BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄDZENIE NR 33/05 Starosty Łomżyńskiego

z dnia: 08 czerwca 2005 roku
w sprawie powołania komisji do wyłonienia najkorzystniejszej oferty i nadania regulaminu pracy komisji

§ 1

Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 21 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 172 z późn.zm.) powołuję komisję w składzie:
1.Dzierzgowski Wojciech – przewodniczący komisji
2.Anna Żelachowska – sekretarz
3.Zbigniew Kowalewski– członek
4.Józef Piątek – członek

do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych związanych z adaptacją pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27 pod potrzeby sali konferencyjnej.

§ 2

Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.


§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem jego podpisania.


Starosta
Wojciech Kubrak



ZAŁĄCZNIK
DO ZARZĄDZENIA STAROSTY ŁOMŻYŃSKIEGO NR 33/05 Z DNIA 8 czerwca 2005r.



Regulamin pracy

Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego



1. Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr 33/05 z dnia 8 czerwca 2005 roku w sprawie powołania komisji do wyłonienia najkorzystniejszej oferty i nadania regulaminu pracy komisji.

1.1. Komisja rozpoczyna działalność z dniem jej powołania

1.2. Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 172 z późn.zm.), zwanej dalej „ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.

1.3. Komisja jest powołana do przygotowania i przeprowadzenia postępowaniu o którym mowa w ust. 2 regulaminu,

1.4. Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.

1.5. Komisja kończy swoją działalność w dniu podpisania umowy z wybranym oferentem, kończącym realizację zadania, o którym mowa w pkt. 2 regulaminu.

2.Do zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych związanych z adaptacją pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27 pod potrzeby sali konferencyjnej.

3.Otwarcie ofert.

3.1. Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w Ogłoszeniu z dnia 08.06.2005r.

3.2.Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:

a)nazwę i adres zamawiającego oraz nazwę zamówienia.
b)przedmiot i skład Komisji Przetargowej
c)zwróci się do oferentów z pytaniem o oświadczenie przed otwarciem ofert i możliwości składania oświadczeń podczas całej procedury otwarcia ofert.
d)przedstawi kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

3.3.Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a Sekretarz odnotuje w załączniku do protokołu – poniższe dane zawarte w ofercie:
a)nazwę, adres oferenta,
b)cenę oferty,
c)termin wykonania zamówienia,
d)warunki płatności,
e)okresy gwarancji (w przypadku takiego wymogu określonego w SIWZ)

3.4.Przewodniczący może również poinformować zebranych o przewidywanym terminie rozstrzygnięcia postępowania i podania wyników do publicznej wiadomości

4.Ocena złożonych ofert

4.1. W trakcie oceny złożonych ofert Komisja stwierdza czy wszystkie oferty odpowiadają warunkom i zasadom określonym w ustawie prawo zamówień publicznych.

4.2.Komisja sporządzi zbiorcze zestawienie oceny ofert.

5.W przypadku udziału w pracach Komisji rzeczoznawców lub biegłych Komisja odnotowuje ich nazwiska.



Data dodania:
Data upublicznienia: piątek, 8 lip 2005 10:32
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 1655 razy