Zapytanie ofertowe
- Nazwa i adres Zamawiającego:
POWIAT ŁOMŻYŃSKI
- Szosa Zambrowska 1/27
- Łomża
Tel. (086) 215-69-00
e-mail: starostwo@powiatlomzynski.pl
- Tryb udzielania zamówienia:
Postępowanie ofertowe prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Łomży o wartości nie przekraczającej 130 000,00 zł. netto, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 10/2023 Starosty Łomżyńskiego z dnia 2 maja 2023 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Łomży, o wartości nie przekraczającej 130 000,00 zł. netto
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ,, Remont pomieszczeń na kondygnacjach piwnicy w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży”
Planowana inwestycja polegała będzie na remoncie pomieszczeń w kondygnacji piwnicy wraz z położeniem nowej instalacji ciepłowniczej.
Zakres prac remontowych w pomieszczeniach piwnicy:
- skucie tynków na ścianach i suficie
- wymianę instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji podpionowej (leżaki) zimnej i ciepłej wody oraz cyrkulacji,
- wykonanie niezbędnych robót budowlanych towarzyszących robotom branży instalacyjnej, pozwalających na przywrócenie stanu pierwotnego obiektu po zakończeniu zadania.
W ramach zakresu robót podstawowych przewidzianych do wykonania należy uwzględnić wszystkie roboty towarzyszące niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. W szczególności:
- zabezpieczenie dróg komunikacji w budynku oraz teren wokół budynku zgodnie z przepisami BHP przez cały okres wykonywanych robót w sposób zapobiegający jej uszkodzeniu szczególnie przy pracach rozbiórkowych
- transport wszystkich niezbędnych materiałów budowlanych, sprzętu budowlanego do miejsca prowadzonych robót oraz wywóz gruzu i innych materiałów powstałych w wyniku prac rozbiórkowych wraz z ich utylizacją lub ich wywiezieniem na wysypisko.
- Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 28 lutego 2025 roku.
- Okres gwarancji:
Zamawiający wymaga 24 miesięcznego okresu gwarancji licząc od dnia odbioru zadania.
- Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:
Kryterium: cena (brutto) - 100 %
- Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Kryterium - cena; znaczenie procentowe — 100%;
maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta za to kryterium - 100 pkt
Oferta o najniższej cenie otrzyma maksymalną ilość 100 pkt.
- Zamawiający uzna za najkorzystniejszą tę ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
- W przypadku ofert o jednakowej cenie Zamawiający wezwie do złożenia oferty dodatkowej. Oferta dodatkowa nie może być wyższa niż oferta pierwotna.
- Zmiana treści zapytania ofertowego:
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego. Treść zmiany zostanie przekazana niezwłocznie Wykonawcom oraz zamieszczona na stronie internetowej https://www.bip.powiatlomzynski.pl.
- Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego:
Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie później niż do dnia 20 stycznia 2025 r.
Ewentualne pytania należy kierować na adres e-mail: beata.jagielak@powiatlomzynski.pl
- Sposób przygotowania oferty:
- a) ofertę należy sporządzić w formie pisemnej - w języku polskim na adres: Starostwo Powiatowe w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża (decyduje data wpływu do tut. urzędu) do dnia 21 stycznia 2025 r. do godz. 15:30 z opisem na kopercie:
,,Remont pomieszczeń na kondygnacjach piwnicy w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży”
- a) oferta musi być podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty albo upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, jeśli nie będzie ono wynikało z innych dokumentów załączonych do oferty. Należy je dołączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
- b) ofertę należy złożyć w formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- c) każdy Oferent może złożyć tylko jedna ofertę.
- d) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty – Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- e) Zamawiający nie uwzględni ofert, które zostaną złożone po terminie.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Wynik postępowania po wyborze oferty najkorzystniejszej:
Zamawiający prześle zawiadomienie o wyniku postępowania Wykonawcom którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu oraz umieści informację na stronie internetowej.
Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający umieści informację na stronie internetowej https://powiatlomzynski.pl/bip/
- Termin związania z ofertą: 30 dni od dnia otrzymania oferty.
- Istotne warunki umowy:
Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości wydłużenia terminu realizacji zamówienia.
- Termin otwarcia ofert:
- otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 stycznia 2025 o godz. 15:35 w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża.
- informacja z otwarcia ofert zostanie opublikowana na stronie BIP oraz przesłana Oferentom za pomocą poczty elektronicznej.
- Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert za pomocą poczty elektronicznej
- Warunki płatności:
- a) zapłata za zamówienie nastąpi na podstawie faktury Vat wystawionej na:
Nabywca - Powiat Łomżyński
Odbiorca - Starostwo Powiatowe w Łomży,
- Szosa Zambrowska 1/27,
18-400 Łomża,
NIP 718-196-82-22.
- b) podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo-odbiorczy robót,
- c) w przypadku nie dotrzymania przez Zamawiającego terminu zapłaty faktury, Wykonawcy przysługuje prawo naliczenia odsetek ustawowych za każdy dzień zwłoki.
- Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
W przypadku pytań technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt pod nr tel.:
86 215 69 72 – Pani Beata Jagielak-Dardzińska – Sekretarz Powiatu
86 215 69 05 – Pani Beata Korwek - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych
i Spraw Gospodarczo-Administracyjnych w Wydziale Organizacyjnym
- Informacja o formalnościach, jakie powinny zastać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
1.Wybrany Wykonawca ma obowiązek w terminie 3 dni od momentu powiadomienia go o wybraniu oferty uzgodnić z Zamawiającym kwestie konieczne do sprawnego zawarcia umowy.
- Umowa zostanie zawarta zgodnie z załącznikiem nr 2 do Zapytania ofertowego.
- Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do złożenia informacji o osobach umocowanych do zawarcia umowy, jeżeli nie będzie to wynikało z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego.
5.Niespełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów powoduje odrzucenie oferty.
6.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych.
- oferta (docx) 15 sty 2025 08:47
- wzór umowy (docx) 15 sty 2025 08:45
- zał nr 2 wzór umowy.docx (docx) 15 sty 2025 08:45