BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

UCHWAŁA Nr 5/16/2011 Zarządu Powiatu Łomżyńskiego

z dnia: 10 marca 2011 roku
w sprawie ustalenia zasad wynajmu sal konferencyjnych w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży.

Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1592 z późn.zm.) uchwala się, co następuje:

§ 1

Wynajmowi podlegają 2 sale konferencyjne zlokalizowane:

1. na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Łomży – pom. 104,
2. na II piętrze Starostwa Powiatowego w Łomży – pom. 308.

§ 2

Ustala się następujące stawki wynajmu sal konferencyjnych Starostwa Powiatowego w Łomży:
1. Dla pomieszczenia nr 104 – odpłatność 80 zł netto za godzinę. Jednocześnie przyjmuje się, że kwota za jednorazowy wynajem sali konferencyjnej nie może być mniejsza niż 350 zł netto.
2. Dla pomieszczenia nr 308 – odpłatność 50 zł netto za godzinę.
3. W przypadku gdy czas jednorazowego wynajmu przekroczy godz. 15.30, do kwoty
za wynajem zostanie doliczona jednorazowa dodatkowa odpłatność w kwocie 100 zł netto.
4. Dla potrzeb organizacji non - profit sale konferencyjne za pisemną zgodą Starosty
Łomżyńskiego mogą być udostępnione nieodpłatnie.

§ 3


Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Przewodniczący Zarządu:
Lech Szabłowski

Członkowie Zarządu:

1. Krzysztof Kozicki
2. Irena Przybylak
3. Elżbieta Parzych
4. Adam Sowa
Data dodania:
Data upublicznienia: poniedziałek, 14 mar 2011 13:17
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 1439 razy