Zarządzenie Nr 18/06 Starosty Łomżyńskiego
z dnia: 7 czerwca 2006 roku
w sprawie powołania komisji do wyłonienia najkorzystniejszej oferty i nadania regulaminu pracy komisji
§1
Na podstawie art.19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r Nr 19 poz.177 z późn. zm.)
powołuję komisję w składzie:
Stanisław Kozikowski - przewodniczący
Pezowicz Henryka - sekretarz
Anna Jałbrzykowska członek
do wyłonienia najkorzystniejszej oferty na wykonanie operatów szacunkowych:
a) nieruchomości oznaczonej jako dz. nr. 41/3 o pow. 0,0031 ha położonej we wsi Tarasowo gm. Piątnica, stanowiącej własność Pani Sztachańskiej Lucyny, zajętej pod drogę powiatową nr 1964B
b) nieruchomości zabudowanej, położonej we wsi Drogoszewo, stanowiącej własność Skarbu Państwa oznaczonej w ewidencji gruntów jako dz. nr 554/10, 554/11, 554/12, 554/13, 554/14, 554/15, 554/16, 554/17, 554/18, 554/21, 574, 576,577, 578/1, 578/2, 554/5, 554/6, 554/7, 554/8 przeznaczonej do sprzedaży w drodze bezprzetargowej ( jeden operat).
§2
Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik do Zarządzenia Starosty
Nr 18/06 z dnia 7 czerwca 2006r.
REGULAMIN PRACY
Komisji powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1.Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr 18/06 z dnia
7 czerwca 2006 r
1.1. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
1.2. Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r Nr 19 poz.177 z późn. zm.), zwanej dalej również „ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.
1.3. Komisja jest powołana do przygotowania i przeprowadzenia określonych zadań w pkt 2.
1.4. Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.
1.5. Komisja zakończy działalność w dniu podpisania umowy.
2.o zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości oznaczonej jako dz. nr. 41/3 o pow. 0,0031 ha położonej we wsi Tarasowo gm. Piątnica, stanowiącej własność Pani Sztachańskiej Lucyny, zajętej pod drogę powiatową nr 1964B i nieruchomości zabudowanej, położonej we wsi Drogoszewo, stanowiącej własność Skarbu Państwa oznaczonej w ewidencji gruntów jako dz. nr 554/10, 554/11, 554/12, 554/13, 554/14, 554/15, 554/16, 554/17, 554/18, 554/21, 574, 576,577, 578/1, 578/2, 554/5, 554/6, 554/7, 554/8 przeznaczonej do sprzedaży w drodze bezprzetargowej.
3.Otwarcie ofert.
3.1.Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w zapytaniu o cenę.
3.2.Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:
-skład Komisji Przetargowej;
-nazwy oferentów, których oferty zostały uznane za nieważne z powodu złożenia ich po wyznaczonym terminie;
-oferty okazując, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy.
3.3.Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a Sekretarz odnotuje do protokołu poniższe dane zawarte w ofercie:
-nazwę i adres oferenta;
-cenę oferty.
4.Ocena złożonych ofert.
4.1.W trakcie oceny złożonych ofert komisja stwierdzi czy wszystkie oferty odpowiadają warunkom i zasadom określonym w Ustawie o zamówieniach publicznych i zapytaniu o cenę.
4.2.Komisja sporządzi protokół z otwarcia złożonych ofert i zaproponuje wybór najkorzystniejszej oferty.
Starosta
Wojciech Kubrak
Na podstawie art.19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r Nr 19 poz.177 z późn. zm.)
powołuję komisję w składzie:
Stanisław Kozikowski - przewodniczący
Pezowicz Henryka - sekretarz
Anna Jałbrzykowska członek
do wyłonienia najkorzystniejszej oferty na wykonanie operatów szacunkowych:
a) nieruchomości oznaczonej jako dz. nr. 41/3 o pow. 0,0031 ha położonej we wsi Tarasowo gm. Piątnica, stanowiącej własność Pani Sztachańskiej Lucyny, zajętej pod drogę powiatową nr 1964B
b) nieruchomości zabudowanej, położonej we wsi Drogoszewo, stanowiącej własność Skarbu Państwa oznaczonej w ewidencji gruntów jako dz. nr 554/10, 554/11, 554/12, 554/13, 554/14, 554/15, 554/16, 554/17, 554/18, 554/21, 574, 576,577, 578/1, 578/2, 554/5, 554/6, 554/7, 554/8 przeznaczonej do sprzedaży w drodze bezprzetargowej ( jeden operat).
§2
Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik do Zarządzenia Starosty
Nr 18/06 z dnia 7 czerwca 2006r.
REGULAMIN PRACY
Komisji powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1.Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr 18/06 z dnia
7 czerwca 2006 r
1.1. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
1.2. Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r Nr 19 poz.177 z późn. zm.), zwanej dalej również „ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.
1.3. Komisja jest powołana do przygotowania i przeprowadzenia określonych zadań w pkt 2.
1.4. Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.
1.5. Komisja zakończy działalność w dniu podpisania umowy.
2.o zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości oznaczonej jako dz. nr. 41/3 o pow. 0,0031 ha położonej we wsi Tarasowo gm. Piątnica, stanowiącej własność Pani Sztachańskiej Lucyny, zajętej pod drogę powiatową nr 1964B i nieruchomości zabudowanej, położonej we wsi Drogoszewo, stanowiącej własność Skarbu Państwa oznaczonej w ewidencji gruntów jako dz. nr 554/10, 554/11, 554/12, 554/13, 554/14, 554/15, 554/16, 554/17, 554/18, 554/21, 574, 576,577, 578/1, 578/2, 554/5, 554/6, 554/7, 554/8 przeznaczonej do sprzedaży w drodze bezprzetargowej.
3.Otwarcie ofert.
3.1.Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w zapytaniu o cenę.
3.2.Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:
-skład Komisji Przetargowej;
-nazwy oferentów, których oferty zostały uznane za nieważne z powodu złożenia ich po wyznaczonym terminie;
-oferty okazując, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy.
3.3.Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a Sekretarz odnotuje do protokołu poniższe dane zawarte w ofercie:
-nazwę i adres oferenta;
-cenę oferty.
4.Ocena złożonych ofert.
4.1.W trakcie oceny złożonych ofert komisja stwierdzi czy wszystkie oferty odpowiadają warunkom i zasadom określonym w Ustawie o zamówieniach publicznych i zapytaniu o cenę.
4.2.Komisja sporządzi protokół z otwarcia złożonych ofert i zaproponuje wybór najkorzystniejszej oferty.
Starosta
Wojciech Kubrak