UCHWAŁA Nr 5/16/2011 Zarządu Powiatu Łomżyńskiego
z dnia: 10 marca 2011 roku
w sprawie ustalenia zasad wynajmu sal konferencyjnych w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży.
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1592 z późn.zm.) uchwala się, co następuje:
§ 1
Wynajmowi podlegają 2 sale konferencyjne zlokalizowane:
1. na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Łomży – pom. 104,
2. na II piętrze Starostwa Powiatowego w Łomży – pom. 308.
§ 2
Ustala się następujące stawki wynajmu sal konferencyjnych Starostwa Powiatowego w Łomży:
1. Dla pomieszczenia nr 104 – odpłatność 80 zł netto za godzinę. Jednocześnie przyjmuje się, że kwota za jednorazowy wynajem sali konferencyjnej nie może być mniejsza niż 350 zł netto.
2. Dla pomieszczenia nr 308 – odpłatność 50 zł netto za godzinę.
3. W przypadku gdy czas jednorazowego wynajmu przekroczy godz. 15.30, do kwoty
za wynajem zostanie doliczona jednorazowa dodatkowa odpłatność w kwocie 100 zł netto.
4. Dla potrzeb organizacji non - profit sale konferencyjne za pisemną zgodą Starosty
Łomżyńskiego mogą być udostępnione nieodpłatnie.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Zarządu:
Lech Szabłowski
Członkowie Zarządu:
1. Krzysztof Kozicki
2. Irena Przybylak
3. Elżbieta Parzych
4. Adam Sowa