Zarządzenie Nr 40/2012 Starosty Łomżyńskiego
z dnia: 20 lipca 2012 roku
w sprawie powołania Komisji do Szacowania Szkód.
Na podstawie Art. 17 ust. 5 w zw. z art. 14 ust. 8 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz.U. nr 89, poz. 590 z późń. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję do Szacowania Szkód, zwaną dalej Komisją, w następującym składzie:
1. Wacław Sierbiński – Naczelnik Wydziału Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Łomży – Przewodniczący Komicji;
2. Ireneusz Denysiuk – Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Łomży – Członek Komisji;
3. Bogusław Popkowski – Kierownik Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Łomży - Członek Komisji .
przy udziale:
1. Janusza Świderskiego – Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży.
§ 2
Do zadań Komisji należy określenie i oszacowania wielkości zniszczenia nawierzchni asfaltowej na całym odcinku drogi powiatowej nr 1952B (23393), spowodowanych w następstwie huraganu i obfitych opadów deszczu, który wystąpił w dniu 1.07.2012r.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Lech Marek Szabłowski