Zarządzenie Nr 36/2020 Starosty Łomżyńskiego
z dnia: 15 września 2020 roku
Na podstawie art. 35 ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r.- Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. 2017 r. poz. 1579) zarządzam, co następuje:
§ 1
W związku z przeprowadzeniem postępowania w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Likwidacja barier w zakresie umożliwiania osobom niepełnosprawnym poruszania się w urzędzie (Starostwie Powiatowym w Łomży) – zakup, dostawa i montaż dźwigu windowego” powołuje się Komisję Przetargową w składzie:
- Maria Dziekońska – Przewodniczący Komisji,
- Beata Korwek – Zastępca Przewodniczącego Komisji,
- Anna Biała – Sekretarz Komisji
- Krystyna Gosiewska - Członek Komisji,
- Edyta Zawojska – Członek Komisji
- Grażyna Kołodziejska – Członek Komisji
- Anna Wrona – Członek Komisji
§ 2
- Zadaniem komisji przetargowej jest w szczególności:
- otwarcie ofert,
- badanie i ocena ofert,
- ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców,
- zaproponowanie wyboru najkorzystniejszej oferty i przedłożenie do zatwierdzenia.
- Komisja o której mowa w § 1, wykonuje swoje zadania w składzie liczącym minimum cztery osoby.
- W przypadku nieobecności Przewodniczącego Komisji, funkcję tę pełni Zastępca Przewodniczącego Komisji..
§ 3
- Wyniki postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zatwierdza Starosta.
- Po zatwierdzeniu wyników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i podpisaniu umowy komisja ulega rozwiązaniu.
- Komisja ulega rozwiązaniu także z chwilą unieważnienia postępowania.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji Przetargowej.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Lech Marek Szabłowski