ZARZĄDZENIE Nr 19/06 Starosty Łomżyńskiego
z dnia: 22 czerwca 2006 roku
w sprawie powołania komisji do wyłonienia najkorzystniejszej oferty i nadania regulaminu pracy komisji
§1
Na podstawie art.19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r Nr 19 poz.177 z późn. zm.)
powołuję komisję w składzie:
Stanisław Kozikowski - przewodniczący
Henryka Pezowicz - sekretarz
Anna Jałbrzykowska - członek
do wyłonienia najkorzystniejszej oferty na wykonanie dokumentacji geodezyjnej do uregulowania stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi powiatowe, pozostające w dniu 31 grudnia 1998r. we władaniu Skarbu Państwa, położonych w obrębie:
- Siwiki gm. Zbójna oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr: 16, 21, 23, 24, 79;
-Stara Kubra gm. Przytuły oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 19 i 20;
-Koniecki gm. Jedwabne oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 11/2 i 16/1;
-Makowskie gm. Jedwabne oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 85, 132, 96/3, 137, 199;
- Kalinowo gm. Piątnica oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki 250, 251, 252.
§2
Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Wojciech Kubrak
Załącznik do Zarządzenia Starosty
Nr 19/06 z dnia 22 czerwca 2006r.
REGULAMIN PRACY
Komisji powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1.Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr 19/06 z dnia
22 czerwca 2006r
1.1 Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
1.2 Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2004r Nr 19 poz.177 z późn. zm.), zwanej dalej również
„ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz
postanowienia niniejszego regulaminu.
1.3 Komisja jest powołana do przygotowania i przeprowadzenia określonych zadań w pkt 2.
1.4 Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.
1.5 Komisja zakończy działalność w dniu podpisania umowy.
2. Do zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na wykonanie
dokumentacji geodezyjnej do uregulowania stanu prawnego gruntów, zajętych pod drogi
powiatowe, położonych w obrębie:
- Siwiki gm. Zbójna oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr: 16, 21, 23, 24, 79;
-Stara Kubra gm. Przytuły oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 19 i 20;
-Koniecki gm. Jedwabne oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 11/2 i 16/1;
-Makowskie gm. Jedwabne oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 85, 132, 96/3, 137, 199;
- Kalinowo gm. Piątnica oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki 250, 251, 252.
3.Otwarcie ofert.
3.1Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w zapytaniu o cenę.
3.2 Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:
-skład Komisji Przetargowej;
-nazwy oferentów, których oferty zostały uznane za nieważne z powodu złożenia ich po wyznaczonym terminie;
-oferty okazując, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy.
3.3 Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a Sekretarz odnotuje do protokołu poniższe dane zawarte w ofercie:
-nazwę i adres oferenta;
-cenę oferty.
4.Ocena złożonych ofert.
4.1 W trakcie oceny złożonych ofert komisja stwierdzi czy wszystkie oferty odpowiadają warunkom i zasadom określonym w Ustawie o zamówieniach publicznych i zapytaniu o cenę.
4.2 Komisja sporządzi protokół z otwarcia złożonych ofert i zaproponuje wybór najkorzystniejszej oferty.
Szacowanie wartości przedmiotu zamówienia publicznego i
wybór trybu udzielenia zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji geodezyjnej do uregulowania stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi powiatowe, pozostające w dniu 31 grudnia 1998r we władaniu Skarbu Państwa.
1. Wartość zamówienia wyniesie ok. 14.400,00 zł. tj. ok. 3.282,00 EURO (kwota przyjęta z analizy cen funkcjonujących na rynku na tego typu usługi z 2004r i 2005r ). Jest to usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych.
2. Usługę należy zaliczyć do kategorii 70 33 20 00 – 7( usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne, wg CPV).
Wartość zamówień tej kategorii w 2006r nie przekroczy kwoty 60 000 EURO.
Do zamówień na dostawy i usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, których wartość nie przekracza 60 000 EURO – zgodnie z art.70 ustawy Prawo zamówień publicznych – może być zastosowany tryb zamówień publicznych „zapytanie o cenę”.
W związku z powyższym wnioskuje się o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie dokumentacji geodezyjnej do uregulowania stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi powiatowe w trybie zapytania o cenę, skierowanego minimum do pięciu wykonawców.
Zamówienie zostanie udzielone gdy wpłyną przynajmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu, a zaoferowana cena nie przekroczy maksymalnej kwoty, jaką zamawiający może przeznaczyć na ten cel.
Środki finansowe na wykonanie wyżej wymienionych usług zostaną przeznaczone z budżetu Starostwa Powiatowego w Łomży.
Podpisy komisji:
1. .....................
2. .....................
3. .....................
Akceptuję ........................
Starosta Łomżyński
Na podstawie art.19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r Nr 19 poz.177 z późn. zm.)
powołuję komisję w składzie:
Stanisław Kozikowski - przewodniczący
Henryka Pezowicz - sekretarz
Anna Jałbrzykowska - członek
do wyłonienia najkorzystniejszej oferty na wykonanie dokumentacji geodezyjnej do uregulowania stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi powiatowe, pozostające w dniu 31 grudnia 1998r. we władaniu Skarbu Państwa, położonych w obrębie:
- Siwiki gm. Zbójna oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr: 16, 21, 23, 24, 79;
-Stara Kubra gm. Przytuły oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 19 i 20;
-Koniecki gm. Jedwabne oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 11/2 i 16/1;
-Makowskie gm. Jedwabne oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 85, 132, 96/3, 137, 199;
- Kalinowo gm. Piątnica oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki 250, 251, 252.
§2
Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Wojciech Kubrak
Załącznik do Zarządzenia Starosty
Nr 19/06 z dnia 22 czerwca 2006r.
REGULAMIN PRACY
Komisji powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1.Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr 19/06 z dnia
22 czerwca 2006r
1.1 Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
1.2 Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2004r Nr 19 poz.177 z późn. zm.), zwanej dalej również
„ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz
postanowienia niniejszego regulaminu.
1.3 Komisja jest powołana do przygotowania i przeprowadzenia określonych zadań w pkt 2.
1.4 Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.
1.5 Komisja zakończy działalność w dniu podpisania umowy.
2. Do zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na wykonanie
dokumentacji geodezyjnej do uregulowania stanu prawnego gruntów, zajętych pod drogi
powiatowe, położonych w obrębie:
- Siwiki gm. Zbójna oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr: 16, 21, 23, 24, 79;
-Stara Kubra gm. Przytuły oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 19 i 20;
-Koniecki gm. Jedwabne oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 11/2 i 16/1;
-Makowskie gm. Jedwabne oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 85, 132, 96/3, 137, 199;
- Kalinowo gm. Piątnica oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki 250, 251, 252.
3.Otwarcie ofert.
3.1Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w zapytaniu o cenę.
3.2 Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:
-skład Komisji Przetargowej;
-nazwy oferentów, których oferty zostały uznane za nieważne z powodu złożenia ich po wyznaczonym terminie;
-oferty okazując, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy.
3.3 Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a Sekretarz odnotuje do protokołu poniższe dane zawarte w ofercie:
-nazwę i adres oferenta;
-cenę oferty.
4.Ocena złożonych ofert.
4.1 W trakcie oceny złożonych ofert komisja stwierdzi czy wszystkie oferty odpowiadają warunkom i zasadom określonym w Ustawie o zamówieniach publicznych i zapytaniu o cenę.
4.2 Komisja sporządzi protokół z otwarcia złożonych ofert i zaproponuje wybór najkorzystniejszej oferty.
Szacowanie wartości przedmiotu zamówienia publicznego i
wybór trybu udzielenia zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji geodezyjnej do uregulowania stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi powiatowe, pozostające w dniu 31 grudnia 1998r we władaniu Skarbu Państwa.
1. Wartość zamówienia wyniesie ok. 14.400,00 zł. tj. ok. 3.282,00 EURO (kwota przyjęta z analizy cen funkcjonujących na rynku na tego typu usługi z 2004r i 2005r ). Jest to usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych.
2. Usługę należy zaliczyć do kategorii 70 33 20 00 – 7( usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne, wg CPV).
Wartość zamówień tej kategorii w 2006r nie przekroczy kwoty 60 000 EURO.
Do zamówień na dostawy i usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, których wartość nie przekracza 60 000 EURO – zgodnie z art.70 ustawy Prawo zamówień publicznych – może być zastosowany tryb zamówień publicznych „zapytanie o cenę”.
W związku z powyższym wnioskuje się o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie dokumentacji geodezyjnej do uregulowania stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi powiatowe w trybie zapytania o cenę, skierowanego minimum do pięciu wykonawców.
Zamówienie zostanie udzielone gdy wpłyną przynajmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu, a zaoferowana cena nie przekroczy maksymalnej kwoty, jaką zamawiający może przeznaczyć na ten cel.
Środki finansowe na wykonanie wyżej wymienionych usług zostaną przeznaczone z budżetu Starostwa Powiatowego w Łomży.
Podpisy komisji:
1. .....................
2. .....................
3. .....................
Akceptuję ........................
Starosta Łomżyński