ZARZĄDZENIE Nr 27/07 Starosty Łomżyńskiego
z dnia: 20 sierpnia 2007 roku
w sprawie powołania komisji do wyłonienia najkorzystniejszej oferty i nadania regulaminu pracy komisji
§1
Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2006.164.1163 z późniejszymi zmianami ).
powołuję komisję
w składzie:
Jerzy Kowalewski - przewodniczący
Urszula Brożyna - sekretarz
Bogdan Długołęcki - członek
do wyłonienia najkorzystniejszej oferty na dostawę sprzętu komputerowego w postaci
pięciu komputerowych stacji roboczych, jednej stacji komputerowej „Laptop”, pięciu zasilaczy UPS, sześciu monitorów komputerowych typu LCD i jednej kopiarki cyfrowej A4/A3 oraz odbioru dostarczonego sprzętu.
§2
Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Krzysztof Kozicki
Załącznik do Zarządzenia Starosty
Nr 27/07 z dnia 20 sierpnia 2007r.
REGULAMIN PRACY
Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr 27/07 z dnia
20 sierpnia 2007r
1.1. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
1.2. Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006.164.1163), zwanej dalej również „ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.
1.3. Komisja jest powołana do przygotowania i przeprowadzenia określonych zadań w pkt 2.
1.4. Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.
1.5. Komisja zakończy działalność w dniu końcowego odbioru sprzętu określonego w zawartej umowie.
Do zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę na dostawę sprzętu komputerowego w postaci pięciu komputerowych stacji roboczych, jednej stacji komputerowej „Laptop” , pięciu zasilaczy UPS, sześciu monitorów komputerowych i jednej kopiarki cyfrowej A4//A3.
2. Otwarcie ofert.
2.1 Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia.
2.2 Przewodniczący Komisji Przetargowej przedstawi zebranym:
- skład Komisji Przetargowej;
- nazwy oferentów, których oferty zostały uznane za nieważne z powodu złożenia ich po wyznaczonym terminie;
- oferty okazując, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy.
2.3 Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a Sekretarz odnotuje do protokołu czy złożone oferty spełniają wymogi określone
w SIWZ.
3. Ocena złożonych ofert.
3.1 W trakcie oceny złożonych ofert Komisja stwierdzi czy wszystkie oferty
odpowiadają warunkom i zasadom określonym w Ustawie o zamówieniach
publicznych i SIWZ.
3.2 Komisja sporządzi protokół z otwarcia złożonych ofert i zaproponuje wybór
najkorzystniejszej oferty.
3.3 Po dostarczeniu sprzętu przez dostawce komisja sporządzi protokół odbioru.
Starosta
Krzysztof Kozicki