BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

ZAPYTANIE OFERTOWE na dostawę artykułów i środków czystości do Starostwa Powiatowego w Łomży

Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i środków czystości według załączonego zamówienia (załącznik do zapytania ofertowego) do Starostwa Powiatowego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27 , 18-400 Łomża, woj. podlaskie. 2) Realizacja zamówienia zostanie podzielona na 4 części (kwartalnie) w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia artykułów i środków czystości w terminie 7 dni od dnia otrzymania zamówienia na własny koszt do siedziby Zamawiającego tj. 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/27.

OR.271.6.2024

    ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Zamawiający:

 POWIAT ŁOMŻYŃSKI

Szosa Zambrowska 1/27

 18-400 Łomża

 Tel. (086) 215-69-05

2. Tryb udzielania zamówienia:

Postępowanie ofertowe prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym  w Łomży o wartości nie przekraczającej 130 000,00 zł stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 10/2023 Starosty Łomżyńskiego z dnia 2 maja 2023 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych  w Starostwie Powiatowym  w Łomży, o wartości nie przekraczającej  130 000,00.

 3.Opis przedmiotu zamówienia: 

  • Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i środków czystości według załączonego zamówienia (załącznik do zapytania ofertowego) do Starostwa Powiatowego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27 , 18-400 Łomża, woj. podlaskie.
  • Realizacja zamówienia zostanie podzielona na 4 części (kwartalnie) w zależności od potrzeb Zamawiającego.
  • W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia artykułów i środków czystości w terminie 7 dni od dnia otrzymania zamówienia na własny koszt do siedziby Zamawiającego tj. 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/27.
  1. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
  1. Miejsce, termin złożenia oraz sposób przygotowania oferty:

ofertę należy sporządzić w formie pisemnej lub elektronicznej - w języku polskim. Pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża (decyduje data wpływu do tut. urzędu) do dnia 3 grudnia 2024 r. do godz. 10:00 wpisując w temacie wiadomości - ,,Oferta na dostawę artykułów i środków czystości”

e-mail: beata.korwek@powiatlomzynski.pl.

Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

  1. Oferta musi być podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty albo upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, jeśli nie będzie ono wynikało z innych dokumentów załączonych do oferty. Należy je dołączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
  2. Ofertę należy złożyć w sposób określony w zapytaniu ofertowym.
  3. Do oferty należy dołączyć komplet wymaganych dokumentów.
  4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty – Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  5. Każdy Oferent może złożyć tylko jedna ofertę.
  1. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert[1]:

1)   Cena - waga 100 %,

Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

       Zamawiający informuje jednocześnie, że zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy,  

       który zaoferuje najniższą cenę.

  1. Termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3.12.2024 r. o godz. 12.00   w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, pokój nr 322
  2. Warunki płatności : Zapłata za zamówienie będzie następowała na podstawie faktury Vat wystawionej na Powiat Łomżyński – Starostwo Powiatowe w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, NIP 718-196-82-22.
  3. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

        Beata Korwek – tel. 86 215 69 05, e-mail: beata.korwek@powiatlomzynski.pl.

        Beata Jagielak-Dardzińska – tel. 86 215 69 72

  1. Wzór umowy – stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
  2. Termin związania z ofertą – 30 dni

UWAGA :

  1. Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność  z oryginałem przez Wykonawcę.
  2. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).

12.Informacja o formalnościach, jakie powinny zastać dopełnione po wyborze oferty   w celu zawarcia umowy.

    1. Wybrany Wykonawca ma obowiązek w terminie 3 dni od momentu powiadomienia go o wybraniu oferty uzgodnić z Zamawiającym kwestie konieczne do sprawnego zawarcia umowy.
  1. Umowa zostanie zawarta zgodnie z załącznikiem nr 2 do Zapytania
  2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy
  3. zobowiązany jest do:
  • złożenia informacji o osobach umocowanych do zawarcia umowy, jeżeli nie będzie to wynikało z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
  1. Załączniki[2]:

1)  zestawienie artykułów,                                                                                     

2)  projekt umowy,

3)  klauzula RODO.                                                                                            

Starosta

Lech Marek Szabłowski

Data powstania: poniedziałek, 25 lis 2024 15:29
Data opublikowania: poniedziałek, 25 lis 2024 15:49
Data edycji: poniedziałek, 25 lis 2024 15:52
Data przejścia do archiwum: czwartek, 5 gru 2024 07:54
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 141 razy
Ilość edycji: 1