ZAPYTANIE OFERTOWE na świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Łomży
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający:
POWIAT ŁOMŻYŃSKI
Szosa Zambrowska 1/27
18-400 Łomża
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1)Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Łomży w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym na okres od 1 marca 2024 roku do 28 lutego 2025 roku.
2) Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności:
a) ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe ( U. z 2023 r.poz.1640),
b) rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz.U. 2020 r. poz. 1026),
c) rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej ( Dz.U. 2019 r. poz. 474),
d) międzynarodowymi przepisami pocztowymi w zakresie świadczenia usług pocztowych w obrocie zagranicznym, o ile stanowią inaczej niż to zostało uregulowane przepisami ustawy - Prawo pocztowe.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: (dane szacunkowe)
Lp. |
Rodzaj przesyłki |
Waga przesyłki |
Ilość (sztuki) (dane szacunkowe) |
Cena jednostkowa brutto |
1 |
Przesyłki nierejestrowane ekonomiczne |
Format S |
2000 |
|
Format M |
200 |
|
||
Format L |
5 |
|
||
2 |
Przesyłki rejestrowane ekonomiczne |
Format S |
20 |
|
Format M |
10 |
|
||
Format L |
--- |
|
||
3 |
„potwierdzenie odbioru” w obrocie krajowym |
Format S |
12000 |
|
Format M |
220 |
|
||
Format L |
35 |
|
||
4 |
„potwierdzenie odbioru” w obrocie zagranicznym |
---- |
5 |
|
5 |
Paczka ekonomiczna |
Gabaryt „A” do 1 kg |
10 |
|
Paczka ekonomiczna |
Gabaryt „A” ponad 2 kg do 5 kg |
---- |
|
|
Paczka ekonomiczna |
Gabaryt „A” 5 kg do 10 kg |
---- |
|
|
Paczka ekonomiczna |
Gabaryt „B” do 1 kg |
----- |
|
- Termin realizacji oraz warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
a) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 marca 2024 r. do 28 lutego 2025 r..
b) Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi wskazanymi w pkt. 3 niniejszego zapytania
5. Miejsce, termin złożenia oraz sposób przygotowania oferty:
a) ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim, na adres: Starostwo Powiatowe w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża (decyduje data wpływu do tut. urzędu) do dnia 30 stycznia 2024 r. do godz. 10:00 wpisując w temacie wiadomości - ,,świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Łomży w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym,,. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane,
b) ofertę należy złożyć w sposób określony w zapytaniu ofertowym zaś wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę,
c) każda strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a numeracja stron powinna rozpoczynać się od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie oferty,
d) oferta musi być podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty albo upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, jeśli nie będzie ono wynikało z innych dokumentów załączonych do oferty. Należy je dołączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii,
e) do oferty należy dołączyć wymagane dokumenty,
f) cena podana w ofercie musi być wyrażona w złotych polskich(zł) i zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia,
g) cena oferty musi być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:
1) Cena - waga 100 %,
Zamawiający informuje jednocześnie, że zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.
- Termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 stycznia 2024 r. o godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża.
8. Warunki płatności :
Zapłata za zamówienie będzie następowała na podstawie faktury VAT wystawionej na Powiat Łomżyński – Starostwo Powiatowe w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża,
NIP 718-196-82-22.
- Osoba upoważniona do kontaktu:
Beata Korwek – Kierownik Referatu Zamówień Publicznych i Spraw Gospodarczo-Administracyjnych Starostwa Powiatowego w Łomży - tel. 86 215 69 05.
- Informacja o formalnościach, jakie powinny zastać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
1. Wybrany Wykonawca ma obowiązek w terminie 3 dni od momentu powiadomienia go o wybraniu oferty uzgodnić z Zamawiającym kwestie konieczne do sprawnego zawarcia umowy.
2. Umowa zostanie zawarta po uzgodnieniu zapisów przez obie strony.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do złożenia informacji o osobach umocowanych do zawarcia umowy, jeżeli nie będzie to wynikało z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
4. W dniu podpisania umowy Wykonawca wskaże nr konta, na które należy opłacać fakturę.
11. Termin związania z ofertą – 30 dni.
12. Inne postanowienia:
1. Ilość zamówionych usług pocztowych uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że ilość usług pocztowych podana w ogłoszeniu o zamówieniu jest
ilością szacunkową podaną w celu prawidłowego określenia maksymalnej wartości zamówienia.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne wg. rzeczywistej i1ości wykonanych usług pocztowych, ponieważ podane ilości mogą ulec zmianie (tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu).
3. Dopuszcza się zmianę zamawianych usług pocztowych między pozycjami określonymi w kalkulacji cenowej do wartości umowy.
4. Z tytułu zakupu mniejszej ilości usług pocztowych w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie względem Zamawiającego.
5. W przypadku zwiększenia ilości usług pocztowych w stosunku do założonych wielkości Zamawiający będzie płacił według cen jednostkowych wynikających z kalkulacji cenowej.
Zwiększenie wartości umowy nastąpić może wówczas, gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ten cel oraz po podpisaniu przez strony aneksu do umowy.
6. W przypadku niewykorzystania przedmiotu zamówienia strony mogą podpisać aneks do umowy zmniejszający wartość z zachowaniem cen jednostkowych wynikających z kalkulacji cenowej.
- Załącznik:
*ramowy wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych
Starosta
Lech Marek Szabłowski
- Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.docx (docx) 17 sty 2024 14:07