Zarządzenie Nr 40/2018 Starosty Łomżyńskiego
z dnia: 24 sierpnia 2018 roku
Na podstawie art. 19 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. 2017 r. poz.1579 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
W związku z przeprowadzeniem postępowania na dostawę energii elektrycznej w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. dla Łomżyńskiej Grupy Zakupowej w trybie przetargu nieograniczonego, powołuje się Komisję Przetargową w składzie:
- Lech Marek Szabłowski – Przewodniczący Komisji,
- Zbigniew Kowalewski – Sekretarz Komisji,
- Beata Korwek – Członek Komisji
- Szczepan Mierzejewski – Członek Komisji,
- Anna Wrona - Członek Komisji.
§ 2
- Zadaniem komisji przetargowej jest w szczególności:
- otwarcie ofert,
- badanie i ocena ofert,
- ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców,
- zaproponowanie wyboru najkorzystniejszej oferty i przedłożenie do zatwierdzenia.
- Komisja o której mowa w § 1, wykonuje swoje zadania w składzie liczącym minimum trzy osoby.
- W przypadku nieobecności Przewodniczącego Komisji, funkcję tę pełni jeden z członków komisji przetargowej.
§ 3
- Wyniki postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zatwierdza Starosta.
- Po zatwierdzeniu wyników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i podpisaniu umowy komisja ulega rozwiązaniu.
- Komisja ulega rozwiązaniu także z chwilą unieważnienia postępowania.
§ 4
- Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji Przetargowej.
- Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Elżbieta Parzych