BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie Nr 21/2016 Starosty Łomżyńskiego

z dnia: 07 czerwca 2016 roku
w sprawie powołania komisji przetargowej.

 

             Na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1445 ze zm. ), art. 19 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) zarządza się co następuje:

 

                                                        § 1.

Powołuje się komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zakup serwera dla realizacji zadań z zakresu geodezji, kartografii, katastru i gospodarki nieruchomościami.

 

w składzie:

 

1) Marian Woronkin – Przewodniczący,

2) Zbigniew Kowalewski – Wiceprzewodniczący,

3) Michał Gryglik – Członek,

4) Bożena Kadłubowska – Członek.

 

 

                                                         § 2.

Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

                                    

 

                                                        § 3.

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 Starosta

  Elżbieta Parzych

                                 

 

Załącznik do Zarządzenia Starosty  Nr 21/2016 z dnia 7 czerwca 2016r.

 

REGULAMIN PRACY

Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

1. Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr 21/2016  z   dnia 7 czerwca 2016 roku. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.

Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r.,poz.2164 z późn. zm.), zwanej dalej również „ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.

a)Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.
W przypadku nieobecności przewodniczącego komisji, pracami kieruje wiceprzewodniczący.

b)Komisja zakończy działalność w dniu odbioru serwera określonego w zawartej umowie.

c)Do zadań komisji należy, przygotowanie i przeprowadzenie postępowania   o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup serwera dla realizacji zadań z zakresu geodezji, kartografii, katastru i gospodarki nieruchomościami.

 

2. Otwarcie ofert.

Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia.

 Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:

- skład Komisji Przetargowej,

- oferty okazując, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów
wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy.

Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta i odnotuje do
protokołu:

- nazwy oferentów, których oferty zostały uznane za nieważne z powodu złożenia ich po terminie,

- nazwy oferentów których złożone oferty spełniają wymogi określone w SIWZ   w zakresie: terminu wpływu, podania ceny brutto i netto, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.

 3.Ocena złożonych ofert.

W trakcie oceny złożonych ofert komisja stwierdzi czy wszystkie oferty odpowiadają warunkom i zasadom określonym w Ustawie o zamówieniach publicznych i SIWZ. Komisja sporządzi protokół z otwarcia złożonych ofert i wyłoni najkorzystniejszą ofertę.

Data dodania:
Data upublicznienia: piątek, 17 cze 2016 15:16
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 1065 razy