D E C Y Z J A GN.I.7004-1/04/05 Zarządu Powiatu Łomzyńskiego
z dnia: 18 kwietnia 2005 roku
w sprawie ustanowienia trwałego zarządu na nieruchomości z zasobu powiatu
Zarząd Powiatu Łomżyńskiego w osobach:
1. Wojciech Kubrak - Przewodniczący Zarządu
2. Grzegorz Fidura - członek
3. Henryka Janina Mioduszewska - członek
4. Edmund Stepnowski - członek
działając na podstawie art.44 ust.2 i art.45 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity Dz.U. z 2004r. nr 261 poz.2603) oraz art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz.U. nr 98 poz.1071 z 2000r.) postanawia, co następuje:
§ 1
przekazuje się w trwały zarząd, na rzecz Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, na czas nieokreślony, nieruchomość z zasobu powiatu, położoną w Śniadowie gm. Śniadowo, oznaczoną w ewidencji gruntów jako działka nr 287 o pow.0,3671 ha i wartości 11 000,00 zł, dla której jest urządzona księga wieczysta Nr LM1L/00049626/9.
§2
Nieruchomość, o której mowa w §1 stanowi grunt pod drogą powiatową nr 23392.
§3
Nie pobiera się opłat rocznych za nieruchomości oddane w trwały zarząd pod drogi publiczne ( podstawa prawna: art.83 ust.3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami).
§4
Ustala się następujące warunki trwałego zarządu nieruchomością:
- korzystanie z nieruchomości zgodnie z wymogami prawidłowej gospodarki w celu utrzymania należytego stanu dróg.
U z a s a d n i e n i e
Przedmiotowa nieruchomość położona na terenie wsi Śniadowo gm. Śniadowo została zajęta pod drogę powiatową i z dniem 1 stycznia 1999r.stanowi własność Powiatu Łomżyńskiego , zgodnie z art.103 ust.3 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną
( Dz.U. Nr 133 poz.872 z późn.zm.), co potwierdził Wojewoda Podlaski decyzją z dnia 26.10.2004r.nr: RR.III.77231-12-29/04.
Zgodnie z art.43 ust.5 ustawy grunty stanowiące własność jednostki samorządu terytorialnego przekazuje się w trwały zarząd samorządowej jednostce organizacyjnej.
Drogami powiatowymi Powiatu Łomżyńskiego zarządza powołana jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej – Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży.
Zarządem Dróg Powiatowych w Łomży w.w nieruchomością faktycznie włada już od dnia 4 lutego 1999r tj. od daty przekazania jej protokołem zdawczo-odbiorczym przez Generalną Dyrekcję Dróg Publicznych w Warszawie Oddział Północno-Wschodni w Białymstoku .
Mając powyższe na uwadze należało orzec jak w sentencji niniejszej decyzji.
P o u c z e n i e
Od niniejszej decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży, które można wnieść za pośrednictwem Zarządu Powiatu w terminie 14 dni licząc od daty jej otrzymania.
Przewodniczący Zarządu
Wojciech Kubrak
1. Wojciech Kubrak - Przewodniczący Zarządu
2. Grzegorz Fidura - członek
3. Henryka Janina Mioduszewska - członek
4. Edmund Stepnowski - członek
działając na podstawie art.44 ust.2 i art.45 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity Dz.U. z 2004r. nr 261 poz.2603) oraz art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz.U. nr 98 poz.1071 z 2000r.) postanawia, co następuje:
§ 1
przekazuje się w trwały zarząd, na rzecz Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, na czas nieokreślony, nieruchomość z zasobu powiatu, położoną w Śniadowie gm. Śniadowo, oznaczoną w ewidencji gruntów jako działka nr 287 o pow.0,3671 ha i wartości 11 000,00 zł, dla której jest urządzona księga wieczysta Nr LM1L/00049626/9.
§2
Nieruchomość, o której mowa w §1 stanowi grunt pod drogą powiatową nr 23392.
§3
Nie pobiera się opłat rocznych za nieruchomości oddane w trwały zarząd pod drogi publiczne ( podstawa prawna: art.83 ust.3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami).
§4
Ustala się następujące warunki trwałego zarządu nieruchomością:
- korzystanie z nieruchomości zgodnie z wymogami prawidłowej gospodarki w celu utrzymania należytego stanu dróg.
U z a s a d n i e n i e
Przedmiotowa nieruchomość położona na terenie wsi Śniadowo gm. Śniadowo została zajęta pod drogę powiatową i z dniem 1 stycznia 1999r.stanowi własność Powiatu Łomżyńskiego , zgodnie z art.103 ust.3 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną
( Dz.U. Nr 133 poz.872 z późn.zm.), co potwierdził Wojewoda Podlaski decyzją z dnia 26.10.2004r.nr: RR.III.77231-12-29/04.
Zgodnie z art.43 ust.5 ustawy grunty stanowiące własność jednostki samorządu terytorialnego przekazuje się w trwały zarząd samorządowej jednostce organizacyjnej.
Drogami powiatowymi Powiatu Łomżyńskiego zarządza powołana jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej – Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży.
Zarządem Dróg Powiatowych w Łomży w.w nieruchomością faktycznie włada już od dnia 4 lutego 1999r tj. od daty przekazania jej protokołem zdawczo-odbiorczym przez Generalną Dyrekcję Dróg Publicznych w Warszawie Oddział Północno-Wschodni w Białymstoku .
Mając powyższe na uwadze należało orzec jak w sentencji niniejszej decyzji.
P o u c z e n i e
Od niniejszej decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży, które można wnieść za pośrednictwem Zarządu Powiatu w terminie 14 dni licząc od daty jej otrzymania.
Przewodniczący Zarządu
Wojciech Kubrak