Zarządzenie nr 25/2012 Starosty Łomżyńskiego
z dnia: 06 kwietnia 2012 roku
w sprawie powołania komisji do wyłonienia najkorzystniejszej oferty i nadania regulaminu pracy komisji
§1
Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. 2010r. Nr 113 poz.759 z późniejszymi zmianami ).
powołuję komisję w składzie:
Jerzy Kowalewski - przewodniczący
Marian Woronkin - wiceprzewodniczący
Urszula Brożyna - sekretarz
Bogdan Długołęcki - członek
Bożena Kadłubowska - członek
do wyłonienia najkorzystniejszej oferty na wykonanie prac z zakresu klasyfikacji zmienionych użytków rolnych i leśnych wynikłych ze sporządzenia uproszczonych planów urządzania lasu w 2011 roku, dla działek wykazanych w załączniku
§2
Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Lech Marek Szabłowski
Załącznik do Zarządzenia Starosty
Nr 25/2012 z dnia 06 kwietnia 2012r.
REGULAMIN PRACY
Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz odbioru zleconych prac.
1. Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr 25/2012
z dnia 06 kwietnia 2012 r.
Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2010r. Nr 113 poz.759 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej również „ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.
Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.
W przypadku nieobecności przewodniczącego komisji, pracami kieruje wiceprzewodniczący.
Komisja zakończy działalność w dniu końcowego odbioru prac określonych w zawartej umowie.
Do zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przewidzianym zarządzeniem nr 78/09 Starosty Łomżyńskiego z dnia 29 grudnia 2009 roku w sprawie: wprowadzenia Regulaminu udzielania przez Starostwo Powiatowe w Łomży zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 14 000 Euro poprzez skierowanie pisemnego zapytania ofertowego do co najmniej
3 wykonawców.
2. Otwarcie ofert.
Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym
w formularzu ofertowym.
Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:
- skład Komisji Przetargowej,
- oferty okazując, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy.
Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a Sekretarz odnotuje do protokołu:
- nazwy oferentów, terminy wpływu, podania ceny brutto i netto, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
3. Ocena złożonych ofert.
Komisja sporządzi protokół z otwarcia złożonych ofert i wyłoni
najkorzystniejszą ofertę.
4. Komisja przeprowadzi kontrolę przedłożonych do odbioru prac geodezyjnych oraz sporządzi protokół z wykonanych czynności kontrolnych.
Starosta
Lech Marek Szabłowski