Zarządzenie Nr 44/2020 Starosty Łomżyńskiego
z dnia: 20 października 2020 roku
Na podstawie art. 35 ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 920) zarządzam, co następuje:
§ 1. Tworzy się Zespół Projektowy, zwany dalej: Zespołem, do realizacji projektów ”Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 RPO – II edycja” i Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.2 RPO – II edycja” w ramach konkursu nr RPPD.03.02.01_03.02.02-IP.01-20-001/20.
§ 2. 1. W Zespole Projektowym wyodrębnia się stanowiska, o określonych zakresach obowiązków.
- W skład Zespołu wchodzą pracownicy Starostwa Powiatowego w Łomży:
1) W projekcie ”Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 RPO - II edycja”:
- Kierownik Projektu Partnera - Wicestarosta Łomżyński,
- Koordynator Finansowy Partnera - Skarbnik Powiatu,
- Koordynator Naczelny Partnera - Naczelnik Wydziału Rozwoju Społeczno-Gospodarczego i Promocji,
- Koordynator Partnera – pracownik Wydziału Rozwoju Społeczno-Gospodarczego i Promocji,
- Specjalista ds. rozliczeń finansowych – pracownik Wydziału Finansowego,
- Doradca Kariery – pracownik Wydziału Rozwoju Społeczno-Gospodarczego i Promocji;
2) W projekcie ”Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.2 RPO - II edycja”:
- Kierownik Projektu Partnera - Wicestarosta Łomżyński,
- Koordynator Finansowy Partnera - Skarbnik Powiatu
- Koordynator Naczelny Partnera - Naczelnik Wydziału Rozwoju Społeczno-Gospodarczego i Promocji,
- Koordynator Partnera – pracownik Wydziału Rozwoju Społeczno-Gospodarczego i Promocji,
- Specjalista ds. rozliczeń finansowych – pracownik Wydziału Finansowego,
- Doradca Kariery – pracownik Wydziału Rozwoju Społeczno-Gospodarczego i Promocji.
§ 3. Zakresy obowiązków poszczególnych członków Zespołu zawiera załącznik do zarządzania.
§ 4. Zespół w składzie określonym w § 1 powołuje się na czas realizacji projektu.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Lech Marek Szabłowski
Załącznik
do Zarządzenia Nr 44/2020
Starosty Łomżyńskiego
z dnia 20 października 2020 r.
Zakresy obowiązków poszczególnych członków Zespołu Projektowego do realizacji projektów ”Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 RPO – II edycja” i „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.2 RPO – II edycja” w ramach konkursu nr RPPD.03.02.01_03.02.02-IP.01-20-002/16.
1. W projekcie ”Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 RPO – II edycja ”:
1)Kierownik Projektu Partnera - nadzór nad merytoryczną pracą Zespołu Projektowego;
2)Koordynator Finansowy Partnera - nadzór nad finansową obsługą projektu;
3) Koordynator Naczelny Partnera - nadzór nad prawidłową realizacją projektu, w tym osiągnięciem zakładanych wskaźników;
4) Koordynator Partnera – pracownik Wydziału Rozwoju Społeczno-Gospodarczego i Promocji:
a) nadzór nad rekrutacją lokalną uczestników projektu,
b) weryfikacja kwalifikowalności uczestników,
c) organizacja wszelkich działań merytorycznych związanych z realizacją projektu,
d) nadzór logistyczny działań,
e) współpraca z wykonawcami i kadrą merytoryczną,
f) prowadzenie dokumentacji projektu,
g) sprawozdawczość merytoryczna do części wniosków o płatność,
h) bieżąca współpraca z Liderem projektu,
i) organizacja i nadzór nad realizacją form wsparcia realizowanych po stronie partnera,
j) organizacja pracy Biura Projektu,
k) nadzór nad pracą Doradców kariery;
5) Specjalista ds. rozliczeń finansowych – pracownik Wydziału Finansowego:
a) obsługa finansowa,
b) prowadzenie dokumentacji finansowej projektu,
c) prowadzenie spraw kadrowych,
d) bieżąca analiza budżetu,
e) sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej w systemie SL,
f) prowadzenie bieżącego monitoringu wydatków;
6) Doradca Kariery – pracownik Wydziału Rozwoju Społeczno-Gospodarczego i Promocji:
a) wstępne rozpoznanie potrzeb potencjonalnego Uczestnika Projektu wyrażającego chęć rozwoju kompetencyjno-kwalifikacyjnego ale nie posiadającego orientacji w zakresie własnych predyspozycji, możliwości w kontekście potrzeb lokalnego/regionalnego rynku pracy,
b) konfrontacja potrzeb Uczestnika Projektu z potrzebami lokalnego/regionalnego rynku pracy,
c) rozmowa i wyszukiwanie „zawężonej oferty” dostosowanej do usług oferowanych w projekcie,
d) przedstawienie Uczestnikowi Projektu katalogu instytucji edukacyjno-szkoleniowych oferujących wsparcie w zakresie szkoleń i kursów w zakresie TIK i języków obcych, kursów pozostałych kompetencji ogólnych, studiów podyplomowych oraz kwalifikacyjnych kursów zawodowych i kursów umiejętności zawodowych, w formie wybranej przez Uczestnika Projektu oraz wybór jednostki przez Uczestnika Projektu świadczącej usługi szkoleniowe (weryfikacja: rejestracja w BUR - Baza Usług Rozwojowych w zakresie możliwości realizacji zadań dofinansowanych z UE),
e) podjęcie decyzji o uzyskaniu grantu w postaci „bonu szkoleniowego” i przekazanie informacji / dokumentacji Uczestnika Projektu do zarejestrowania i monitorowanie we właściwym SBO (Subregionalnym Biurze Obsługi),
f) kontakt z uczestnikami,
g) wykonywanie innych prac poleconych przez Kierownika Projektu Partnera.
- W projekcie ”Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.2 RPO – II edycja”:
1)Kierownik Projektu Partnera - nadzór nad merytoryczną pracą Zespołu Projektowego;
2)Koordynator Finansowy Partnera - nadzór nad finansową obsługą projektu;
3) Koordynator Naczelny Partnera - nadzór nad prawidłową realizacją projektu, w tym osiągnięciem zakładanych wskaźników;
4) Koordynator Partnera – pracownik Wydziału Rozwoju Społeczno-Gospodarczego i Promocji:
a) nadzór nad rekrutacją lokalną uczestników projektu,
b) weryfikacja kwalifikowalności uczestników,
c) organizacja wszelkich działań merytorycznych związanych z realizacją projektu,
d) nadzór logistyczny działań,
e) współpraca z wykonawcami i kadrą merytoryczną,
f) prowadzenie dokumentacji projektu,
g) sprawozdawczość merytoryczna do części wniosków o płatność,
h) bieżąca współpraca z Liderem projektu,
i) organizacja i nadzór nad realizacją form wsparcia realizowanych po stronie partnera,
j) organizacja pracy Biura Projektu,
k) nadzór nad pracą Doradców kariery;
5) Specjalista ds. rozliczeń finansowych – pracownik Wydziału Finansowego:
a) obsługa finansowa,
b) prowadzenie dokumentacji finansowej projektu,
c) prowadzenie spraw kadrowych,
d) bieżąca analiza budżetu,
e) sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej w systemie SL,
f) prowadzenie bieżącego monitoringu wydatków;
6) Doradca Kariery – pracownik Wydziału Rozwoju Społeczno-Gospodarczego i Promocji:
a) wstępne rozpoznanie potrzeb potencjonalnego Uczestnika Projektu wyrażającego chęć rozwoju kompetencyjno-kwalifikacyjnego ale nie posiadającego orientacji w zakresie własnych predyspozycji, możliwości w kontekście potrzeb lokalnego/regionalnego rynku pracy,
b) konfrontacja potrzeb Uczestnika Projektu z potrzebami lokalnego/regionalnego rynku pracy,
c) rozmowa i wyszukiwanie „zawężonej oferty” dostosowanej do usług oferowanych w projekcie,
d) przedstawienie Uczestnikowi Projektu katalogu instytucji edukacyjno-szkoleniowych oferujących wsparcie w zakresie szkoleń i kursów w zakresie TIK i języków obcych, kursów pozostałych kompetencji ogólnych, studiów podyplomowych oraz kwalifikacyjnych kursów zawodowych i kursów umiejętności zawodowych, w formie wybranej przez Uczestnika Projektu oraz wybór jednostki przez Uczestnika Projektu świadczącej usługi szkoleniowe (weryfikacja: rejestracja w BUR - Baza Usług Rozwojowych w zakresie możliwości realizacji zadań dofinansowanych z UE),
e) podjęcie decyzji o uzyskaniu grantu w postaci „bonu szkoleniowego” i przekazanie informacji / dokumentacji Uczestnika Projektu do zarejestrowania i monitorowanie we właściwym SBO (Subregionalnym Biurze Obsługi),
f) kontakt z uczestnikami,
g) wykonywanie innych prac poleconych przez Kierownika Projektu Partnera.