ZARZĄDZENIE Nr 28/05 Starosty Łomżyńskiego
z dnia: 14 kwietnia 2005 roku
w sprawie powołania komisji do wyłonienia najkorzystniejszej oferty i nadania regulaminu pracy komisji
§1
Na podstawie art. 19 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych (Dz. U.Nr 19 poz.177 ).
powołuję komisję
w składzie:
Stanisław Kozikowski - przewodniczący
Jerzy Kowalewski - sekretarz
Bogdan Długołęcki - członek
do wyłonienia najkorzystniejszej oferty na wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych dotyczących przeliczenia na układ „2000” osnowy poziomej III klasy, osnów pomiarowych oraz tzw. osnów ewidencyjnych położonych na obszarze gminy Łomża, powiatu łomżyńskiego.
§2
Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Wojciech Kubrak
Załącznik do Zarządzenia Starosty
Nr 28/05 z dnia 14 kwietnia 2005r.
REGULAMIN PRACY
Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1.Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr 28/05 z dnia
14 kwietnia 2005r
1.1.Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
1.2.Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177), zwanej dalej również „ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.
1.3.Komisja jest powołana do przygotowania i przeprowadzenia określonych zadań w pkt 2.
1.4.Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.
1.5.Komisja zakończy działalność w dniu podpisania umowy.
2.Do zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych dotyczących przeliczenia na układ „2000” osnowy poziomej III klasy, osnów pomiarowych oraz tzw. osnów ewidencyjnych położonych na obszarze gminy Łomża, powiatu łomżyńskiego.
3.Otwarcie ofert.
3.1.Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3.2.Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:
-skład Komisji Przetargowej;
-nazwy oferentów, których oferty zostały uznane za nieważne z powodu złożenia ich po wyznaczonym terminie;
-oferty okazując, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy.
3.3.Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a Sekretarz odnotuje do protokołu czy złożone oferty spełniają wymogi określone w punkcie IX SIWZ
4.Ocena złożonych ofert.
4.1.W trakcie oceny złożonych ofert komisja stwierdzi czy wszystkie oferty odpowiadają warunkom i zasadom określonym w Ustawie o zamówieniach publicznych i SIWZ.
4.2.Komisja sporządzi protokół z otwarcia złożonych ofert i zaproponuje wybór najkorzystniejszej oferty.
Starosta
Wojciech Kubrak