Zarządzenie Nr 60/10 Starosty Łomżyńskiego
z dnia: 03 grudnia 2010 roku
w sprawie powołania Komisji do odbioru robót budowlanych,
polegających na „ Wykonaniu instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży pod potrzeby sali konferencyjnej – I etap”.
Na podstawie art. 34 ust. 1 i art. 35 ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.) zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję w składzie:
1. Wiesław Jemielity – przewodniczący
2. Stanisław Kozikowski – członek
3. Anna Żelachowska – członek
§ 2
Celem działania Komisji jest sprawdzenie prawidłowości wykonania prac budowlanych w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża zgodnie z umową zawartą między Zarządem Powiatu Łomżyńskiego reprezentowany przez: Wojciecha Kubraka – Starostę Łomżyńskiego i Zbigniewa Sokołowskiego – Wicestarostę Łomżyńskiego a Zakład Instalacji Elektrycznych w Łomży, reprezentowany przez: Janusza Jankowskiego – współwłaściciela i Witolda Sienickiego – współwłaściciela.
Przedmiotem umowy było wykonanie następujących prac budowlanych:
„Wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży pod potrzeby sali konferencyjnej – I etap”
§ 3
Protokół Komisji z dokonanego odbioru będzie stanowił podstawę do zwolnienia pozostałej części zabezpieczenia należytego wykonania umowy zatrzymanego na pokrycie roszczeń z tytułu rękojmi lub gwarancji jakości zgodnie z pkt. 8 załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
§ 4
Komisja rozpoczyna pracę w dniu powołania i dokonuje poszczególnych zadań.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Krzysztof Kozicki