BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie Nr 25/2018 Starosty Łomżyńskiego

z dnia: 15 maja 2018 roku
w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji projektu ,,Przedsiębiorczy Subregion Łomżyński"

Na podstawie § 9 pkt 1 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łomży stanowiącego załącznik do uchwały Nr 51/178/2016 Zarządu Powiatu Łomżyńskiego z dnia   19 września 2016 roku, zarządzam co następuje:

§ 1


  1. Powołuję Zespół ds. realizacji projektu: „Przedsiębiorczy Subregion Łomżyński” współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej II Przedsiębiorczość i aktywność zawodowa, Działanie 2.3 Wspieranie powstawania i rozwoju podmiotów gospodarczych, na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPPD.02.03.00-20.0086/16-00 z dnia 12.04.2018 roku.

 


  1. W skład Zespołu wchodzą:

  • Lech Marek Szabłowski - Przewodniczący Grupy Sterującej,
  • Przedstawiciel Partnera - Koordynator Projektu,
  • Edyta Zawojska - Asystent merytoryczny,
  • Grażyna Kołodziejska - Księgowa projektu. 

§ 2

Zadania poszczególnych członków Zespołu zawiera załącznik do niniejszego Zarządzenia.

§ 3

Zespół w składzie określonym w § 1 powołuje się na czas realizacji projektu. Po zakończeniu i rozliczeniu projektu Zespół ulega rozwiązaniu.

§ 4

Nadzór nad wykonaniem Zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Promocji, Rozwoju i Komunikacji.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuję na czas realizacji i do rozliczenia końcowego projektu.

 

 

Załącznik nr 1

do Zarządzenia Starosty Łomżyńskiego

Nr 25/2018 z dnia 15 maja 2018r.

 

ZADANIA POSZCZEGÓLNYCH CZŁONKÓW ZESPOŁU DS. REALIZACJI PROJEKTU „PRZEDSIĘBIORCZY SUBREGION ŁOMŻYŃSKI” WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO NA LATA 2014-2020.

 

  • 1

Do zadań Koordynatora/rki należy:


  1. Nadzór nad kompleksową realizacją projektu.
  2. Zarządzanie merytoryczno-finansowe projektem.
  3. Zarządzanie ryzykiem w projekcie.
  4. Kontrola przepływów środków finansowych.
  5. Kontakty z IP.
  6. Organizowanie, kierowanie, koordynowanie i nadzór merytoryczno-organizacyjny nad personelem projektu,
  7. Podejmowanie działań korygujących i naprawczych w celu osiągnięcia zakładanych rezultatów projektu.
  8. Kontraktacja umów.
  9. Reprezentacja projektu na zewnątrz.

  • 2

Do zadań Asystenta merytorycznego projektu należy:


  1. Rekrutacja uczestników do projektu.
  2. Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych.
  3. Prowadzenie i obsługa techniczna bloku szkoleniowo – doradczego.
  4. Kontakty z uczestnikami projektu.
  5. Prowadzenie bieżącej dokumentacji projektu.
  6. Przygotowanie, organizacja i obsługa techniczna wsparcia specjalistycznego.
  7. Ścisła współpraca z Koordynatorem projektu.
  8. Sporządzanie wniosku o płatność w systemie SL 2014 – część merytoryczna po stronie Lidera.

 

  • 3

Do zadań Księgowej projektu należy:


  1. Obsługa finansowa projektu.
  2. Prowadzenie dokumentacji finansowej projektu.
  3. Opisywanie dokumentów finansowych.
  4. Prowadzenie spraw kadrowych Lidera.
  5. Bieżąca analiza budżetu.
  6. Sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej w systemie SL po stronie Lidera.
  7. Prowadzenie bieżącego monitoringu wydatków.
  8. Współpraca z działem finansowym, kadrą zarządzającą i Partnerem projektu.
  9. Kontakty z IP w zakresie spraw finansowych.

 

  • 4

  1. Pozostałe obowiązki członków Zespołu:

  • Każdy członek Zespołu zobowiązany jest do uczestnictwa w spotkaniach Zespołu, o których został poinformowany. W przypadku braku możliwości uczestnictwa w spotkaniu konieczne jest poinformowanie organizującego spotkanie o tym fakcie i wyznaczenie osoby pełniącej zastępstwo w danym zakresie.
  • Każdy członek Zespołu może wnioskować o zorganizowanie spotkania dotyczącego realizacji Projektu. Organizujący spotkanie odpowiada za udokumentowanie ustaleń dokonanych w trakcie spotkania i przekazuje stosowny protokół w terminie 5 dni od dnia spotkania osobom obecnym na spotkaniu oraz Koordynatorowi.
  • Każdy członek Zespołu ma obowiązek śledzić realizację poszczególnych etapów Projektu, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w jego realizacji należy poinformować o tym Koordynatora projektu i zaproponować działania korygujące.
  • Każdy członek Zespołu odpowiada indywidualnie za zwłokę w realizacji Projektu będącą wynikiem nieterminowego wykonania nałożonych na niego obowiązków.
  • Wszyscy członkowie Zespołu są zobowiązani do przekazywania na potrzeby IP (w formie pisemnej) niezbędnych informacji z przeprowadzonych działań, które niniejszym zarządzeniem zostały im przypisane.
  • Każdy członek Zespołu ma obowiązek przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją Projektu.
  • Każdy członek Zespołu, w zakresie czynności mu powierzonych, ma obowiązek przestrzegania właściwych wytycznych IŻ PO oraz wytycznych Ministerialnych obowiązujących w chwili podpisania umowy o dofinansowanie oraz ich aktualizacji.
  • Każdy członek Zespołu zobowiązuje się poddać kontroli i audytowi w zakresie prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez IŻ PO, IP PO oraz inne podmioty uprawnione do ich przeprowadzenia w zakresie czynności mu powierzonych.

W przypadkach nieuregulowanych w niniejszym załączniku stosuje się odpowiednio zapisu Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łomży oraz właściwe przepisy polskiego prawa.

 

Starosta

Elżbieta Parzych

Data dodania:
Data upublicznienia: czwartek, 21 cze 2018 11:46
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 869 razy
Ilość edycji: 2