ZARZĄDZENIE NR 33/05 Starosty Łomżyńskiego
z dnia: 08 czerwca 2005 roku
w sprawie powołania komisji do wyłonienia najkorzystniejszej oferty i nadania regulaminu pracy komisji
§ 1
Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 21 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 172 z późn.zm.) powołuję komisję w składzie:
1.Dzierzgowski Wojciech – przewodniczący komisji
2.Anna Żelachowska – sekretarz
3.Zbigniew Kowalewski– członek
4.Józef Piątek – członek
do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych związanych z adaptacją pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27 pod potrzeby sali konferencyjnej.
§ 2
Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem jego podpisania.
Starosta
Wojciech Kubrak
ZAŁĄCZNIK
DO ZARZĄDZENIA STAROSTY ŁOMŻYŃSKIEGO NR 33/05 Z DNIA 8 czerwca 2005r.
Regulamin pracy
Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
1. Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr 33/05 z dnia 8 czerwca 2005 roku w sprawie powołania komisji do wyłonienia najkorzystniejszej oferty i nadania regulaminu pracy komisji.
1.1. Komisja rozpoczyna działalność z dniem jej powołania
1.2. Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 172 z późn.zm.), zwanej dalej „ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.
1.3. Komisja jest powołana do przygotowania i przeprowadzenia postępowaniu o którym mowa w ust. 2 regulaminu,
1.4. Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.
1.5. Komisja kończy swoją działalność w dniu podpisania umowy z wybranym oferentem, kończącym realizację zadania, o którym mowa w pkt. 2 regulaminu.
2.Do zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych związanych z adaptacją pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27 pod potrzeby sali konferencyjnej.
3.Otwarcie ofert.
3.1. Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w Ogłoszeniu z dnia 08.06.2005r.
3.2.Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:
a)nazwę i adres zamawiającego oraz nazwę zamówienia.
b)przedmiot i skład Komisji Przetargowej
c)zwróci się do oferentów z pytaniem o oświadczenie przed otwarciem ofert i możliwości składania oświadczeń podczas całej procedury otwarcia ofert.
d)przedstawi kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3.3.Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a Sekretarz odnotuje w załączniku do protokołu – poniższe dane zawarte w ofercie:
a)nazwę, adres oferenta,
b)cenę oferty,
c)termin wykonania zamówienia,
d)warunki płatności,
e)okresy gwarancji (w przypadku takiego wymogu określonego w SIWZ)
3.4.Przewodniczący może również poinformować zebranych o przewidywanym terminie rozstrzygnięcia postępowania i podania wyników do publicznej wiadomości
4.Ocena złożonych ofert
4.1. W trakcie oceny złożonych ofert Komisja stwierdza czy wszystkie oferty odpowiadają warunkom i zasadom określonym w ustawie prawo zamówień publicznych.
4.2.Komisja sporządzi zbiorcze zestawienie oceny ofert.
5.W przypadku udziału w pracach Komisji rzeczoznawców lub biegłych Komisja odnotowuje ich nazwiska.