BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Uchwała Nr 84/418/2021 ZARZĄDU POWIATU ŁOMŻYŃSKIEGO

z dnia: 4 sierpnia 2021 roku
w sprawie o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łomży

 

 

            Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 6  ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2020  r. poz. 920 oraz z 2021 r. poz. 1038) uchwala się, co następuje:

 

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Łomży stanowiącym załącznik do uchwały Nr  11/43/2019 Zarządu Powiatu Łomżyńskiego z dnia 20 marca 2019 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łomży wprowadza się następujące zmiany:

      1)     w § 3 pkt 11 skreśla się wyrazy „i Sekretarza Powiatu”;

      2)     w § 3 pkt 12 skreśla się wyrazy „lub Sekretarzowi Powiatu”;

      3)     w § 7 w ust. 1:

           a)     po pkt 1 dodaje się pkt 1a w brzmieniu:

             „1a) Sekretarz Powiatu – „SP”,”,

           b)     po pkt 2 dodaje się pkt 2a w brzmieniu:

            „2a) Stanowisko ds. Obsługi Rady i Zarządu Powiatu – „ORiZ”,”;

       4)     w § 9 w ust. 3 po pkt 1 dodaje się pkt 1a w brzmieniu:

            „1a) Sekretarza Powiatu;”;

       5)     w § 10:

             a)     uchyla się pkt 1,

             b)     po pkt 4 kropkę zastępuje się średnikiem i dodaje się pkt 5 w brzmieniu:

                „5) Stanowisko ds. Obsługi Rady i Zarządu Powiatu.”;

       6)     w § 11:

             a)     uchyla się pkt. 3,

            b)     uchyla się pkt 9,

            c)     uchyla się pkt 13,

            d)     pkt 16 otrzymuje brzmienie:

                 „16) organizowanie i koordynowanie  prac związanych  z przygotowaniem raportu o stanie Powiatu;”,

           e)     uchyla się pkt 17;

       7)     w § 14:

           a)     w ust. 1:

              - po pkt 1 dodaje się pkt 1a w brzmieniu: 

              „1a) opracowywanie projektów aktów regulujących zasady działania Starostwa i jego komórek organizacyjnych, w                      tym Regulaminu Organizacyjnego Starostwa;”;

              - po pkt 16 dodaje się pkt 16a w brzmieniu:

                „ 16a) podejmowanie działań mających na celu podnoszenie kwalifikacji zawodowych i doskonalenie zawodowe                        pracowników;”;

              - po pkt 18 dodaje się pkt 18a w brzmieniu:

                 „18a) zapewnienie warunków materialno – technicznych  dla działalności Starostwa;”;

              - po pkt 24 kropkę zastępuje się średnikiem i dodaje się pkt 25 w brzmieniu:

                 „25) prowadzenie spraw związanych z wyborami i referendami.”;

          b)     uchyla się ust. 4,

          c)     w ust. 7 po pkt 1 dodaje się pkt 1a w brzmieniu: 

              „1a) organizowanie obsługi administracyjno – gospodarczej Starostwa;”;

        8)     po § 14 dodaje się § 14a w brzmieniu: 

            „§ 14. Stanowisko ds. obsługi Rady i Zarządu Powiatu

            Do zadań Stanowiska ds. Obsługi Rady i Zarządu Powiatu należy:

               1)     obsługa administracyjno-organizacyjna posiedzeń Zarządu, ich dokumentowanie, prowadzenie zbioru protokołów i rejestru podjętych uchwał oraz ich przekazywanie do wykonywania właściwym wydziałom, jednostkom, podmiotom;

               2)     obsługa korespondencji kierowanej do Zarządu;

               3)     obsługa administracyjno-organizacyjna Rady w uzgodnieniu z Przewodniczącym Rady;

               4)     przekazywanie do realizacji uchwał Rady, wniosków komisji opinii Komisji, interpelacji i zapytań radnych właściwym wydziałom, jednostkom, podmiotom  oraz czuwanie nad terminowym ich załatwianiem;

               5)     prowadzenie i udostępnianie do wglądu zbioru protokołów z sesji Rady oraz ewidencji: uchwał Rady, wniosków i opinii Komisji, interpelacji i zapytań radnych;

              6)     przygotowywanie projektów uchwał dotyczących organizacji wewnętrznej i pracy rady oraz  jej komisji, a także uchwał związanych z rozpatrywaniem przez radę skarg,  wniosków i petycji;

              7)     obsługa organizacyjno-administracyjna posiedzeń stałych i doraźnych Komisji powołanych przez Radę;

              8)     opracowywanie na potrzeby Rady i Przewodniczącego Rady projektów sprawozdań, analiz, informacji, oceni wniosków dotyczących pracy Rady, realizacji uchwał, wniosków i opinii Komisji oraz interpelacji i zapytań radnych;

              9)     prowadzenie korespondencji Przewodniczącego Rady i obsługa prowadzonych przez niego dyżurów;

             10) przekazywanie do publikacji  w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego aktów prawa miejscowego oraz innych aktów przewidzianych do publikacji;

             11) przekazywanie w imieniu Starosty uchwał Rady i Zarządu organom nadzoru w tym zakresie, tj. Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej;”;

      9)     w § 15 po pkt 9 kropkę zastępuje się średnikiem i dodaje się pkt 10-11 w brzmieniu:

             „10) gromadzenie oświadczeń majątkowych składanych Przewodniczącemu Rady i Staroście, przekazywanie ich                                właściwym organom oraz publikowanie w BIP;

             11) przygotowywanie informacji o złożonych oświadczeniach majątkowych do przedstawienia Radzie Powiatu                             Łomżyńskiego.”;

      10) w § 17 ust. 1 pkt 6 wyrazy „o systemie oświaty” zastępuje się wyrazami ”Prawo oświatowe”;

      11) w § 19 ust. 11 wyrazy „o swobodzie działalności gospodarczej” zastępuje się wyrazami „Prawo przedsiębiorców”; 

      12)  w § 39 pkt 3 otrzymuje brzmienie:

             „3) Muzeum Przyrody – Dwór Lutosławskich w Drozdowie;”;

      13) załącznik Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łomży – Schemat Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Łomży, otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszej uchwały;

      14) załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łomży – Schemat Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Łomży, otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 2 do niniejszej uchwały.

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Staroście Łomżyńskiemu.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

Członkowie Zarządu:                                                                 Przewodniczący Zarządu:

1. Maria Dziekońska              ……………………..                              Lech Marek Szabłowski

2. Agnieszka Zduńczyk         ……………………..                                      ……………………..  

3. Tadeusz Góralczyk            ……………………..  

4. Kazimierz Polkowski         ……………………..  

Data dodania:
Data upublicznienia: środa, 11 sie 2021 09:19
Opublikował(a): Adam Szponarski
Zaakceptował(a): Adam Szponarski
Artykuł był czytany: 503 razy
Ilość edycji: 1