BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie Nr 21/2017 Starosty Łomżyńskiego

z dnia: 21 czerwca 2017 roku
w sprawie powołania członków Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.

 

Na podstawie art. 4 ust. 1 pkt. 15 i art. 38a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym  (Dz. U. z 2016 r. poz. 814 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

 

§ 1

 

Powołuję niżej wymienione osoby w skład Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku, zwanej dalej Komisją na kadencję w latach 2017 - 2020:


  1. Elżbieta Parzych – przewodniczący;
  2. Adam Zaczek – radny powiatu łomżyńskiego;
  3. Tomasz Chojnowski – radny powiatu łomżyńskiego;
  4. Dionizy Krzyna – Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Łomży;
  5. Jacek Albin Nowakowski - Kierownik Zespołu ds. Pieczy ZastępczejPowiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży;
  6. Edyta Zawojska – Naczelnik Wydziału Promocji, Rozwoju i Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łomży;
  7. Jacek Purta - Naczelnik Wydziału Patrolowo-Interwencyjnego Komendy Miejskiej Policji w Łomży,
  8. Robert Godlewski – Naczelnik Wydziału Sztab Policji Komendy Miejskiej Policji w Łomży,
  9. Dariusz Błażejczyk – Zastępca Prokuratora Rejonowego w Łomży.

 

§ 2

 

Przewodniczący może zaprosić do udziału w pracach Komisji z głosem doradczym funkcjonariuszy i pracowników innych niż Policja powiatowych służb, inspekcji i straży oraz pracowników innych organów administracji publicznej wykonujących zadania z zakresu porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli na terenie powiatu.

 

§ 3

Do zadań Komisji należy:


  1. ocena zagrożeń porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli na terenie powiatu,
  2. opiniowanie pracy Policji i innych powiatowych służb, inspekcji i straży, a także jednostek organizacyjnych wykonujących na terenie powiatu zadania z zakresu porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli,
  3. przygotowanie projektu powiatowego programu zapobiegania przestępczości oraz ochrony porządku publicznego                i bezpieczeństwa obywateli,
  4. opiniowanie projektów programów współdziałania Policji i innych powiatowych służb, inspekcji i straży oraz jednostek organizacyjnych wykonujących na terenie powiatu zadania z zakresu porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli,
  5. opiniowanie projektu budżetu powiatu – w zakresie porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli,
  6. opiniowanie projektów aktów prawa miejscowego i innych dokumentów sprawach związanych z wykonywaniem zadań, o których mowa w pkt. 1, 2 i 4,
  7. opiniowanie zleconych przez starostę, innych niż wymienione w pkt. 2 i pkt. 4 – 6 zagadnień dotyczących porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli.

 

§ 4

 

Kadencja Komisji trwa 3 lata.

 

§ 5

 

Odwołanie członka Komisji przed upływem kadencji przez organ, który go powołał lub delegował jest możliwe jedynie               z ważnych powodów, które podaje się na piśmie. Członkostwo w Komisji radnego delegowanego przez radę powiatu ustaje zawsze z wygaśnięciem jego mandatu.

 

§ 6

 

W przypadku śmierci, odwołania lub rezygnacji członka Komisji przed upływem kadencji, organ, który go powołał lub delegował, powołuje lub deleguje nowego członka Komisji na okres pozostały do upływu kadencji poprzedniego członka.

 

§ 7

 

Posiedzenia Komisji zwołuje przewodniczący w zależności od potrzeb.

 

§ 8

 

Obsługę administracyjno - biurową Komisji zapewnia Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Łomży.

 

§ 9

 

Traci moc Zarządzenie nr 18/2014 z dnia 08 maja 2014 roku, zmienione odpowiednio Zarządzeniami Starosty Łomżyńskiego nr 24/2015 z dnia 08 czerwca 2015 r., nr 6/2015 z dnia 25 lutego 2015 r. oraz nr 57/2016 z dnia 15 grudnia 2016 r.

 

§ 10

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Starosta

Elżbieta Parzych

Data dodania:
Data upublicznienia: wtorek, 27 cze 2017 12:31
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 1353 razy