Zarzadzenie Nr 32/2011 Starosty Łomżyńskiego
z dnia: 14 września 2011 roku
w sprawie powołania komisji do wyłonienia najkorzystniejszej oferty i nadania regulaminu pracy komisji
§1
Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2010r. Nr 113 poz.759 z późniejszymi zmianami ).
powołuję komisję
w składzie:
Wiesław Jemielity - przewodniczący
Jerzy Kowalewski - wiceprzewodniczący
Zbigniew Kowalewski - sekretarz
Marian Woronkin - członek
Zbigniew Gryglik - członek
do wyłonienia najkorzystniejszej oferty na zakup platformy programowo – sprzętowej Ethernus 150 Moduł GATEWAY, SERWER i VPN wraz z pakietami bezpieczeństwa, wirtualne maszyny, wdrożeniem wyposażonym w 6x,Dysk SATA 640 GB oraz pakietem aktualizacji i wsparcia technicznego GOLD na 12 miesięcy.
§2
Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Lech Marek szablowski
Załącznik do Zarządzenia Starosty
Nr 32/2011 z dnia 14 września 2011r.
REGULAMIN PRACY
Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz odbioru zleconych prac.
1. Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr 32/2011
z dnia 14 września 2011 r.
Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2010r. Nr 113 poz.759 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej również „ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.
Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.
W przypadku nieobecności przewodniczącego komisji, pracami kieruje wiceprzewodniczący.
Komisja zakończy działalność w dniu końcowego odbioru prac określonych w zawartej umowie.
Do zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup platformy programowo – sprzętowej Ethernus 150 Moduł GATEWAY, SERWER i VPN wraz z pakietami bezpieczeństwa, wirtualne maszyny, wdrożeniem wyposażonym
w 6x,Dysk SATA 640 GB oraz pakietem aktualizacji i wsparcia technicznego GOLD na
12 miesięcy.
2. Otwarcie ofert.
Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:
- skład Komisji Przetargowej,
- oferty okazując, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy.
Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a Sekretarz odnotuje do protokołu:
- nazwy oferentów, których oferty zostały uznane za nieważne z powodu złożenia ich po terminie,
- nazwy oferentów których złożone oferty spełniają wymogi określone
w SIWZ w zakresie: terminu wpływu, podania ceny brutto i netto, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
3. Komisja sporządzi protokół z otwarcia złożonych ofert.
4. Komisja dokona oceny złożonych ofert. W trakcie oceny złożonych ofert komisja stwierdzi czy wszystkie oferty odpowiadają warunkom i zasadom określonym w Ustawie o zamówieniach publicznych i SIWZ i wyłoni najkorzystniejszą ofertę.
5. Komisja dokona odbioru zakupywanego sprzętu komputerowego po wcześniejszym sprawdzeniu zgodności wymaganych parametrów technicznych.
Starosta
Lech Marek Szabłowski
Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2010r. Nr 113 poz.759 z późniejszymi zmianami ).
powołuję komisję
w składzie:
Wiesław Jemielity - przewodniczący
Jerzy Kowalewski - wiceprzewodniczący
Zbigniew Kowalewski - sekretarz
Marian Woronkin - członek
Zbigniew Gryglik - członek
do wyłonienia najkorzystniejszej oferty na zakup platformy programowo – sprzętowej Ethernus 150 Moduł GATEWAY, SERWER i VPN wraz z pakietami bezpieczeństwa, wirtualne maszyny, wdrożeniem wyposażonym w 6x,Dysk SATA 640 GB oraz pakietem aktualizacji i wsparcia technicznego GOLD na 12 miesięcy.
§2
Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Lech Marek szablowski
Załącznik do Zarządzenia Starosty
Nr 32/2011 z dnia 14 września 2011r.
REGULAMIN PRACY
Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz odbioru zleconych prac.
1. Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr 32/2011
z dnia 14 września 2011 r.
Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2010r. Nr 113 poz.759 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej również „ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.
Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.
W przypadku nieobecności przewodniczącego komisji, pracami kieruje wiceprzewodniczący.
Komisja zakończy działalność w dniu końcowego odbioru prac określonych w zawartej umowie.
Do zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup platformy programowo – sprzętowej Ethernus 150 Moduł GATEWAY, SERWER i VPN wraz z pakietami bezpieczeństwa, wirtualne maszyny, wdrożeniem wyposażonym
w 6x,Dysk SATA 640 GB oraz pakietem aktualizacji i wsparcia technicznego GOLD na
12 miesięcy.
2. Otwarcie ofert.
Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:
- skład Komisji Przetargowej,
- oferty okazując, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy.
Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a Sekretarz odnotuje do protokołu:
- nazwy oferentów, których oferty zostały uznane za nieważne z powodu złożenia ich po terminie,
- nazwy oferentów których złożone oferty spełniają wymogi określone
w SIWZ w zakresie: terminu wpływu, podania ceny brutto i netto, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
3. Komisja sporządzi protokół z otwarcia złożonych ofert.
4. Komisja dokona oceny złożonych ofert. W trakcie oceny złożonych ofert komisja stwierdzi czy wszystkie oferty odpowiadają warunkom i zasadom określonym w Ustawie o zamówieniach publicznych i SIWZ i wyłoni najkorzystniejszą ofertę.
5. Komisja dokona odbioru zakupywanego sprzętu komputerowego po wcześniejszym sprawdzeniu zgodności wymaganych parametrów technicznych.
Starosta
Lech Marek Szabłowski