ZARZADZENIE nr 2/05 Starosty Łomzyńskiego
z dnia: 03 stycznia 2005 roku
w sprawie powołania członków Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
Na podstawie art. 4 ust. 1 pkt. 15 i art. 38a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r. nr 142, poz. 1592 zm. z 2002r. nr 23, poz. 220, nr 62, poz.558, nr 113, poz. 984, nr 153, poz. 1271, nr 200, poz. 1688, nr 162, poz. 1568, z 2004r. nr 102, poz. 1055 i nr 167, poz. 1759) zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuję niżej wymienione osoby w skład Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku, zwanej dalej Komisją na kadencję w latach 2005-2007:
1.Wojciech Kubrak – Przewodniczący,
2.Alfred Szymański – radny powiatu łomżyńskiego,
3.Stefan Żebrowski – radny powiatu łomżyńskiego,
4.Lech Marek Szabłowski – Wójt Gminy Śniadowo,
5.Edward Jarota – Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży,
6.Ewa Jadwiga Wojtczak –pedagog szkolny w Zespole Szkół w Marianowie,
7.Piotr Jarominiak – Naczelnik Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Łomży,
8.Piotr Klima – Naczelnik Wydziału Prewencji Komendy Miejskiej Policji w Łomży,
9.Tomasz Wilk – prokurator Prokuratury Okręgowej w Łomży.
§ 2
Przewodniczący może zaprosić do udziału w pracach Komisji z głosem doradczym funkcjonariuszy i pracowników innych niż Policja powiatowych służb, inspekcji i straży oraz pracowników innych organów administracji publicznej wykonujących zadania z zakresu porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli na terenie powiatu.
§ 3
Do zadań Komisji należy:
1.ocena zagrożeń porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli na terenie powiatu,
2.opiniowanie pracy Policji i innych powiatowych służb, inspekcji i straży, a także jednostek organizacyjnych wykonujących na terenie powiatu zadania z zakresu porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli,
3.przygotowanie projektu powiatowego programu zapobiegania przestępczości oraz ochrony porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli,
4.opiniowanie projektów innych programów współdziałania Policji i innych powiatowych służb, inspekcji i straży oraz jednostek organizacyjnych wykonujących na terenie powiatu zadania z zakresu porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli,
5.opiniowanie projektu budżetu powiatu – w zakresie porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli,
6.opiniowanie projektów aktów prawa miejscowego i innych dokumentów sprawach związanych z wykonywaniem zadań, o których mowa w pkt. 1, 2 i 4,
7.opiniowanie zleconych przez starostę, innych niż wymienione w pkt. 2 i pkt. 4 – 6 zagadnień dotyczących porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli.
§ 4
Kadencja Komisji trwa 3 lata.
§ 5
Odwołanie członka Komisji przed upływem kadencji przez organ, który go powołał lub delegował jest możliwe jedynie z ważnych powodów, które podaje się na piśmie. Członkostwo w Komisji radnego delegowanego przez radę powiatu ustaje zawsze z wygaśnięciem jego mandatu.
§ 6
W przypadku śmierci, odwołania lub rezygnacji członka Komisji przed upływem kadencji, organ, który go powołał lub delegował, powołuje lub deleguje nowego członka Komisji na okres pozostały do upływu kadencji poprzedniego członka.
§ 7
Posiedzenia Komisji zwołuje przewodniczący w zależności od potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz na półrocze.
§ 8
Obsługę administracyjno-biurową Komisji zapewnia Starostwo Powiatowe.
§ 9
Traci moc Zarządzenie nr 1/02 Starosty łomżyńskiego z dnia 2 stycznia 2002 roku w sprawie powołania członków Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku oraz Zarządzenie nr 7/03 z dnia 30 stycznia 2003 roku zmieniające Zarządzenie nr 1/02 z dnia 2 stycznia 2002 roku w sprawie powołania członków Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
§ 10
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Wojciech Kubrak
§ 1
Powołuję niżej wymienione osoby w skład Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku, zwanej dalej Komisją na kadencję w latach 2005-2007:
1.Wojciech Kubrak – Przewodniczący,
2.Alfred Szymański – radny powiatu łomżyńskiego,
3.Stefan Żebrowski – radny powiatu łomżyńskiego,
4.Lech Marek Szabłowski – Wójt Gminy Śniadowo,
5.Edward Jarota – Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży,
6.Ewa Jadwiga Wojtczak –pedagog szkolny w Zespole Szkół w Marianowie,
7.Piotr Jarominiak – Naczelnik Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Łomży,
8.Piotr Klima – Naczelnik Wydziału Prewencji Komendy Miejskiej Policji w Łomży,
9.Tomasz Wilk – prokurator Prokuratury Okręgowej w Łomży.
§ 2
Przewodniczący może zaprosić do udziału w pracach Komisji z głosem doradczym funkcjonariuszy i pracowników innych niż Policja powiatowych służb, inspekcji i straży oraz pracowników innych organów administracji publicznej wykonujących zadania z zakresu porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli na terenie powiatu.
§ 3
Do zadań Komisji należy:
1.ocena zagrożeń porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli na terenie powiatu,
2.opiniowanie pracy Policji i innych powiatowych służb, inspekcji i straży, a także jednostek organizacyjnych wykonujących na terenie powiatu zadania z zakresu porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli,
3.przygotowanie projektu powiatowego programu zapobiegania przestępczości oraz ochrony porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli,
4.opiniowanie projektów innych programów współdziałania Policji i innych powiatowych służb, inspekcji i straży oraz jednostek organizacyjnych wykonujących na terenie powiatu zadania z zakresu porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli,
5.opiniowanie projektu budżetu powiatu – w zakresie porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli,
6.opiniowanie projektów aktów prawa miejscowego i innych dokumentów sprawach związanych z wykonywaniem zadań, o których mowa w pkt. 1, 2 i 4,
7.opiniowanie zleconych przez starostę, innych niż wymienione w pkt. 2 i pkt. 4 – 6 zagadnień dotyczących porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli.
§ 4
Kadencja Komisji trwa 3 lata.
§ 5
Odwołanie członka Komisji przed upływem kadencji przez organ, który go powołał lub delegował jest możliwe jedynie z ważnych powodów, które podaje się na piśmie. Członkostwo w Komisji radnego delegowanego przez radę powiatu ustaje zawsze z wygaśnięciem jego mandatu.
§ 6
W przypadku śmierci, odwołania lub rezygnacji członka Komisji przed upływem kadencji, organ, który go powołał lub delegował, powołuje lub deleguje nowego członka Komisji na okres pozostały do upływu kadencji poprzedniego członka.
§ 7
Posiedzenia Komisji zwołuje przewodniczący w zależności od potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz na półrocze.
§ 8
Obsługę administracyjno-biurową Komisji zapewnia Starostwo Powiatowe.
§ 9
Traci moc Zarządzenie nr 1/02 Starosty łomżyńskiego z dnia 2 stycznia 2002 roku w sprawie powołania członków Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku oraz Zarządzenie nr 7/03 z dnia 30 stycznia 2003 roku zmieniające Zarządzenie nr 1/02 z dnia 2 stycznia 2002 roku w sprawie powołania członków Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
§ 10
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Wojciech Kubrak