Uchwała Nr 96/352/2014 Zarządu Powiatu Łomżyńskiego
z dnia: 14 lipca 2014 roku
w sprawie zmiany regulaminu organizacyjnego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży.
Na podstawie art.36 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2013 r. poz.595, z późn. zm.) uchwala się, co następuje:
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży stanowiącym załącznik do uchwały Nr 59/157/08 Zarządu Powiatu Łomżyńskiego z dnia 24 listopada 2008 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży zmienionym uchwałą Nr 116/382/10 Zarządu Powiatu Łomżyńskiego z dnia 2 grudnia 2010 r. , wprowadza się następującą zmianę:
§ 5 otrzymuje brzmienie:
W strukturze organizacyjnej Centrum wyodrębnia się:
1. Referat do spraw pomocy dziecku i rodzinie, w skład którego wchodzą:
1) Kierownik referatu,
2) Stanowisko pracy do spraw pomocy dziecku i rodzinie oraz pomocy instytucjonalnej,
3) Stanowisko pracy do spraw rozwiązywania problemów wybranych grup społecznych (m. in. pomoc repatriantom, kombatantom, uchodźcom, ofiarom przemocy itp.) oraz sprawozdawczości,
2. Stanowisko pracy do spraw rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych,
3. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej,
4. Główny księgowy,
5. Stanowisko pracy do spraw pomocy administracyjno-biurowej.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Zarządu:
Lech Szabłowski
Członkowie Zarządu:
1. Adam Sowa
2. Wiesława Masłowska
3. Elżbieta Parzych
4. Irena Przybylak
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży stanowiącym załącznik do uchwały Nr 59/157/08 Zarządu Powiatu Łomżyńskiego z dnia 24 listopada 2008 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży zmienionym uchwałą Nr 116/382/10 Zarządu Powiatu Łomżyńskiego z dnia 2 grudnia 2010 r. , wprowadza się następującą zmianę:
§ 5 otrzymuje brzmienie:
W strukturze organizacyjnej Centrum wyodrębnia się:
1. Referat do spraw pomocy dziecku i rodzinie, w skład którego wchodzą:
1) Kierownik referatu,
2) Stanowisko pracy do spraw pomocy dziecku i rodzinie oraz pomocy instytucjonalnej,
3) Stanowisko pracy do spraw rozwiązywania problemów wybranych grup społecznych (m. in. pomoc repatriantom, kombatantom, uchodźcom, ofiarom przemocy itp.) oraz sprawozdawczości,
2. Stanowisko pracy do spraw rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych,
3. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej,
4. Główny księgowy,
5. Stanowisko pracy do spraw pomocy administracyjno-biurowej.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Zarządu:
Lech Szabłowski
Członkowie Zarządu:
1. Adam Sowa
2. Wiesława Masłowska
3. Elżbieta Parzych
4. Irena Przybylak