Zarządzenie Nr 5/2019 Starosty Łomżyńskiego
z dnia: 4 lutego 2019 roku
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. 2018 r. poz. 1986, 2215 z 2019, poz. 53) zarządzam, co następuje:
§ 1
W związku z przeprowadzeniem postępowania na „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Łomży na lata 2019-2022”
od 1.03.2019 r. do 28.02.2022 r.” w trybie przetargu nieorganicznego, powołuje się Komisję Przetargową
w składzie:
- Beata Korwek – Przewodniczący Komisji,
- Zbigniew Kowalewski- Sekretarz Komisji,
- Justyna Olbryś- Członek Komisji,
- Anna Wrona- Członek Komisji,
§ 2
- Zadaniem komisji przetargowej jest szczególności:
- otwarcie ofert,
- badanie i ocena ofert,
- ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców,
- zaproponowanie wyboru najkorzystniejszej oferty i przedłożenie do zatwierdzenia.
- Komisja o której mowa w § 1, wykonuje swoje zadania w składzie liczącym minimum trzy
osoby. - W przypadku nieobecności Przewodniczącego Komisji, funkcję tę pełni jeden z członków
komisji przetargowej.
§ 3
- Wyniki postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zatwierdza Starosta.
- Po zatwierdzeniu wyników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i podpisaniu
umowy komisja ulega rozwiązaniu. - Komisja ulega rozwiązaniu także z chwilą unieważnienia postępowania.
§ 4
- Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji Przetargowej.
- Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Lech Marek Szabłowski