Zarządzenie Nr 25/2018 Starosty Łomżyńskiego
z dnia: 15 maja 2018 roku
Na podstawie § 9 pkt 1 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łomży stanowiącego załącznik do uchwały Nr 51/178/2016 Zarządu Powiatu Łomżyńskiego z dnia 19 września 2016 roku, zarządzam co następuje:
§ 1
- Powołuję Zespół ds. realizacji projektu: „Przedsiębiorczy Subregion Łomżyński” współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej II Przedsiębiorczość i aktywność zawodowa, Działanie 2.3 Wspieranie powstawania i rozwoju podmiotów gospodarczych, na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPPD.02.03.00-20.0086/16-00 z dnia 12.04.2018 roku.
- W skład Zespołu wchodzą:
- Lech Marek Szabłowski - Przewodniczący Grupy Sterującej,
- Przedstawiciel Partnera - Koordynator Projektu,
- Edyta Zawojska - Asystent merytoryczny,
- Grażyna Kołodziejska - Księgowa projektu.
§ 2
Zadania poszczególnych członków Zespołu zawiera załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§ 3
Zespół w składzie określonym w § 1 powołuje się na czas realizacji projektu. Po zakończeniu i rozliczeniu projektu Zespół ulega rozwiązaniu.
§ 4
Nadzór nad wykonaniem Zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Promocji, Rozwoju i Komunikacji.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuję na czas realizacji i do rozliczenia końcowego projektu.
Załącznik nr 1
do Zarządzenia Starosty Łomżyńskiego
Nr 25/2018 z dnia 15 maja 2018r.
ZADANIA POSZCZEGÓLNYCH CZŁONKÓW ZESPOŁU DS. REALIZACJI PROJEKTU „PRZEDSIĘBIORCZY SUBREGION ŁOMŻYŃSKI” WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO NA LATA 2014-2020.
- 1
Do zadań Koordynatora/rki należy:
- Nadzór nad kompleksową realizacją projektu.
- Zarządzanie merytoryczno-finansowe projektem.
- Zarządzanie ryzykiem w projekcie.
- Kontrola przepływów środków finansowych.
- Kontakty z IP.
- Organizowanie, kierowanie, koordynowanie i nadzór merytoryczno-organizacyjny nad personelem projektu,
- Podejmowanie działań korygujących i naprawczych w celu osiągnięcia zakładanych rezultatów projektu.
- Kontraktacja umów.
- Reprezentacja projektu na zewnątrz.
- 2
Do zadań Asystenta merytorycznego projektu należy:
- Rekrutacja uczestników do projektu.
- Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych.
- Prowadzenie i obsługa techniczna bloku szkoleniowo – doradczego.
- Kontakty z uczestnikami projektu.
- Prowadzenie bieżącej dokumentacji projektu.
- Przygotowanie, organizacja i obsługa techniczna wsparcia specjalistycznego.
- Ścisła współpraca z Koordynatorem projektu.
- Sporządzanie wniosku o płatność w systemie SL 2014 – część merytoryczna po stronie Lidera.
- 3
Do zadań Księgowej projektu należy:
- Obsługa finansowa projektu.
- Prowadzenie dokumentacji finansowej projektu.
- Opisywanie dokumentów finansowych.
- Prowadzenie spraw kadrowych Lidera.
- Bieżąca analiza budżetu.
- Sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej w systemie SL po stronie Lidera.
- Prowadzenie bieżącego monitoringu wydatków.
- Współpraca z działem finansowym, kadrą zarządzającą i Partnerem projektu.
- Kontakty z IP w zakresie spraw finansowych.
- 4
- Pozostałe obowiązki członków Zespołu:
- Każdy członek Zespołu zobowiązany jest do uczestnictwa w spotkaniach Zespołu, o których został poinformowany. W przypadku braku możliwości uczestnictwa w spotkaniu konieczne jest poinformowanie organizującego spotkanie o tym fakcie i wyznaczenie osoby pełniącej zastępstwo w danym zakresie.
- Każdy członek Zespołu może wnioskować o zorganizowanie spotkania dotyczącego realizacji Projektu. Organizujący spotkanie odpowiada za udokumentowanie ustaleń dokonanych w trakcie spotkania i przekazuje stosowny protokół w terminie 5 dni od dnia spotkania osobom obecnym na spotkaniu oraz Koordynatorowi.
- Każdy członek Zespołu ma obowiązek śledzić realizację poszczególnych etapów Projektu, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w jego realizacji należy poinformować o tym Koordynatora projektu i zaproponować działania korygujące.
- Każdy członek Zespołu odpowiada indywidualnie za zwłokę w realizacji Projektu będącą wynikiem nieterminowego wykonania nałożonych na niego obowiązków.
- Wszyscy członkowie Zespołu są zobowiązani do przekazywania na potrzeby IP (w formie pisemnej) niezbędnych informacji z przeprowadzonych działań, które niniejszym zarządzeniem zostały im przypisane.
- Każdy członek Zespołu ma obowiązek przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją Projektu.
- Każdy członek Zespołu, w zakresie czynności mu powierzonych, ma obowiązek przestrzegania właściwych wytycznych IŻ PO oraz wytycznych Ministerialnych obowiązujących w chwili podpisania umowy o dofinansowanie oraz ich aktualizacji.
- Każdy członek Zespołu zobowiązuje się poddać kontroli i audytowi w zakresie prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez IŻ PO, IP PO oraz inne podmioty uprawnione do ich przeprowadzenia w zakresie czynności mu powierzonych.
W przypadkach nieuregulowanych w niniejszym załączniku stosuje się odpowiednio zapisu Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łomży oraz właściwe przepisy polskiego prawa.
Starosta
Elżbieta Parzych