Zarządzenie nr 13/2012 Starosty Łomżyńskiego
z dnia: 07 marca 2012 roku
w sprawie powołania komisji wewnętrznej do zamawiania usług dla potrzeb projektu „Specjalizacja – motorem sukcesu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VIII „Regionalne kadry gospodarki”, Działania 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw
Na podstawie art. 35 ust.2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r. nr 142, poz. 1592 z późn. zm. ) i art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) w związku z realizacją projektu „Specjalizacja – motorem do sukcesu zawodowego”, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VIII „Regionalne kadry gospodarki”, Działania 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw zarządzam, co następuje:
§ 1.
W związku z realizacją przez Starostwo Powiatowe w Łomży projektu „Specjalizacja – motorem do sukcesu zawodowego”, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VIII „Regionalne kadry gospodarki”, Działania 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw, powołuje się Komisję wewnętrzną w celu dokonania wyboru oferty na zrealizowanie zadań ogłoszonych i zawartych w zaproszeniach do złożenia oferty, składających się z członków zespołu projektowego, tj.:
1) Natalia Anna Nadolna - Przewodniczący Komisji,
2) Adam Choiński - Członek Komisji,
3) Katarzyna Modzelewska- Sekretarz Komisji.
§ 2.
Postępowanie w sprawie wyboru oferty zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem pracy komisji wewnętrznej, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Starosta
Lech Marek Szabłowski
Załącznik
do Zarządzenia Nr 13/2012
Starosty Łomżyńskiego
z dnia 7 marca 2012 r.
Regulamin pracy komisji wewnętrznej do zamawiania usług dla potrzeb projektu „Specjalizacja – motorem sukcesu zawodowego”, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VIII „Regionalne kadry gospodarki”, Działania 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.
Celem regulaminu jest ustalenie warunków wyboru oferty na zrealizowanie zadań ogłoszonych i zawartych w zapytaniu o cenę/zapytaniu ofertowym, w oparciu o otwarty i konkurencyjny nabór.
Rozdział 1
POWOŁANIE KOMISJI
§ 1
1. W celu dokonania wyboru oferty na zrealizowanie zadań ogłoszonych i zawartych w zapytaniu o cenę/zaproszeniu ofertowym w ramach realizacji projektu „Specjalizacja – motorem sukcesu zawodowego”, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VIII „Regionalne kadry gospodarki”, Działania 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw, Starosta Łomżyński w formie zarządzenia powołał Komisję wewnętrzną, składającą się z członków zespołu projektowego w składzie:
1) Natalia Anna Nadolna - Przewodniczący Komisji,
2) Adam Choiński - Członek Komisji,
3) Katarzyna Modzelewska - Sekretarz Komisji.
2. Komisja działa do czasu zakończenia procedury wyboru ofert zgodnie z ogłoszonymi zapytaniami o cenę/zaproszeniami do składania ofert.
3. Komisję obowiązują w szczególności przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) oraz art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zwanych dalej ustawą, oraz postanowienia niniejszego regulaminu.
Rozdział 2
TRYB PRACY KOMISJI
§ 2
1. Komisja wewnętrzna z należytą starannością przeprowadzi badanie rynku w zakresie zapotrzebowanych usług w związku z realizacją projektu „Specjalizacja – motorem sukcesu zawodowego”. W tym celu Komisja wewnętrzna:
a) przygotuje zapytania ofertowe/zapytania o cenę;
b) zapytania ofertowe/zapytania o cenę zostaną udostępnione do wiadomości publicznej na stronie www.powiatlomzynski.pl/bip przez Naczelnika Wydziału Promocji, Rozwoju i Spraw Społecznych;
c) na podstawie zebranych ofert wybierze najkorzystniejszą zgodnie z art. 44 ust. 3 pkt. 1 ustawy o finansach publicznych oraz z art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych
d) w sytuacji, gdy zamawiający wyśle zapytania ofertowe/zapytania o cenę do co najmniej 3 potencjalnych dostawców i otrzyma tylko jedną ofertę cenową, uznana ona będzie za najkorzystniejszą cenowo, jeśli spełnia wymagane kryteria.
2. Do zadań komisji w zakresie przeprowadzenia postępowań należy udzielanie wyjaśnień dotyczących zamówienia.
Rozdział 3
ROZPATRZENIE OFERT
§ 3
1. Po upływie terminu składania ofert komisja wewnętrzna rozpoczyna swoją pracę, prace komisji odbywają się na posiedzeniu zwoływanym przez jej przewodniczącego.
2. Komisja wewnętrzna dokonuje analizy złożonych ofert.
3. Celem analizy dokumentów jest porównanie danych, zawartych w ofercie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym/zapytaniu o cenę.
4. Wynikiem analizy dokumentów jest wstępne określenie możliwości wybrania oferty w formie wskazanej w zapytaniu ofertowym/zapytaniu o cenę celem zrealizowania zadań przewidzianych w ogłoszeniu.
Rozdział 4
WYBÓR OFERTY
§ 4
1. Po przeprowadzonej analizie ofert Komisja wewnętrzna wybiera ofertę najlepiej spełniającą wymagane kryteria.
2. Po zakończeniu procedury naboru komisja wewnętrzna sporządza protokół z posiedzenia i przekazuje go Staroście Łomżyńskiemu do zatwierdzenia.
3. Protokół z wyboru oferenta zostanie upubliczniony na stronie www.powiatlomzynski.pl/bip przez Naczelnika Wydziału Promocji, Rozwoju i Spraw Społecznych.
Rozdział 5
INFORMACJA O WYNIKACH
§5
1. Informację o wyborze oferty upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Łomżyńskiego (jeżeli ogłoszenie było publikowane na stronie internetowej).
2. Komisja wewnętrzna zawiadamia telefonicznie/lub i e-mailem o wyborze oferta, który został wyłoniony.
Rozdział 6
SPOSÓB POSTĘPOWANIA Z DOKUMENTAMI OFERTOWYMI
§ 6
Dokumenty z stanowią część dokumentacji projektowej.
Pliki do pobrania:
- załącznik nr 1 (doc) 22 mar 2012 12:52
- załącznik nr 2 (doc) 22 mar 2012 12:52
- załącznik nr 3 (doc) 22 mar 2012 12:52
- załącznik nr 4 (doc) 22 mar 2012 12:53
- załącznik nr 5 (doc) 22 mar 2012 12:53
- załącznik nr 6 (doc) 22 mar 2012 12:53
- regulamin (doc) 22 mar 2012 12:54