Zarządzenie Nr 32/2022 STAROSTY ŁOMŻYŃSKIEGO
z dnia: 18 lipca 2022 roku
Na podstawie art. 53 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z póżn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
W związku z przeprowadzeniem postępowania na dostawę energii elektrycznej w okresie od 01 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. dla Łomżyńskiej Grupy Zakupowej w trybie przetargu nieograniczonego, powołuje się Komisję Przetargową w składzie:
- Ewelina Wszeborowska - Przewodniczący Komisji,
- Zbigniew Kowalewski – Członek Komisji,
- Beata Korwek – Sekretarz Komisji,
§ 2
- Zadaniem komisji przetargowej jest w szczególności:
- otwarcie ofert,
- badanie i ocena ofert,
- ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców,
- zaproponowanie wyboru najkorzystniejszej oferty i przedłożenie do zatwierdzenia.
2.W przypadku nieobecności Przewodniczącego Komisji, funkcję tę pełni jeden z członków komisji przetargowej.
§ 3
- Wyniki postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zatwierdza Starosta.
- Po zatwierdzeniu wyników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i podpisaniu umowy komisja ulega rozwiązaniu.
- Komisja ulega rozwiązaniu także z chwilą unieważnienia postępowania.
§ 4
- Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji Przetargowej.
- Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.