Zarządzenie Nr 21/2016 Starosty Łomżyńskiego
z dnia: 07 czerwca 2016 roku
Na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1445 ze zm. ), art. 19 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) zarządza się co następuje:
§ 1.
Powołuje się komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zakup serwera dla realizacji zadań z zakresu geodezji, kartografii, katastru i gospodarki nieruchomościami.
w składzie:
1) Marian Woronkin – Przewodniczący,
2) Zbigniew Kowalewski – Wiceprzewodniczący,
3) Michał Gryglik – Członek,
4) Bożena Kadłubowska – Członek.
§ 2.
Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Elżbieta Parzych
Załącznik do Zarządzenia Starosty Nr 21/2016 z dnia 7 czerwca 2016r.
REGULAMIN PRACY
Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr 21/2016 z dnia 7 czerwca 2016 roku. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r.,poz.2164 z późn. zm.), zwanej dalej również „ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.
a)Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.
W przypadku nieobecności przewodniczącego komisji, pracami kieruje wiceprzewodniczący.
b)Komisja zakończy działalność w dniu odbioru serwera określonego w zawartej umowie.
c)Do zadań komisji należy, przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup serwera dla realizacji zadań z zakresu geodezji, kartografii, katastru i gospodarki nieruchomościami.
2. Otwarcie ofert.
Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia.
Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:
- skład Komisji Przetargowej,
- oferty okazując, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów
wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy.
Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta i odnotuje do
protokołu:
- nazwy oferentów, których oferty zostały uznane za nieważne z powodu złożenia ich po terminie,
- nazwy oferentów których złożone oferty spełniają wymogi określone w SIWZ w zakresie: terminu wpływu, podania ceny brutto i netto, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
3.Ocena złożonych ofert.
W trakcie oceny złożonych ofert komisja stwierdzi czy wszystkie oferty odpowiadają warunkom i zasadom określonym w Ustawie o zamówieniach publicznych i SIWZ. Komisja sporządzi protokół z otwarcia złożonych ofert i wyłoni najkorzystniejszą ofertę.