ZARZĄDZENIE Nr 15/05 Starosty Łomżyńskiego
z dnia: 24 lutego 2005 roku
w sprawie powołania komisji do wyłonienia najkorzystniejszej oferty i nadania regulaminu pracy komisji
§1
Na podstawie art.20a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177)
powołuję komisję w składzie:
Stanisław Kozikowski - przewodniczący
Wiesława Borawska - sekretarz
Anna Jałbrzykowska - członek
do wyłonienia najkorzystniejszej oferty na wykonanie :
- projektu podziału nieruchomości stanowiącej własność Miasta Łomży, położonej w Łomży przy ul. Dmowskiego, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr nr 22824/18 i 22790/24;
- operatu szacunkowego działek powstałych w wyniku projektu podziału w.w nieruchomości, przewidzianych do zwrotu na rzecz spadkobierców poprzedniej właścicielki.
§2
Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
STAROSTA
WOJCIECH kUBRAK
Załącznik do Zarządzenia Starosty
Nr 15/05 z dnia 24 lutego 2005r.r
REGULAMIN PRACY
Komisji powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr 15 /05 z dnia
24 lutego 2005r
1.1. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
1.2. Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177), zwanej dalej również „ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.
1.3. Komisja jest powołana do przygotowania i przeprowadzenia określonych zadań w pkt 2.
1.4. Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.
1.5. Komisja zakończy działalność w dniu podpisania umowy.
2. Do zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na wykonanie :
- projektu podziału nieruchomości stanowiącej własność Miasta Łomży, położonej w m. Łomży przy ul. Dmowskiego, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr nr: 22824/18 i 22790/24;
- operatu szacunkowego nieruchomości powstałej w wyniku projektu podziału, przewidzianej do zwrotu na rzecz spadkobierców poprzedniej właścicielki.
3. Otwarcie ofert.
3.1. Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w zapytaniu o cenę.
3.2. Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:
- skład Komisji Przetargowej;
- nazwy oferentów, których oferty zostały uznane za nieważne z powodu złożenia ich po wyznaczonym terminie;
- oferty okazując, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy.
3.3. Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a Sekretarz odnotuje do protokołu poniższe dane zawarte w ofercie:
- nazwę i adres oferenta;
- cenę oferty.
4. Ocena złożonych ofert.
4.1. W trakcie oceny złożonych ofert komisja stwierdzi czy wszystkie oferty odpowiadają warunkom i zasadom określonym w Ustawie o zamówieniach publicznych i zapytaniu o cenę.
4.2. Komisja sporządzi protokół z otwarcia złożonych ofert i zaproponuje wybór najkorzystniejszej oferty.