Łomży - Nie otwierać przed 10. 07 .2008r. godz. 10.15”
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:
Stanisław Studencki - sprawy merytoryczne tel. 86-2156949 w godz. 9 -14
Kazimierz Gawroński - sprawy formalno - prawne tel. 86 2156949 w godz. 9 -14
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (%)
CENA - 100 %
Warunki udziału w przetargu ograniczonym;
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, oraz załączą do wniosku:
1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2, Ustawy - Prawo zamówień publicznych
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie do przetargu należy dołączyć umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie
3. Oświadczenie, że roboty zostaną wykonane w terminie 3 miesięcy od podpisania umowy.
4. Oświadczenie, że wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres minimum 2 lat licząc od dnia podpisania protokołu odbioru robót,
5. Oświadczenie, że przy wykonaniu robót wykonawca zastosuje wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z ustawą Prawo budowlane . Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania wykonawca przedstawi do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekaże przed odbiorem końcowym.
6. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca zatrudnia osobę, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane, a mianowicie;
1/ kierownika budowy z co najmniej 3 letnim doświadczeniem i uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
2/ pracownika z co najmniej 3 letnim doświadczeniem i uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacje elektryczne,
3/ pracownika z co najmniej 3 letnim doświadczeniem i uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacji sieci sanitarnych ,
- kopie uprawnień i dokumenty potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie.
7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przynajmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości ( minimum 70000 zł każda) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – potwierdzone referencjami.
8. Oświadczenie, że wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej.
9. Oświadczenie, że w czasie realizacji robót wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i umożliwi bezpieczny dostęp pacjentów do gabinetów lekarskich i zapewni nieprzerwaną pracę w budynku Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Nowogrodzie. Będzie usuwał na bieżąco i składował poza budynkiem wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz wywiezie je na swój koszt po zakończeniu prac.
OPIS OCENY I PRZYGOTOWANIA WNIOSKU
Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w pkt 1-9. Brak spełnienia któregokolwiek z tych warunków będzie skutkować brakiem zaproszenia do składania ofert. Jeżeli liczba wykonawców, którzy zgłoszą wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu i spełniających warunki określone w pkt-ch 1-9, będzie większa niż 7, Zamawiający oceni stopień spełnienia przez tych wykonawców warunków określonych w punkcie 7 - (wykaz robót budowlanych). Zamawiający uzna za najpełniej spełniających warunki udziału w tym postępowaniu, Wykonawców, którzy wykażą się największą ilością robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat , odpowiadających swoim rodzajem i wartością (co najmniej 70 000 zł każdej z robót) i wystosuje do nich zaproszenia do złożenia ofert. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, ze roboty te zostały wykonane należycie.
Wykonawca musi załączyć do wniosku dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Do wniosku takich podmiotów należy załączyć dodatkowo umowę regulującą współpracę zawierającą co najmniej postanowienie, że:
-współpraca wykonawców nie może się zakończyć przed wykonaniem zamówienia
-wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Wniosek wraz z załącznikami musi być podpisany na każdej stronie przez Wykonawcę.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu upływa dnia10.07 .2008r. godz.1000
Otwarcie wniosków nastąpi w tym samym dniu w siedzibie zamawiającego w Gabinecie Dyrektora o godz.10.15
Termin realizacji zamówienia – 3 miesiące od podpisania umowy.
Termin związania z ofertą 30 dni od otwarcia ofert. Podpisał Dyrektor Stanisław Studencki
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – ilość zadań -1.
Zadanie jest niepodzielne.
Zamawiający nie przewiduje możliwość składania ofert wariantowych.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych
Kopertę zawierającą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w sekretariacie ZPOZ w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/27, do dnia 10.07.2008r. do godz. 10.00.
Koperta powinna być oznaczona:
“ Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w przetargu ograniczonym –- na remont i adaptację pomieszczeń w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Nowogrodzie dla ZPOZ w Łomży - Nie otwierać przed 10. 07 .2008r. godz. 10.15”
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:
Stanisław Studencki - sprawy merytoryczne tel. 86-2156949 w godz. 9 -14
Kazimierz Gawroński - sprawy formalno - prawne tel. 86 2156949 w godz. 9 -14
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (%)
CENA - 100 %
Warunki udziału w przetargu ograniczonym;
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, oraz załączą do wniosku:
1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2, Ustawy - Prawo zamówień publicznych
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie do przetargu należy dołączyć umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie
3. Oświadczenie, że roboty zostaną wykonane w terminie 3 miesięcy od podpisania umowy.
4. Oświadczenie, że wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres minimum 2 lat licząc od dnia podpisania protokołu odbioru robót,
5. Oświadczenie, że przy wykonaniu robót wykonawca zastosuje wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z ustawą Prawo budowlane . Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania wykonawca przedstawi do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekaże przed odbiorem końcowym.
6. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca zatrudnia osobę, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane, a mianowicie;
1/ kierownika budowy z co najmniej 3 letnim doświadczeniem i uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
2/ pracownika z co najmniej 3 letnim doświadczeniem i uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacje elektryczne,
3/ pracownika z co najmniej 3 letnim doświadczeniem i uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacji sieci sanitarnych ,
- kopie uprawnień i dokumenty potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie.
7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przynajmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości ( minimum 70000 zł każda) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – potwierdzone referencjami.
8. Oświadczenie, że wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej.
9. Oświadczenie, że w czasie realizacji robót wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i umożliwi bezpieczny dostęp pacjentów do gabinetów lekarskich i zapewni nieprzerwaną pracę w budynku Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Nowogrodzie. Będzie usuwał na bieżąco i składował poza budynkiem wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz wywiezie je na swój koszt po zakończeniu prac.
OPIS OCENY I PRZYGOTOWANIA WNIOSKU
Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w pkt 1-9. Brak spełnienia któregokolwiek z tych warunków będzie skutkować brakiem zaproszenia do składania ofert. Jeżeli liczba wykonawców, którzy zgłoszą wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu i spełniających warunki określone w pkt-ch 1-9, będzie większa niż 7, Zamawiający oceni stopień spełnienia przez tych wykonawców warunków określonych w punkcie 7 - (wykaz robót budowlanych). Zamawiający uzna za najpełniej spełniających warunki udziału w tym postępowaniu, Wykonawców, którzy wykażą się największą ilością robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat , odpowiadających swoim rodzajem i wartością (co najmniej 70 000 zł każdej z robót) i wystosuje do nich zaproszenia do złożenia ofert. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, ze roboty te zostały wykonane należycie.
Wykonawca musi załączyć do wniosku dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Do wniosku takich podmiotów należy załączyć dodatkowo umowę regulującą współpracę zawierającą co najmniej postanowienie, że:
-współpraca wykonawców nie może się zakończyć przed wykonaniem zamówienia
-wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Wniosek wraz z załącznikami musi być podpisany na każdej stronie przez Wykonawcę.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu upływa dnia10.07 .2008r. godz.1000
Otwarcie wniosków nastąpi w tym samym dniu w siedzibie zamawiającego w Gabinecie Dyrektora o godz.10.15
Termin realizacji zamówienia – 3 miesiące od podpisania umowy.
Termin związania z ofertą 30 dni od otwarcia ofert. Podpisał Dyrektor Stanisław Studencki