Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) w imieniu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży informuję,
że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu ograniczonego na:
„Zakup n/w paliw:
- olej napędowy ON - 65.000 litrów
- etylina Pb95 - 10.000 litrów
- gaz LPG - 7.000 litrów.”
zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w/w ustawy.
Uzasadnienie faktyczne i prawne
Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu na zakup paliw opisując warunki udziału w postępowaniu, popełnił błąd polegający na braku określenia znaczenia oraz sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, które reguluje art. 48 ust.2 pkt 6 w/w ustawy.
Powyższe wyczerpuje dyspozycje art. 93 ust.1 pkt 7 w brzmieniu: „ postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego”
Jednocześnie informuję, że ponowny przetarg na zakup paliw zostanie ogłoszony w ciągu 5 dni.
„Zakup n/w paliw:
- olej napędowy ON - 65.000 litrów
- etylina Pb95 - 10.000 litrów
- gaz LPG - 7.000 litrów.”
zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w/w ustawy.
Uzasadnienie faktyczne i prawne
Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu na zakup paliw opisując warunki udziału w postępowaniu, popełnił błąd polegający na braku określenia znaczenia oraz sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, które reguluje art. 48 ust.2 pkt 6 w/w ustawy.
Powyższe wyczerpuje dyspozycje art. 93 ust.1 pkt 7 w brzmieniu: „ postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego”
Jednocześnie informuję, że ponowny przetarg na zakup paliw zostanie ogłoszony w ciągu 5 dni.