ZARZĄDZENIE Nr 47/05 Starosty Łomżyńskiego
z dnia: 02 listopada 2005 roku
w sprawie powołania komisji do wyłonienia najkorzystniejszej oferty i nadania regulaminu pracy komisji
§1
Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177)
powołuję komisję w składzie:
Stanisław Kozikowski - przewodniczący
Wiesława Borawska - sekretarz
Anna Jałbrzykowska - członek
do wyłonienia najkorzystniejszej oferty na wykonanie dokumentacji geodezyjnej do uregulowania stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi powiatowe na odcinku:
- Serwatki – Kupnina;
- obręb Mieczki( gm. Przytuły);
- Chojny Młode ( gm. Łomża);
- Makowskie – Burzyn (ob.Koniecki)
§2
Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Wojciech Kubrak
Załącznik do Zarządzenia Starosty
Nr47 /05 z dnia 02 listopada 2005r.r
REGULAMIN PRACY
Komisji powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1.Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr47/05 z dnia
02 listopada 2005r
1.1.Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
1.2.Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177), zwanej dalej również „ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.
1.3.Komisja jest powołana do przygotowania i przeprowadzenia określonych zadań w pkt 2.
1.4.Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.
1.5.Komisja zakończy działalność w dniu podpisania umowy.
2.Do zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na wykonanie dokumentacji geodezyjnej związanej regulacją stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi powiatowe na odcinku:
- Kupnina – Serwatki;
- Obręb Koniecki na odcinku Makowskie – Burzyn;
- obręb Chojny Młode na odcinku Chojny Młode – Chojny Stare;
- obręb Mieczki gm. Przytuły .
3.Otwarcie ofert.
3.1.Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w zapytaniu o cenę.
3.2.Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:
-skład Komisji Przetargowej;
-nazwy oferentów, których oferty zostały uznane za nieważne z powodu złożenia ich po wyznaczonym terminie;
-oferty okazując, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy.
3.3.Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a Sekretarz odnotuje do protokołu poniższe dane zawarte w ofercie:
-nazwę i adres oferenta;
-cenę oferty.
4.Ocena złożonych ofert.
4.1.W trakcie oceny złożonych ofert komisja stwierdzi czy wszystkie oferty odpowiadają warunkom i zasadom określonym w Ustawie o zamówieniach publicznych i zapytaniu o cenę.
4.2.Komisja sporządzi protokół z otwarcia złożonych ofert i zaproponuje wybór najkorzystniejszej oferty.
Starosta
Wojciech Kubrak